Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut Jutan dieetillä? Kerrotko minulle, että

Vierailija
13.02.2012 |

kuinka paljon laihduit ja missä ajassa?

Ruokavalio sopisi mieltymyksiini ja pystyisin ehkä kuukauden sitä noudattamaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut melkein vuoden alusta Jutalla. Painoa on pudonnut 15 kiloa. Mutta mulla oli lähtöpainokin aika hurja. Pudotettavaa vielä toiset 15. Kesään mennessä meinasin päästä lopuistakin eroon. :)

Vierailija
22/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tässä jutan dieetin aikana pitäisi kuntoilla? Mulla ei ole mahdollisuutta salille. Omistan jumppapallon, käsipainot ja yhden kahvakuulan.. oisko treeni ideoita iltojen ratoksi ja tietysi aamuillekin;-) entä voiko lihan korvata muulla? Olen kasvissyöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että liikkuu..juoksee..kävelee..pyöräilee..ui..jumppaa...hyvin olen pienentynyt, 4 kiloa menny vaikken ole orjallisesti noudattanu.Pelkästään jo tuo säännöllinen ruokarytmi tehny tän.Oli kiva kokeilla eilen 30" farkkuja 32" sijaan =))

Vierailija
24/24 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että liikkuu..juoksee..kävelee..pyöräilee..ui..jumppaa...hyvin olen pienentynyt, 4 kiloa menny vaikken ole orjallisesti noudattanu.Pelkästään jo tuo säännöllinen ruokarytmi tehny tän.Oli kiva kokeilla eilen 30" farkkuja 32" sijaan =))

miten paljon liikut päivässä? Onko joku tietty kalorimäärä mikä pitää polttaa päivässä? Olen vaan joskus jostain lukenut että ihan hirvee määrä kuntoilua pitäis olla:/ esim jotain salitreeniä ja semmoista. Itse olen erittäin huonossa kunnossa ja nivelet on heikot joten pöräily ja juoksu ei oikein onnistu.. toi uinti vois tietysti olla hyvä:)