Oletko ollut Jutan dieetillä? Kerrotko minulle, että
kuinka paljon laihduit ja missä ajassa?
Ruokavalio sopisi mieltymyksiini ja pystyisin ehkä kuukauden sitä noudattamaan.
Kommentit (24)
miten tässä jutan dieetin aikana pitäisi kuntoilla? Mulla ei ole mahdollisuutta salille. Omistan jumppapallon, käsipainot ja yhden kahvakuulan.. oisko treeni ideoita iltojen ratoksi ja tietysi aamuillekin;-) entä voiko lihan korvata muulla? Olen kasvissyöjä.
pääasia että liikkuu..juoksee..kävelee..pyöräilee..ui..jumppaa...hyvin olen pienentynyt, 4 kiloa menny vaikken ole orjallisesti noudattanu.Pelkästään jo tuo säännöllinen ruokarytmi tehny tän.Oli kiva kokeilla eilen 30" farkkuja 32" sijaan =))
pääasia että liikkuu..juoksee..kävelee..pyöräilee..ui..jumppaa...hyvin olen pienentynyt, 4 kiloa menny vaikken ole orjallisesti noudattanu.Pelkästään jo tuo säännöllinen ruokarytmi tehny tän.Oli kiva kokeilla eilen 30" farkkuja 32" sijaan =))
miten paljon liikut päivässä? Onko joku tietty kalorimäärä mikä pitää polttaa päivässä? Olen vaan joskus jostain lukenut että ihan hirvee määrä kuntoilua pitäis olla:/ esim jotain salitreeniä ja semmoista. Itse olen erittäin huonossa kunnossa ja nivelet on heikot joten pöräily ja juoksu ei oikein onnistu.. toi uinti vois tietysti olla hyvä:)
ollut melkein vuoden alusta Jutalla. Painoa on pudonnut 15 kiloa. Mutta mulla oli lähtöpainokin aika hurja. Pudotettavaa vielä toiset 15. Kesään mennessä meinasin päästä lopuistakin eroon. :)