Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta pistän mun 5vuotiaani rattaisiin

Vierailija
13.02.2012 |

ja lähden käymään lääkärissä, pojalla vatsatauti eikä jaksa kävellä tota vajaa kilometrin matkaa.

Ilmottelin vaan etukäteen, kun tänne palstalle tulee sit joku meihin törmännyt kauhistelemaan näkyä. Poika ikäisekseen vielä pitkä, joten näky tulee olemaan mammoja pahasti järkyttävä.

Pulkalla ei päästä, koska kadut hiekotettu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet asu stadissa ja vie sitä poikaa ilmaiseksi julkisiin. Se on aika kuuma puheenaihe täällä ;). Ihan kiva provo sinällään, porvoossa kun ei metrot ja ratikat kulje. Bussikuski auttanee niiden rattaitten raahaamisessa. Mut jos oot tosissasi, niin paranemisia pojalle.

Vierailija
2/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkea sentään tota yhtä pysäkin väliä.

Eikä tää provo oo, ilmottelin vaan koska täällä aina kauhistellaan isojen lasten kuskaamista rattailla ja mä oon sellainen ihminen joka aina ajattelee ihmisten ajattelevan musta jotain pahaa.

Eli taidan olla hiukan vainoharhainen, kun muhun tän palstan mielipiteet vaikuttaa näinkin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin eli laittaa 3½v. ja 4½v. rattaisiin ja kävellä lääkäriin n.2km.

Olen tosiaan viikon ollut kuumeessa ja nyt pistää kylkeen, lapsilla kuumetta viidettä päivää ja kamala yskä.

Koska en omista autoa, niin kävelen lääkäriin, mutta omaa ja lasten vointia ajatellen, homma sujuu nopeammin jos otan rattaat mukaan.

ja en asu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
4/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laitat pojan rattaisiin, On minullakin lapsia, eivät enää tosin ole pieniä. Joten jos poika on kipeä, niin laitat rattaisiin - pääasia, että saat hänet lääkäriin, En tarkoittanut loukata sinua, Ap. Se vaan, että kun tätä palstaa tarpeeksi lukee, saattaa olla että alkaa itsekin muuttumaan. Esim toi mun porvoo-juttu johtui vain siitä, että täällä siitä puhutaan usein. Esim joku kysyy tosissaan neuvoa, niin muut pilkkaa, että "taas porvoosta, päivää " ;(

Vierailija
5/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna levätä kotona ja soita terkkarille että tarvitset todistuksen. Jossei onnistu, vie yksityiselle ilta-aikaan, jolloin on vähemmän porukkaa liikenteessä.

Vierailija
6/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistus puhelimitse, mutta pitää mennä kuulemma paikan päälle. Vajaa vuos sitten poika oli edellisen kerran vatsataudissa ja silloin sen todistuksen sai puhelimitse.

Vierailija
7/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin töihin tarvitsee AINA heti sairaslomatodistuksen. Ja silloin se lapsi pitää viedä samana päivänä. Ei riitä mitkään ilmotukset. Muuten on luvaton poissaolo ja se taitaa olla jopa irtisanomisperuste.

Eli siitä vaan, minä en ainakaan katso pahalla muutenkaan :)

Vierailija
8/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja tai lääkäri ei kirjoita sairauslomatodistusta näkemättä potilasta. Paikan päälle on raahattava myös vatsatautinen.

Itse en ainakaan maksaisi 70€ lääkärintodistuksesta yksityisellä, kun olen ensin verovaroin osallistunut terveyskeskuksen palveluiden rahoittamiseen, vaan haen sairauslomatodistuksen tietenkin ilman eri kustannusta terveyskeskuksesta.

En ole ap.

Anna levätä kotona ja soita terkkarille että tarvitset todistuksen. Jossei onnistu, vie yksityiselle ilta-aikaan, jolloin on vähemmän porukkaa liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme