Panin laivalla.
Molemmat olemme tahoillamme naimisissa. Jos miehesi oli viikonloppuna laivalla, voi hän olla sama joka minun kanssani peuhasi. Ihana oli mies, mutta oli hyvä tulla kotiin taas oman mieheni luo. Teki hyvää molempien liitoille, puhuimme monta tuntia ensin. Tämä ei ole provo vaan totta. Samassa seurueessa oli muitakin samanlaisia tapauksia...Tämä oli ensimmäinen kerta kun petin kunnolla miestäni. Olen onnellinen ja en koe huonoa omaa tuntoa. Kivittäkää.
Kommentit (65)
ilmeisesti muuta osata tehdä kuin porata, just!? Me ainakin ystävieni kanssa osaamme pitää hauskaa ilman panemisiakin. Toki jutellaan ja tanssitaan miesten kanssa. Mutta en tuomitse niitä, jotka kuksivat. Jokainen kantaa oman vastuunsa tekemisistään.
Ollaan me suomalaiset kyllä aika horoa kansaa, ei muuta voi sanoa! Siis miehet ja naiset yhtä lailla, sukupuolen perusteella en erottele vaan kaksihan tähänkin hommaan aina tarvitaan.
Mutta jos oma pää kestää ja kumppanillekin ookoo, niin antaa palaa vaan! Sen vaan sanon että miehenä en koskisi sinuun kyllä pitkällä tikullakaan.
keskenään kuksivat tai ystäväporukassa osalla löytyy aamulla laivapano punkan pohjalta. Osa porukasta pitää hauskaa ilman muhinoimista ja morkkista.
Viikonloppuna näin kun mies kysyi naisen nimeä ja sen jälkeen lähtivät hyttiin touhuumaan. Usein ei edes se nimi kiinnosta. Jokaisella on omat syynsä, toiset pettää vain suutelemalla ja toiset saa vihdoin munaa kun oma liitto on kylmä jne.
Itsekin sitä olen harrastanut niin maalla kuin merelläkin.
Sinkkuaikoina olin lukuisien naimisissa olevien kanssa ja ilman että kukaan siitä kärysi.
Vaatii sen että pokka pitää ja ei vain tunnusta.
En jaksa uskoa että moraali olisi kiristynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana jolloin en ole moisia puuhia enää harrastanut.
Tervetuloa ap:lle kokeileen, saako mun miehen? Onko lukivaikeuksia? On meillä laivalla kivaa silti, ei laivassa vikaa ola vaan ihmisissä, onneksi meillä on maailman arasta seuraa mukana.