Panin laivalla.
Molemmat olemme tahoillamme naimisissa. Jos miehesi oli viikonloppuna laivalla, voi hän olla sama joka minun kanssani peuhasi. Ihana oli mies, mutta oli hyvä tulla kotiin taas oman mieheni luo. Teki hyvää molempien liitoille, puhuimme monta tuntia ensin. Tämä ei ole provo vaan totta. Samassa seurueessa oli muitakin samanlaisia tapauksia...Tämä oli ensimmäinen kerta kun petin kunnolla miestäni. Olen onnellinen ja en koe huonoa omaa tuntoa. Kivittäkää.
Kommentit (65)
Oli ilmeisesti hakemassakin pesää, kun oli osannut varustautua oikein. Kimppakiva ei kiinnosta.
Mutta mä haluisin kans. Itellä ei vaan koskaan oo käynyt flaksi. Tai ois, mutta JOKU taso sentään mullakin on.
en ymmärrä teitä varattujen kanssa peuhaajia ja pettäjiä, keillä heti tarve julkistaa täällä tekosiaan. Ehkä se on tätä nykyaikaa että pitää päteä eden anonyyminä jollain tapaa :/
tämä on niin yleistä. En päde enkä koe itseäni hyväksi tai huonoksi ihmiseksi. Saas nähdä tuliko satiaiset tuliaisiksi.
ja miten saitte homman alulle? Tanssia ja sitten toinen ehdotti hyttiin lähtöä? Eikö pelottanut vieraan mukaan meno - jos olis ollut joku psykopaatti?
Saadaan mammat kunnon hepuliin :)
Mies menee junttiristeilylle hakemaan panoseuraa ja muija tulee nettiin kertomaan, että antoi tuon säälittävän urpon nussia itseään. Kyllä me siis niin eletään sun kanssa tätä sun glamouria elämää. Aloita blogi, hei jooko?
etten uskaltaisi vieraan kanssa. Laivaraiskaustappo-jutut pyörii mielessä ;) Parempi ehkä niin. Tuttua ja turvallista.
Samat fiilikset tuollaisesta eikä todellakaan kaduta. Sitä morkkista joskus pelkäsin, mutta mulle jäi todella mukavat fiilikset.
tosi epäoikeudenmukaista, jos olisit joutunut kärsimään morkkiksesta. Kohtuuton vääryys. Onneksi ei käynyt niin.
Samat fiilikset tuollaisesta eikä todellakaan kaduta. Sitä morkkista joskus pelkäsin, mutta mulle jäi todella mukavat fiilikset.
Mies menee junttiristeilylle hakemaan panoseuraa ja muija tulee nettiin kertomaan, että antoi tuon säälittävän urpon nussia itseään. Kyllä me siis niin eletään sun kanssa tätä sun glamouria elämää. Aloita blogi, hei jooko?
2000-lukua edelleen: mies nssii, nainen on vain kohde eikä voi nauttia saati olla aktiivinen saati ehdotuksen tekijä?
kyl naisetkii kulle voi. rohkeesti vaan, on lupa nauttia
Mutta oma mies on paras mies. Toi kyllä mukavasti puhtia omaan suhteeseeni. Taitaa olla vaimolla aika majava, koska halusi katsella minua paneskelun aikana. Itse en ole mikään malli, mutta en kuitenkaan häpeä itseäni. Kovat kyydit saimme, hiki vain virtasi. Juttelimme vielä kainalokkain tunnin ja päätin lähteä hyttiini nukkumaan.
En ole vieläkään saanut morkkista, ehkä sitä ei edes tule. Aloitukseni tarkoituksena on saada aikaan keskustelua kokemuksista ja ajatuksista....
Lähinnä ihmettelen sitä että pitää avautua täällä asiasta?
Porauslauttojan noi laivat on!
V!ttu mikä lutka! Toivottavasti äijäski nussii kaikkia "ihania" vastaantulijoita... Joskus vaan ymmärtää jos mies haluaa hakata vaimonsa - varsinkin jos itse ei petä ja vaimo vaan huoraa!
Olen ollut laivoilla useita kymmeniä kertoja enkä koskaan ole pannut siellä kenenkään muun kanssa kuin mukana olleen mieheni.Ja ilman häntä olen ollut risteilyillä enimmäkseen.
Miten sellaisiin tilanteisiin edes joudutaan että se johtaa sänkyyn?Ja joo,olen ihan normaali ja nätti.Mutta en koskaan örvy-kännissä enkä pilkun aikaan liikkeellä.
En kyllä ymmärrä millään.
toista loukkaa pettäminen. Miksi tahallaan satuttaa puolisoaan, jonka kanssa on aikanaan rakkaudesta mennyt yhteen?
ilmeisesti muuta osata tehdä kuin porata, just!? Me ainakin ystävieni kanssa osaamme pitää hauskaa ilman panemisiakin. Toki jutellaan ja tanssitaan miesten kanssa. Mutta en tuomitse niitä, jotka kuksivat. Jokainen kantaa oman vastuunsa tekemisistään.
Käsittämätöntä ajanhukkaa olette.
T. isukki 30v
Miksi se, että mies halusi katsella sinua tarkoittaisi, että vaimolla on "aika majava"?? Tai että vaimo olisi muutenkaan mitenkään ruma? :-O
Mutta oma mies on paras mies. Toi kyllä mukavasti puhtia omaan suhteeseeni. Taitaa olla vaimolla aika majava, koska halusi katsella minua paneskelun aikana. Itse en ole mikään malli, mutta en kuitenkaan häpeä itseäni. Kovat kyydit saimme, hiki vain virtasi. Juttelimme vielä kainalokkain tunnin ja päätin lähteä hyttiini nukkumaan.
Nythän mä vasta hokasin miksi saan niin maireita katseita osakseni kun ilmoitan lähdöstäni laivalle. Miehelleni se on ookoo mennä pitämään hauskaa kiltisti, mutta muut tuttavat ajattelevat minun varmasti vähintään panevan laivalla...!?
sen vedit ihan piippuun? Äijä makaa nyt saunan lauteilla, kun oli niin rankka risteily poikien kans. No huh huh. Sanoin, että oot sitte kunnolla niin kauan, että ollaan varmoja että on päästy niistä satiaisista, mutta malttoikohan tää muka kun kerran pääsi laivalle. Tuskin.