Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin laivalla.

Vierailija
12.02.2012 |

Molemmat olemme tahoillamme naimisissa. Jos miehesi oli viikonloppuna laivalla, voi hän olla sama joka minun kanssani peuhasi. Ihana oli mies, mutta oli hyvä tulla kotiin taas oman mieheni luo. Teki hyvää molempien liitoille, puhuimme monta tuntia ensin. Tämä ei ole provo vaan totta. Samassa seurueessa oli muitakin samanlaisia tapauksia...Tämä oli ensimmäinen kerta kun petin kunnolla miestäni. Olen onnellinen ja en koe huonoa omaa tuntoa. Kivittäkää.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset pane...oppikaa jo. Naiset antaa...

Vierailija
42/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että mies halusi katsella sinua tarkoittaisi, että vaimolla on "aika majava"?? Tai että vaimo olisi muutenkaan mitenkään ruma? :-O

Mies kehui pilluani niin erilaiseksi (vähän karvoja) kuin vaimolla on. Sanoi ettei vaimo pidä huolta ulkonäöstä. Mies oli iloinen kun sanoin haluavani panna valot päällä peilistä katsellen, eikä pimeässä peiton alla. Tuli itsellekin irstas olo ja siksi varmaan tuntuikin niin hyvältä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on löysä moraali ja kova vehje laivalla ilman sinuakin.

Vierailija
44/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että mies halusi katsella sinua tarkoittaisi, että vaimolla on "aika majava"?? Tai että vaimo olisi muutenkaan mitenkään ruma? :-O

Mies kehui pilluani niin erilaiseksi (vähän karvoja) kuin vaimolla on. Sanoi ettei vaimo pidä huolta ulkonäöstä. Mies oli iloinen kun sanoin haluavani panna valot päällä peilistä katsellen, eikä pimeässä peiton alla. Tuli itsellekin irstas olo ja siksi varmaan tuntuikin niin hyvältä!!!

No annas nyt vähän tuntomerkkejä siitä miehestä, ei meitä se vaimo kiinnosta.

Vierailija
45/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on pettänyt, sitä en tiedä onko laivalla ollut muna kovana. Siksi ei varmaan minusta tunnu niin pahalta nyt, vaan tilit on tasan.

Mies oli kalju.

Vierailija
46/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi hänellä on heti aloituksessa mainita, että kyse saattaa olla lukijan omasta miehestä? En keksi muuta kuin sen, että hän haluaa mainostaa olevansa moraaliton, empatiakyvytön lortto. Monikin mies haluaa varmaan tyhjentää pussinsa aloittajaan, mutta kuka haluaisi hänet vaimokseen? Enpä leuhkisi.

Vierailija
47/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen sitä että pitää avautua täällä asiasta?

Porauslauttojan noi laivat on!

Äijä on lähdössä laivalle jonkin ajan päästä. Epäilen ettei aio olla ihan kiltisti. Kertokaas mammat, miten saan selville, pettääkö mieheni reissullaan? Itsellä ei nyt välähdä, mutta palstalla tuntuu liikkuva varsin lahjakkaita salapoliiseja...

Vierailija
48/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti kaulassa jotain. Lähemmässä kontaktissa siihen varmasti kiinnitti huomiota, koru ehkä.

Tahdon tietää...

Vierailija
49/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tarkoituksena ei ollut tulla leuhkimaan. En ole ylpeä teostani, mutten sitä kadukkaan. Pettämistä yleensäkin vaan tapahtuu niin paljon, sekä merellä että maalla. Niin moni on sinisilmäisenä sanomassa ettei oma miehensä petä. Sen verran olen noita reissuja tehnyt ja nähnyt, että suuri osa kyllä pettää. Tälläkin reissulla oli pienen lapsen (viikon vanha!) isä panemassa sekä polttariseurueen sankari viettämässä viimeistä "vapaata" iltaa kavereineen...

Ei ollut korua kaulassa.

Vierailija
50/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mammat, miten saan selville, pettääkö mieheni reissullaan? Itsellä ei nyt välähdä, mutta palstalla tuntuu liikkuva varsin lahjakkaita salapoliiseja...

Se ettei ole mukana kortsuja, ei merkitse mitään. Voi antaa paljaalla tai lainata kaverilta kuten me teimme. Tarkista ukolta mahdolliset purema/raavintajäljet, vaatteet (hiuksia, hajuvettä) ja kuitit. Kysele mahdollisemman paljon reissusta ja seuraa esimerkiksi facebookia tuleeko uusia ystäviä. Paatuneimmat pettäjät eivät jää kiinni.

Vierailija
51/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provoaloitus nousee esiin aina uudestaan. Mammat palstalla vaihtuvat, niin taas menee läpi ja kommentoijia löytyy.

Älkää uskoko. Tämä nainen on aika kekseliäs aloitustentekijä. Kirjoitustyylistä tunnistaa tämän vakiprovoilijan. :)

Vierailija
52/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki kirjoitellut palstalle ennenkin, tehnyt aloituksia lapsiin kohdistuvista aiheista. Mikä siinä on, että kaikki aloitukset ovat nykyään provoja? Uskokoon ken tahtoo, minä elän tätä totuutta.

Vierailija
53/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainasitte kondomeja kaverilta? Koita nyt päättää!

Muuten, et muistanut sitä vinkkiä, että kondomeja voi käydä myös ostamassa.

Vierailija
54/65 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellään ei ollut enkä ole missään niin väittänytkään, vaan hyttikaveriltaan otimme. Toki voi ostaa, mutten minä mikään vinkkipankki olekaan.

Vierailija
55/65 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt käsi sydämellä millaista sutinaa laivalla on ollut. Itse olen aina reissannut vain perheeni kanssa ja kohta edessä ystävien kanssa risteily.

Vierailija
56/65 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt?

Vierailija
57/65 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä voi nauttia mistään ku se on pelkkä mouling rouge..

tulee paha mmieli :(

Vierailija
58/65 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumppuja ja huonoja miehiä on laivat täynnä. Paska tulee paskan luo. Ja ei, ei ollut mun mies laivalla, mutta kahden viikon päästä on, yhdessä mun kanssa. Tervetuloa kokeileen ;)

Vierailija
59/65 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt?

Ei ollut minun panollani silmälaseja, tatuointeja kädessä eikä ollut lyhyt.

Vierailija
60/65 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumppuja ja huonoja miehiä on laivat täynnä. Paska tulee paskan luo. Ja ei, ei ollut mun mies laivalla, mutta kahden viikon päästä on, yhdessä mun kanssa. Tervetuloa kokeileen ;)

Miksi edes menette laivalle jos noin ajattelet? Minä en koe itseäni lumpuksi vaikka pari kertaa vuodessa risteilenkin. Tervetuloa kokeilemaaan mitä? Kimppakivaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi