Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hauskaa on Jani-Petterissä?

Vierailija
12.02.2012 |

Voisko joku oikeasti valaista mitä hauskaa J-P:ssä on?

Olen yrittänyt ymmärtää, mutta nauramaan hahmo ei minua saa.. Ennemminkin vaihtamaan kanavaa esim. kymppitonni-imitaatio..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-P:n puhetyyli, ulkonäkö ja letkautukset on hauskoja. Uskon jututkin on hauskoja. Joissain tilanteissa ne kaksimielisyydetkin on niin osuvia. Toisinaan taas ei naurata. Mutta aivan huippuluokkaansa oli viimeisimmässä Putouksessa ollut J-P:n ja Uskon sananselitys tehtävä. Nauroin maha kippurassa. Tuo pätkä sai miehenikin nauramaan, vaikka ei ole koko ohjelmasta, saatika noista hahmoista välittänyt koskaan. Niin ja toivottavasti tuo ärsyttävä änköttäjä Leena tippuu seuraavaks. Harmi kun Hieno lähti.

Vierailija
22/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tämmönen -Homo

Tää on semmonen mitä mää valmistelen hyvissä ajoin -Humala

Tää on kuule? semmonen asia mikä voi toteutua vain miehen ja naisen välillä -Orgasmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ymmärtää, mutta nauramaan hahmo ei minua saa.. Ennemminkin vaihtamaan kanavaa esim. kymppitonni-imitaatio..

Samaa olen ihmetellyt. Mitä hauskaa oli muka esimerkiksi siinä, että hän kertoi hakanneensa varamiehen kanssa naapurin Teron tai kun siinä eilisen sananselitys-kohtauksessa se Usko selitti sanaa "Pastori" sanomalla "Mä oon tälläinen", niin tämä "Jani-Petteri" vastasi, että "Homo"? Olen ehkä huumorintajuton, mutta en näe mitään hauskaa pikkupojassa, joka kertoilee hakanneensa AIKUISEN MIEHEN kanssa toisen pikkupojan tai kutsuu aikuisia homoksi....

Vierailija
24/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten se Hefner.

Ja kun itsellä on on Jani-Petterin ikäiset lapset, niin siks se hahmo ei naurata ollenkaan. Mun omilla lapsilla on vaan niin paljon nerokkaammat - tai hauskemmat - jutut, ettei oikein jaksa edes huvittua tollasesta.

Muutenkin, Putous on ollu aikamoinen pettymys tänä vuonna.

Vierailija
25/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Mitä hauskaa oli muka esimerkiksi siinä, että hän kertoi hakanneensa varamiehen kanssa naapurin Teron tai kun siinä eilisen sananselitys-kohtauksessa se Usko selitti sanaa "Pastori" sanomalla "Mä oon tälläinen", niin tämä "Jani-Petteri" vastasi, että "Homo"? Olen ehkä huumorintajuton, mutta en näe mitään hauskaa pikkupojassa, joka kertoilee hakanneensa AIKUISEN MIEHEN kanssa toisen pikkupojan tai kutsuu aikuisia homoksi....

Vierailija
26/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli koulussa luokkakaverina juuri J-P:n tyylinen tyyppi. Hänellä olikin muuten asperger-diagnoosi. Eikä mua oikeastaan vaivaa se, miksi muut siitä tykkää, kunhan mietin mitä hauskaa on "häiriintyneessä" ja yksinäisessä kuusivuotiaassa. ap

Vierailija
27/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika aika laaja sanavarasto ja yleissivistys kuusivuotiaaksi.

Vaatii vissiin hieman älyä katsojaltakin jotta huomaa miten hieno hahmo Jani-Petteristä on kehittynyt.

tämä hahmo ole HAUSKA. Vaan erikoinen jne. Mutta tarkoituksenahan on naurattaa ja mua ei ole naurattanut kertaakaan janipetterin jutut.

Vierailija
28/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että tämä Usko Eervartti Luttinen on (kaapi)homo, mutta en näe mitään hauskaa pikkulapsessa, joka huutelee homo-sanaa aikuisille ja kertoo hakanneensa kiusaajansa aikuisen miehen kanssa.

Vierailija
29/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoonkin "lapsinero" jne. mutta mitä hauskaa siinä on, että hahmo on kiusattu ja hänen vitsinsä liittyvät kiusaajan uhkailuun. Vieläpä aika huonoa huumoria yhdessä jaksossa, jossa vitsinä oli se, että JP käynyt hakkaamassa "Teron" varamiehen kanssa. Ei luulisi paljon naurattavan niitä, jotka oikeasti joutuvat kiusaamisen kanssa taistelemaan. Siinä ei ole mitään naurattavaa.

Nauretaan yhdessä koulukiusatun lapseni kanssa Jani-Petterille.

Vierailija
30/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että tämä Usko Eervartti Luttinen on (kaapi)homo, mutta en näe mitään hauskaa pikkulapsessa, joka huutelee homo-sanaa aikuisille ja kertoo hakanneensa kiusaajansa aikuisen miehen kanssa.

Ei se muuten huudellut homoa, vaan yritti arvata sanaa. Ja olivat antaneet Terolle lumipesun.

Vierailija
31/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hitto mikä haloo jostain tv-ohjelmasta. Pätee niin tässä kun kaikessa muussakin, toiset tykkää äitistä, ja toiset tyttäristä. Miks kinata mielipide asioista. Ja on siinäkin. Puututaan johonkin kerran mainittuun homo sanaan. J-P ei tosiaan ole huudellut sitä, vaan yritti arvata sananselityspelissä. Vaihtakaa j.malauta kanavaa jos ei miellytä. Hohhoijaa taas!

Vierailija
32/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei se oo ees lapsen näköinen meikkeineen päivineen.

Hieno oli hauska ja Leena saakoon voittaa!

Vierailija
33/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi paljon hauskempi jos olisi parikymppinen homo-Petteri...

Vierailija
34/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt sanakäännökset ovat ottaneet liian suuren vallan.

Mitä sananselityksiin tulee, minusta paras oli Leenan ja Hienon

- Tää on helppo. Pähkinä -

- Nakkeli.

Vierailija
35/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistensa ajatukset kuten aiemmin jo todistettu. Kissa on kissa ja koira on koira ja jos se tulee afrikasta se on -TIIKERI :)

Vierailija
36/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hahmo on niin erilainen kuin sen esittäjä. :D

En olisi uskonut, että Kuustosen Iina pystyisi vetämään tuollaisen ilmeettömän ärrävikaisen asperger-lapsen roolin putomatta kertaakaan. Hullua, mutta nyt vasta tajusin että se likkahan osaa näytellä! Siitä on saanut niin ärsyttävän bimbo-kikattelijan vaikutelman tähän asti.

Vierailija
37/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani-Petterillä tuntuu olevan puhevika ja lisäksi on nörtti. Se ei minusta ole hauskaa vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
38/38 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelee kuulemma kotonaankin näitä sketsihahmojaan. Hmmm, minkä ikäisiä lapsia hänellä on?

http://www.iltasanomat.fi/putous/putous-aku-hirviniemi-lapset-kannustav…