Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä.. Harrastettiin seksiä uuden poikaystävän kanssa ekan kerran..

Vierailija
12.02.2012 |

Hän laittoi kortsun munaansa, pani ehkä 5-7min ja lopetti. Ei lauennut. Mitä ihmettä tommonen touhu on? En edes kysynyt, kun olin ihan ymmälläni. Sanokaa jotain.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun iälläni on. Aina on kyllä ennen mies lauennut. Paskat! Mitä mun pitäis tehdä? Kuvaa en laita. ap

Vierailija
42/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääs puhki, apuja et täältä saa jos et kuvaa laita, me emme vastaile trolleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoitko kortsun laitossa? Otitko vähän aikaa suihin? Kortsun kanssa jotkut miehet eivät vaan

tule, mutta tietysti parempi suojata kun ei taudeista tiedä. Ja 5-7 minuutin panoaika kuulostaa

normaalilta.

Vierailija
44/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun iälläni on. Aina on kyllä ennen mies lauennut. Paskat! Mitä mun pitäis tehdä? Kuvaa en laita. ap

Mitäkö pitäis tehdä? No puhua sen miekkosesi kanssa. Tää on sulle jo sanottu moneen kertaan tässä ketjussa.

Vai porvoostako viestittelet?

Vierailija
45/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sinä sait niin liukkaus alkoi kadota. Mies vain päätteli että paras lopettaa. Miehet eivät laukea 100%

Vierailija
46/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna.

Vierailija
47/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni ihan niinkuin joku sanoikin, kaikki miehetkään eivät aina laukea jokaisella kerralla. Ja koska ette ilmeisestikään ole kovinkaan tuttuja seurustelusta huolimatta, niin tilanne oli varmasti jännä. Voi olla että kortsukin häiritsi tai jotakin. Tuskinpa vika sinussa on, mutta varman vastauksen voi antaa vain se poika.

Lämpimästi suosittelen seksin harrastamista semmoisen ihmisen kanssa, jonka kanssa kehtaa myös puhua. Ihan oikeasti hyvä seksi tapahtuu tunteen ja ajatusten tasolla ja keho on vain väline, jolla sitä suoritetaan.

Vierailija
48/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelemasta rumia, lue vaikka nalle puhia, tuon ikäisten ei vielä tarvi tietää mitään maailman pahuudesta!

Vierailija
49/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vuonna 94 tai 95 syntynyt tyttölapsi tulee tänne kyselemään Vauva-lehden palstalle seksin harrastamisesta? Minun mielessäni tuon ikäiset ovat vielä kurahousuissa hiekkalaatikolla!

Vierailija
50/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu ei voi tietää mitä sun poikkiksen päässä liikkuu kun se itse. Kysy häneltä! Seksistä kannattaa puhua varsinkin sen kumppanin kanssa.

Vierailija
51/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen agressiivisia vastauksia tähän ketjuun on tullut! Vai että "laita kuva niin uskotaan että pillu on tiukka". Ihan oikeasti ihmiset. Ja tottakai ap:n pitäisi kysyä poikaystävältä, mutta on täällä nyt turhempiakin asioita ihmetelty porukalla.

Mun arvaukseni on, että jos tulit jo kertaalleen, niin poika ehkä ajatteli että homma lopetetaan siihen kun toinen tulee. Ettei sitten enää huvita harrastaa seksiä kovin pitkään kun on jo tullut. Varsinkin kun olette noin nuoria niin ei voi olettaa että poika voi luottaa siihen, että nainen haluaa montakin orgasmia - ja vieläpä ekalla kerralla. Katsele nyt pari kertaa ja sitten vaikka ota asia puheeksi ja kysy, onko seksi tyydyttävää myös poikaystäväsi näkökulmasta. Ja iloitse pikemminkin siitä, että poika onnistui tuottamaan sinulle orgasmin!

Vierailija
52/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ota stressiä pojan laukeamisesta. Hän onnistui siinä, mitä eniten jännitti, eli sinä sait. Häntä tuskin haittaa, ettei itse lauennut sillä kertaa. Korjaantuu ajan kanssa harjoittelemalla, kunhan et säikytä poikaa arvostelemalla negatiivisesti.

Sun pitää pyytää poikaa uudelleen sänkyyn ja osoittaa, että oli niin hyvää, että pitempäänkin voisi jatkaa. Ehkä kolmannella kerralla voit alkaa kysellä, eikä poika haluaisi laueta.

Vierailija
53/62 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vuonna 94 tai 95 syntynyt tyttölapsi tulee tänne kyselemään Vauva-lehden palstalle seksin harrastamisesta? Minun mielessäni tuon ikäiset ovat vielä kurahousuissa hiekkalaatikolla!

Kyllä ne on mun 3-ja 5-vuotiaat likat, jotka on kurahousuissa hiekkalaatikolla, ei liki täyikäiset ihmiset, jotka varmasti jo tietää mitä seksi on. Eikä ole mitään pahaa jos sitä lähtee myöskin harrastamaan. Missä ihmeen laatkossa sä oikein elät? Niin, siellä hiekkalaatikolla, lienee teitin koko perheellä ne kurahousut päässä.

Vierailija
54/62 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huimata, särkeä päätä tai mahaa, väsyttää, krampata, oli ehkä nukkunut yön huonosti tai ei ollut syönyt kunnolla, nestehukkaa.... tai jännitti.

Vierailija
55/62 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jännitys esti laukeamisen. Ekaa kertaa olitte sängyssä, joten halusi tyydyttää sut ja siitä tuli sitten paineita.

Ja kyllä, tämä on tuttua omasta nuoruudestani myös.

Vierailija
56/62 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nyt tämän asian takia halunnut tavata enää poikaystävää. Se ihmettelee. Mutta en jaksais alkaa selvittämään sen seksiongelmia. ap

Vierailija
57/62 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju on totta, niin ap on todella nuori ja hukassa. Seksi ei ole suoritus, jossa noudatetaan tiettyä kaavaa. Ensin pitäisi tykätä toisesta sen verran, että on valmis tutustumaan kaikessa rauhassa - myös sängyssä. Muuten ei kannata mennä sänkyyn tai puhua "poikaystävästä".

Vierailija
58/62 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä sen kummempaa numeroa kannata tehdä. Kortsu vie tunnon,ja jos liukkaus katoaa niin se siitä. (Mä melkein harmistuisin enemmän tuosta 5-7min :D)

Vierailija
59/62 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eka kerralla. Hyvä homma. Harmi, kun mies ei purkautunut.

Vierailija
60/62 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kuitenki pullea pallero, löysä pesä, olit litimärkä. siihen kortsu päälle niin eihä se tunnu missään. jos sillä vaan lerppas ja ei kehdannu mitään sanoo. varsinkin kun sulla jo "tuli".

tero 11cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän