En ymmärrä.. Harrastettiin seksiä uuden poikaystävän kanssa ekan kerran..
Hän laittoi kortsun munaansa, pani ehkä 5-7min ja lopetti. Ei lauennut. Mitä ihmettä tommonen touhu on? En edes kysynyt, kun olin ihan ymmälläni. Sanokaa jotain.
Kommentit (62)
mä näin sen kortsun tyhjänä lattialla. Ja mua ei kiinnostais enää yhtään koko äijä. ap
27v tai 37v ei tulisi tänne kysymään mitä tapahtui ja miksi. He tietävät, että sellaista sattuu.
no okei, olen 17, mutta ei iällä ole mitään väliä. ap
kyllä nyt aika tyhjänpäiväinen aloitus ja vastauksetkin.
Voisiko ap ensin tarkentaa, että mikä olikaan se ongelma? 5-7 minuuttia kuulostaa ihan ok ajalta.
Ihmetteli ääneen ja sanoi ettei tiedä miks ei pysty tuleen. Ei kuulemma johtunu musta. Eikä kuulemma ollu runkannutkaan moneen päivään, musta oli varsin kiva piece of information siihen kohtaan :D
Oltiin kyllä juotu pullo viiniä ja tosiaan eka kerta yhdessä joten ehkä jännitystä...
Mitä vuonna 94 tai 95 syntynyt tyttölapsi tulee tänne kyselemään Vauva-lehden palstalle seksin harrastamisesta? Minun mielessäni tuon ikäiset ovat vielä kurahousuissa hiekkalaatikolla!
Treenaa pimpsa (vaikka geishakuulat avuksi) tiukaksi, niin varmaan tulee 5 min jälkeen. Ja tulee teille molemmille((
kun en itse ollut niin tyhmä että olisin lempannut ukon sen ekan seksikokemuksen myötä :) Nykyään on superhyvää seksiä kun ollaan puhuttu mistä kumpikin tykkää jne
pyytää ilman kortsua? ap
vaan harjotella lisää saman miehen kanssa. Luulenpa, ettei sulla juuri ole ollut partnereita. Muuten tietäisit, että eka kerta uuden kumppanin kanssa on aina enemmän tai vähemmän harjottelua. Mitä enemmän yhdessä treenaa, sen sujuvammaksi se sujuu.
Tärkeintä tyydyttävässä seksielämässä on, että pystyy puhumaan ja jakamaan sen kumppanin kanssa kaiken. Muuten se on ikään kuin sellaista heikkolaatuista itsetyydytystä. Jos pystyy panemaan, pitäisi pystyä myös puhumaan.
Se on sitten eri asia, ellet ihan tosissaan edes välitä tyypistä. Siinä tapauksessa anna pakit ihan suoraan ja mahdollisimman nopeasti, mitäpä tuota vetkuttelemaan. Reilumpaa molemmille osapuolille.
Onnenjuusto. Sua jyystettiin siis tunti? Ja kehtaat valittaa.
kasvaa vielä vähän isommaksi tytöksi, niin ymmärtäisi.
Ei miehetkään mitään koneita ole, eikä aina tule orgasmia. Sen voi estää humalatila tai jännitys (ehkä ensimmäisen kerran jännitys!) tai ei vain saa itseään sillä lailla kiihottuneeseen tilaan, vaikka seisokiksi asti riittääkin.
t. vanha, kokenut nainen
että ei tulpatonta mopoa kannata polkea ja lopetti siksi.
että siltä ei tullut? Jos sillä oli kortsu, niin se tuli sinne. Vai levittelikö se sulle sitä käytettyä kortsua, ja näit, että se oli tyhjä?
Ei miehestä aina huomaa, kun siltä tulee. Mullakin oli yksi, josta ei ikinä tiennyt, ennenkuin muna tipahti lerppuna ulos.