En ymmärrä.. Harrastettiin seksiä uuden poikaystävän kanssa ekan kerran..
Hän laittoi kortsun munaansa, pani ehkä 5-7min ja lopetti. Ei lauennut. Mitä ihmettä tommonen touhu on? En edes kysynyt, kun olin ihan ymmälläni. Sanokaa jotain.
Kommentit (62)
olette inhottavia. Haluaisin oikeesti tietää. Onko mussa joku vika, jännittääkö se vai mitä?
Kysy poikaystävältäsi. Hän on ainut joka tietää.
ääntelitkö, makasitko kuin lahna? Se kertoo hyvin paljon.
Sattuuhan noita nyt jokaselle joskus. Ei vaan homma aina onnistu ja seisokki loppuu jostakin syystä.
Mitä dramaattista tossa on?
Oliko mies jotenkin kauhuissaan, tuskin.
olette inhottavia. Haluaisin oikeesti tietää. Onko mussa joku vika, jännittääkö se vai mitä?
exälläni oli mielialalääkitys. Erektio oli, mutta laukeamista ei tapahtunut. Hän saattoi jyystää tunninkin ilman orgasmia. En tiennyt lääkityksestä suhteen alussa ja ihmettelin, miten hän kestää laukeamatta niin kauan. Ja mies kuvitteli,että naisesta on hienoa, kun hän kestää niin kauan. Tosiasiassa se oli todella puuduttavaa. Onneksi tutustuessamme paremmin tämäkin asia puhuttiin selväksi.
Monet psyykenlääkkeet estävät orgasmin tulon.
kyllä mä laukesin, mutta olisin kyllä voinut laueta toisenkin kerran. Ääntelin, en maannut kun lahna. ap
niin ei tuntunut miltään? Mulla on ainakin tiukka pillu. ap
Kysy siltä mieheltä! Eikä se pillun tiukkuudesta ole kiinni aina.
kaikillahan meillä, todellisuudessa se ei ole mikään tiukka.
miten niin ei ole tiukka? Mulle kelpaisi kyllä, jos joku viitsisi oikeesti sanoa, eikä vaan pelleillä. ap
Aika lapsekasta kysellä täällä kieltämättä.
Näköjään poikaystäväsi ei vaan innostunut kliimaksiin saakka. Me täällä av:lla tiedetään lähes kaikki, mutta ei sentään sitä, että mitä sen sun poikaystäväsi korvien välissä tapahtui, eli miksi ei napannut.
Nyt ei auta muu, kuin keskustella aiheesta ihan sen toisen asianosaisen kanssa.
tiukasta pillusta, katsotaan onko se tiukka vai ei ja näin muutenkin että onko siinä jotain vikaa.
tiukka on. Ei meinannut muna edes mennä sisään. Mutta silti ei lauennut. Sanokaa nyt jotain viisaampaa. Kyllä se musta ainakin tykkää. ap
tiukka on. Ei meinannut muna edes mennä sisään. Mutta silti ei lauennut. Sanokaa nyt jotain viisaampaa. Kyllä se musta ainakin tykkää. ap
Laita kuva niin näkee, ärsyttää kun pitää vaan selittää mutta ei tiedä yhtään mitä siellä todellisuudessa on vastassa.
kuivakaan. Ihan litimärkä. Kuvaa en kyllä kehtaa laittaa. ap
laita nyt vaan, siinä ei mitään häviä.
Jos sitä jännitti, kun ensimmäinen yhteinen kertanne. Ja jos toisesta kovasti tykkää, se voi lisätä paineita. Kysypä häneltä asiasta, varmaan ei mitään hätää :)
"Laita nyt kuva vaan" - :D
t. ohis