Naapurin vauvalla on joku hätä(ehkä kuoli) :/ kamalaa
Naapurin äiti soitti äsken ovikelloa ja kysyi voinko katsoa hänen 8v poikaansa. Hänen on lähdettävä sairaalaan. Poikamme ovat samalla luokalla ja olemme tuttuja. pihalla oli ambulanssi ja lähtivät pillit päällä. En kuullut että olisivat tulleet pihaan. Äiti oli itkuinen. Perheen isä on jossain työmatkalla. Äiti sanoi että soittaa jonkun hakemaan pojan.
Kysyin pojalta että tietääkö mitä on tapahtunut. Hän sanoi että X ei herännyt päikkäreiltä ja sitten tulivat ambulanssi miehet. Minulla on ihan kamala olo :/ pojat nyt katsovat piirrettyjä lasten huoneessa... hirveä olo!
Kommentit (37)
Mutta ap! yleensä ei viedä pillit päällä jos peli on jo menetetty!
eihän täällä kukaan tiedä kuka aloittaja on tai lenesä hän puhuu..Hei haloo!!
Mutta ap! yleensä ei viedä pillit päällä jos peli on jo menetetty!
ja hän olisi heti raportoimassa täällä niin olisi viimeinen kerta tekemistä sen naapurin kanssa. Monella näkyy hämärtyneen ykstyisyyden raja. Sama tunnistaako- kyllä toiseen ihmiseen pitäisi voida luottaa. Siihen, ettei heti olla huutelemassa OMIA KOKEMUKSIA eteenpäin. Yöks. sanon minä.
tunnistettamattomasti voi kaiketi purkaa omaa ahdistustaan täälläkin. Läheisen, tässä tapauksessa naapurin, hätä voi todellakin koskettaa ja tulla ns. päälle. Hyvin teit, annoit apua. Mielestäni saat myös tunnoistasi puhua, olkoot toiset toista mieltä.
joka tekee näitä "kaveri/naapuri/naapurin koira teki sitä ja tätä ja tämä on ainoa paikka, jossa voin avautua"-avauksia? Samaa paskaa monessa aloituksessa.
Seuraavaa kertaa varten vinkiksi: Ambulanssi ei kuljeta kuolleita/elottomia eikä myöskään elvytä liikkuessa.
Seuraavaa kertaa varten vinkiksi: Ambulanssi ei kuljeta kuolleita/elottomia eikä myöskään elvytä liikkuessa.
mut poikkeuksia tässäkin, mun täti kuoli kotiinsa, ambulanssi vei silti ruumiin
tunnistettamattomasti voi kaiketi purkaa omaa ahdistustaan täälläkin. Läheisen, tässä tapauksessa naapurin, hätä voi todellakin koskettaa ja tulla ns. päälle. Hyvin teit, annoit apua. Mielestäni saat myös tunnoistasi puhua, olkoot toiset toista mieltä.
Jos mun lapselle kävisi noin niin kyllähän naapurit, lähipiiri sekä minä itse tunnistaisimme tapauksen- Ja mä en todellakaan halua lukea elämästäni jostain av-palstalta. Mut mulla onkin onneksi LUOTETTAVIA ihmisiä lähipiirissä, sellaisia joilla on oma elämä ja käsitys yksityisyydestä, ei heille tulis mieleenkään ruotia toisten asioita netissä. OIkeestiko teidän mielestä on ok jaella omat ja naapurien kaikki asiat täällä???
Tuli vain kauhea olo enkä viitsi kellekkään soittaa ettei isoveli kuule!
Argh, että tämä nettiaika ottaa välillä päähän! Heti kerrotaan ihmisten asiat täällä! Häpeä.
No minä olen ihminen jolla on tarve jakaa asiat toisen ihmisen kanssa, silloin ne "pienenee".
ei ap
Argh, että tämä nettiaika ottaa välillä päähän! Heti kerrotaan ihmisten asiat täällä! Häpeä.
Tosin kertoohan lehdistökin samalla tavalla ihmisten asiat. Jos esim sytytät kämppäs vahingossa tuleen niin poliisi pistää tiedotteen että syrjäytynyt ja alkon kanssa läträävä se oli. Missä yksityisyys?
Kun eihän se ambulanssi niin tee, eikä näinkään jne. jne.
Ei ap sanonut varmaksi, että lapsi kuoli, ainoa fakta oli, että ei herännyt päiväunilta. Ja ainakin minä voisin hyvinkin itseni kohdalle kuvitella että oma paha olo pitäisi saada jonnekin purkaa, vaikka sitten kirjoittamalla. Tosin odottaisin ehkä varmempaa tietoa.
Argh, että tämä nettiaika ottaa välillä päähän! Heti kerrotaan ihmisten asiat täällä! Häpeä.Tosin kertoohan lehdistökin samalla tavalla ihmisten asiat. Jos esim sytytät kämppäs vahingossa tuleen niin poliisi pistää tiedotteen että syrjäytynyt ja alkon kanssa läträävä se oli. Missä yksityisyys?
Ja tässä ei ole kerrottu edes mitään negatiivista, vaan hyvinkin koskettava myötätuntoa aiheuttava juttu.
siellä näyttää olevan vaan tulipalo, liikenneonnettomuus yms. tapahtumia.
Ainankaan mun läheisen ihmisen sairaskohtaus ei näkynyt tilannehuoneessa (tuli ambulanssi ja paloauto)
ym. ambulanssiajot näkyy Tilannehuoneessa? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...
Pitääkin tästä lähtien, jos joudun vastaavaan tilanteeseen kuin ap:n kaveri, sanoa lasta hoitoon viedessäni tokaista, että "älä sitten kirjoita tästä netissä"!
IHMISELLE, kuin tiedottaa tänne. Täältä ei tuokaan tieto ikinä häviä. Toisen ykstyisasiat päätyvät kenen tahansa retosteltavaksi. Omansa voi vapaasti laittaa mihin vaan jos haluaa, toisen ihmisen ykstyisyyttä pitää kunnioittaa. Ehkä voit pyytää tämän aloituksen poistamista???