Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ihastunut työkaveriisi?

Vierailija
12.02.2012 |

Oletteko edenneet?

Miten on käynyt?

Samsaa tilanteessa oleva..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaista sukupuolta löytyy paljonkin, mutta mulla on niin hyvä itsetunto ja tunteidenhallinta, etten päästä itseäni ihastumaan. Ne tunteet on omistettu mun puolisolle =) ja se pitääkin meidän liiton intohimoisena. Ei ihme, jos jollain menee huonommin, jos päästää itsensä ihastumaan.

Ihan vaan vink, että jos arvostatte miestänne, ette päästä itseänne ihastumaan. Ja sitten jos menette TARKOITUKSELLA samaan aikaan syömään ja / tai kahville (tahi juttelemaan). olette jo toiminnan asteella, mikä on parisuhteessa elävälle moraalisesti väärin. Ette varmasti ole silloin rehellisiä kumppanillenne, ei ihme jos parisuhde kärsii ja oma mies ei kiinnosta. Rehellisyys kaikin puolin on parisuhteen tärkein kulmakivi. Miten voit luottaa toiseenkaan jos ruokkii omaa ihastumistaan?

Ottakaahan itseänne niskasta kiinni!

Vierailija
2/5 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, oliko tässä siis kyse varatun ihastumisesta työkaveriin? Missä niin sanottiin?

Ja kyllä, olen ihastunut työkaveriin, mutta en ole parisuhteessa, joten tuo tunne mulle sallittakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5.

Alkoi taas ärsyttää nuo tyytymättömät AV-mammat, kun oma ei ole läheskään niin ihana kuin osastomme Olli. Ja mitään ei tehdä oman suhteen hyväksi, vaan mieluummin paetaan arkea jonnekin teinitytön tasolle.

Vierailija
4/5 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa vetää AV-mammojen tästä lounas- ja kahviseurastani hernettä nenään.

Mä oon sinkku vanhapiika ja ihastukseni jätti exvaimo (varmaan yks teitä av-mammoja, joka lähti toisen miehen matkaan, joten hänkin on vapaata riistaa ja karkauspäivä lähestyy.???

Vierailija
5/5 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on vasta ihan alussa, mutta jonkinlaista vastakaikua olin havaitsevinani, kun änkeydyin viikolla melkein joka päivä samaan lounaalle ihastukseni kanssa. Perjantaina tuli mun työpisteeseeni ja pyysi kanssaan kahvitauolle. Ihana kutkuttava tunne jäi tuosta kahvihetkestä ja koko viikonlopun tää ihana mies pyörii vain mielessäni.