Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R.I.P. Whitney Houston 1963-2012

Vierailija
12.02.2012 |

I Will Always Love You Official Music Video

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista naislaulajista. r.i.p

Vierailija
2/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ärsyttävääkin ärsyttävämpi hoilottaja. Ja vahinko että joidenkin mielestä laulaja on täydellinen kun se hoilottaa kuin kone, kunhan pysyy nuotissa ja osaa noi ärsyttävät jenkkimaneerit laulussa. Dolly parton vetää ton paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ärsyttävääkin ärsyttävämpi hoilottaja. Ja vahinko että joidenkin mielestä laulaja on täydellinen kun se hoilottaa kuin kone, kunhan pysyy nuotissa ja osaa noi ärsyttävät jenkkimaneerit laulussa. Dolly parton vetää ton paremmin.

mutta voin ymmärtää miten hänen kuollessaan miljoonat fanit itkevät ja ylistävät idoliaan. Joten en kauheasti arvostelisi muiden surua, sinusta ehkä ärsyttävä hoilottaja mutta monen muun mielestä mahtava ääninen laulajatar.

Vierailija
4/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin ymmärtää miten hänen kuollessaan miljoonat fanit itkevät ja ylistävät idoliaan. Joten en kauheasti arvostelisi muiden surua, sinusta ehkä ärsyttävä hoilottaja mutta monen muun mielestä mahtava ääninen laulajatar.

jos jotkut mainostavat netissä sen olleen yksi parhaista, on mullakin oikeus sanoa sen olleen onneton hoilaaja. Vai miten se mun mielipiteeni on sen huonompi kuin muiden? Koska mä ja varmasti moni muu ollaan väärässä, vai?

Vierailija
5/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotkut mainostavat netissä sen olleen yksi parhaista, on mullakin oikeus sanoa sen olleen onneton hoilaaja. Vai miten se mun mielipiteeni on sen huonompi kuin muiden? Koska mä ja varmasti moni muu ollaan väärässä, vai?

Oman mielipiteensä saa sanoa, mutta paikka kannattaa miettiä vähän paremmin. Tee vaikka uusi aloitus siitä miten paska Whitney oli ja jaa siellä mielipiteesti muiden samanhenkisten kanssa. En minäkään mikään suurin Whitney-fani ollut, mutta ärsyttää kun ihmisten pitää tulla joillekin muille tärkeisiin ketjuihin aukomaan päätään miten turha ihminen oli.

Vierailija
6/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti sen verran kun kakkonen sai heti kuulla olevansa "säälittävä eikä ymmärrä musiikista", joten halusinpa ilmaista että olen tismalleen samaa mieltä. Kannattaa vähän katsoa mihin ne muistokirjoituksensa laittaa, jos haluaa vain samanmielisiä hymistelyvastauksia. Olisko facebook jotain yleisen keskustelun sijaan. Täällä kun pitäisi olla sananvapaus.

Vierailija
7/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa huutamista

edes Sakkijarven polkkaa, se on musiikkia.

Vierailija
8/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä on suurempi riski joutua päihteiden väärinkäyttäjiksi.

Raskasta elämää viettävät.

Onneksi on heitä jotka uhraavat itsensä taiteen alttarille jotta me muut saamme elämyksiä ja pieniä irtiottohetkiä arjesta.

Whitney Houston on yksi parhaista laulajista kautta aikain.

Vierailija
9/11 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen äänen omaava on epäillyt omia kykyjään onko kylliksi hyvä.

Näinhän Kevin Costner kertoi muistopuheessaan.

Jokainen tekee elämässään virheitä ja Whitneyn virhe oli Bobby Brown.

Vierailija
10/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa huutamista

Vierailija
11/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ymmärrä hyvästä musiikista ja musikaalisuudesta mitään kuten kakkonen.

Mitä äänen käyttöä ja taituruutta vaativa kappale, monet yrittää jäljitellä ja harva pystyy.

Kamalaa huutamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi