Mitä Macaulay Culkinille on tapahtunut?!
Kommentit (37)
Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Paineliko popin kuningas sitä kannikkaan?
Se on Mäkkölökkei kölökkinistä tullut juoppo ja narkki, entäs sitten ? Niitähän on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Sehän yleistä tietoa että siellä silloin hiplailtiin pippeleitä, kustiin ristiin ja jemmattiin nakkeja eräisiin paikkoihin. Ompa kumma että on päästään hieman nyrjähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.
Kertoisitko sinä kaikelle kansalle jos olisit joutunut sellaisen uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Ollut liikaa yksin kotona.
Minäkin olen liikaa yksin kotona, mutta bmi on 27.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.
Voi olla, ettei juuri häntä käytetty hyväksi, mutta ei hän sentään toisten puolesta voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?
Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?
Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.
Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.
Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.
Jos ihminen väittää ettei henkilö x ole tehnyt asiaa y koskaan kenellekään, hän ei tajua logiikan sääntöjä (ellei sitten ole viettänyt koko henkilön x elämää tämän kanssa ja ollut hereillä koko aikaa kun henkilö x:kin on ollut hereillä). Ei tällaista vaan koskaan voi aidosti tietää.
Manipulointikykyiset ihmiset osaavat esittää eri rooleja. Monista järkyttäviä rikoksia tehneestä on jälkikäteen sanottu että ei olisi ikinä uskonut. Toisaalta on myös totta että MJ oli niin kovan luokan friikki ja niin upporikas että jos joku ryhtyy tosissaan juonittelemaan, MJ on todella hyvä kohde tällaisille syytöksille, jos halutaan rahaa tehdä (oikeusjutut jenkeissä, kirjat, haastattelut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?
Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.
Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.
Ja Macaulay oli siis sen pituinen jo 10-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?
Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.
Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.
Ja Macaulay oli siis sen pituinen jo 10-vuotiaana?
Nyt on joka tapauksessa kaksi lapsinäyttelijää kasvanut hieman rankempaan aikuisuuteen. Olisi voitu selvitä vain yhdellä.
Ei varmaan auttanu Jaksonin Mikon kans hengailu aikoinaan.
Lapsinäyttelijät on usein kasvonpiirteiltään erikoisen näköisiä. Lapsena on vielä söpöä, mutta aikuisena näyttää vain omituiselta.
Jänniksestä tuli kunnon kiltti mies!