Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Macaulay Culkinille on tapahtunut?!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniksestä tuli kunnon kiltti mies!

Vierailija
22/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Vierailija
24/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineliko popin kuningas sitä kannikkaan?

Vierailija
25/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Mäkkölökkei kölökkinistä tullut juoppo ja narkki, entäs sitten ? Niitähän on maailma täynnä.

Vierailija
26/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Sehän yleistä tietoa että siellä silloin hiplailtiin pippeleitä, kustiin ristiin  ja jemmattiin nakkeja eräisiin paikkoihin. Ompa kumma että on päästään hieman nyrjähtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.

Vierailija
28/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.

Kertoisitko sinä kaikelle kansalle jos olisit joutunut sellaisen uhriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut liikaa yksin kotona.

Minäkin olen liikaa yksin kotona, mutta bmi on 27.....

Vierailija
30/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.

Voi olla, ettei juuri häntä käytetty hyväksi, mutta ei hän sentään toisten puolesta voi puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?

Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.

Vierailija
32/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?

Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.

Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai liian paljon liian varhain. Lapsena käytettiin rahallisesti hyväksi ja Michael Jacksonin luona yökyläilyt kyllä pehmentää pään.

Tuskin M käytti hyväkseen. Culkin on ollut vankkumaton tukija ja puolustaja Jacksonin jälkeen ja kumonnut kaikki väitteet hyväksikäytöistä. Hänen mukaansa sellaista ei ole tapahtunut koskaan eikä kenenkään kohdalla.

Jos ihminen väittää ettei henkilö x ole tehnyt asiaa y koskaan kenellekään, hän ei tajua logiikan sääntöjä (ellei sitten ole viettänyt koko henkilön x elämää tämän kanssa ja ollut hereillä koko aikaa kun henkilö x:kin on ollut hereillä). Ei tällaista vaan koskaan voi aidosti tietää.

Manipulointikykyiset ihmiset osaavat esittää eri rooleja. Monista järkyttäviä rikoksia tehneestä on jälkikäteen sanottu että ei olisi ikinä uskonut. Toisaalta on myös totta että MJ oli niin kovan luokan friikki ja niin upporikas että jos joku ryhtyy tosissaan juonittelemaan, MJ on todella hyvä kohde tällaisille syytöksille, jos halutaan rahaa tehdä (oikeusjutut jenkeissä, kirjat, haastattelut).

Vierailija
34/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?

Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.

Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.

Ja Macaulay oli siis sen pituinen jo 10-vuotiaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Macaulay ei näytellyt John Connoria T2:ssa?

Miks olis? Oli liian nuori ja pieni. Edward Furlong bongattiin jostain ostarilta, kun oli kuulemma niin coolin näköinen ja se oli luullut, että castaajanainen yritti iskeä sitä.

Ovat muuten Macaulayn kanssa samanpituisia. Reilut 165 cm.

Ja Macaulay oli siis sen pituinen jo 10-vuotiaana?

Nyt on joka tapauksessa kaksi lapsinäyttelijää kasvanut hieman rankempaan aikuisuuteen. Olisi voitu selvitä vain yhdellä.

Vierailija
36/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auttanu Jaksonin Mikon kans hengailu aikoinaan.

Vierailija
37/37 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsinäyttelijät on usein kasvonpiirteiltään erikoisen näköisiä. Lapsena on vielä söpöä, mutta aikuisena näyttää vain omituiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi