Halvimmat vaunut uutena? Ev
Kommentit (9)
Mulla myynnissä aivan uuden veroiset vaunut kohtuulliseen hintaan, eipä ole paljon ollut kiinnostuneita...
Mulla myynnissä aivan uuden veroiset vaunut kohtuulliseen hintaan, eipä ole paljon ollut kiinnostuneita...
Itse tilasin Brion vaunut netistä. En muista firmaa, mutta jostain Oulusta tms. pohjoisests. Maksoin 400euroa, ja sain juuri sellaiset vaunut kuin halusinkin. Kierteilin enslin eri vaunuliikkeissä ja vertailin malleja ja hintoja ja kun löysin haluamani, etsin vielä netistä halvemmalla, ja löysinkin :)
Tästä on kyllä jo neljä vuotta aikaa, joten en tiedä, mitä vaunut nykyisin maksaa
Taitaa olla hobbarin ABC -desing vaunut... Lastentarvike liikkessä näin myös jotain 300€ vaunuja viime syksyllä, en muista merkkiä... Mäkin kyllä ostaisin käytettynä hyvät vaunut kun halpisrimpulat
En tiedä onko halvimmat mutta Teutonian timmyt on laadukkaat rattaat joissa selkänojan saa alaasentoon, näihin voi laittaa pehmeän kantokopan vastasyntyneelle, tai talvivauvalla on ollut ihan äityspakkauksen makuupussi.
vauvatalo johannassa oli tarjouksessa pikkusen päälle 300e
Varmaan halvemmallakin löytyy, mutta nämä on kestävät, meillä ollut kolmella lapsella vaunuina ja rattaina, koko ratasiän.
siis normaalihinnaltaan tosi halpoihin. Ovat surkeat, yksitellen joka kohta hajoaa ja saat tilaille osia milloin mistäkin, tulevat Matkahuollon kautta mikäli tulevat jne. Kyttää tarjouksia vanhoilta, tutuilta merkeiltä tai osta sellaiset käytettyinä. Sekin on varmempi valinta kuin ne yllärivaunut.... :(
vaunut ostettiin 199 uutena! ovat meillä toimineet ihan hyvin! baby towinsta