Ajatelkaa nyt, miten kauheaa olisi elää Pentti Hirvosena!
Ihan oikeasti... miten sen tirskumisen määrän kestää? Tuon nimisiä on kuitenkin suomessa monta.
Kommentit (14)
Mun yks luennoitsija on tuon niminen. Nyt en enää pysty pitämään pokkaa luennolla XD
Kiva kun valaistuit. =)
ja monella meillä on toinen nimi tai kolmaskin nimi, jonka voi ottaa käyttöön ihan tosta noin vaan.
Mun yks luennoitsija on tuon niminen. Nyt en enää pysty pitämään pokkaa luennolla XD
Kiva kun valaistuit. =)
ja monella meillä on toinen nimi tai kolmaskin nimi, jonka voi ottaa käyttöön ihan tosta noin vaan.
ap
en kyllä viitsisi jonkun vähä-älyisen teinin takia vaihtaa nimeäni. Toivoisin vaan, että kyseinen nolo lapsukainen joskus aikuistuisi.
en kyllä viitsisi jonkun vähä-älyisen teinin takia vaihtaa nimeäni. Toivoisin vaan, että kyseinen nolo lapsukainen joskus aikuistuisi.
nimelle, vaikka olen 36v.
Tahi ajatella jos olisi nimeltänsä Olli Kuhta, Simo Hovari, Pentti Hilkuri, Ville Juttula tai Vilma Juttula;)
Tahi ajatella jos olisi nimeltänsä Olli Kuhta, Simo Hovari, Pentti Hilkuri, Ville Juttula tai Vilma Juttula;)
ja voin ihan rehellisesti sanoa,että kyllä sisälläni tirskututtaa, mutta en toki päin naamaa tai selän takana naureskelisi. Eikä tapanani ole mielessäni vääntää uuden tuttavuuden nimeä ihan vaan siltä varalta, että olisi jotenkin hupaisa tahi pervo.....
Regina Vanto. Mun mutsi hihittelee mulle edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen:(
Miksi nimen pitäisi huvittaa?
Ihan aidosti kyselen kun en tiedä, minkä pitäisi myös todistaa, ettei kaikkia naurata.
Miksi nimen pitäisi huvittaa?
Ihan aidosti kyselen kun en tiedä, minkä pitäisi myös todistaa, ettei kaikkia naurata.
Pentti Hirvonen- Hintti Pervonen.
Regina Vanto- Vagina Rento.
Ja en tiedä keitä he ovat, toivottavasti heitä on harvassa.