Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seroxat lääke

Vierailija
04.02.2012 |

Hei! Oletko kokeillu ahdistukseen, jännitykseen? toimiko lääke juuri sinulla?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paino nousi yli 10 kg. Sitten vaihdettiin ja paino putosi vain muutaman kilon.

Mutta kiloista viis, jos olo paranee.

Vierailija
2/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamissa Euroopan maissa, sillä se aiheuttaa kohonnutta itsemurha-alttiutta, impulsiivisuutta ja tunteiden katoamista. Minulla on lääkkeestä omakohtainen kauhukokemus ja suosittelen todellakin varomaan sen käyttämistä. Sain sitä ystävän kuoleman jälkeiseen masennukseen ja muutuin kuin eri ihmiseksi.

Seroxatin sijasta Sertralin, ehdottomasti!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamissa Euroopan maissa, sillä se aiheuttaa kohonnutta itsemurha-alttiutta, impulsiivisuutta ja tunteiden katoamista. Minulla on lääkkeestä omakohtainen kauhukokemus ja suosittelen todellakin varomaan sen käyttämistä. Sain sitä ystävän kuoleman jälkeiseen masennukseen ja muutuin kuin eri ihmiseksi. Seroxatin sijasta Sertralin, ehdottomasti!!!!!!

tuo olisi totta, se olisi poistettu täältäkin.

Sitäpaitsi kaikissa mielialalääkkeissä voi lääkkeen aloituksen yhteydessä muutama viikko olla noita oireita.

Vierailija
4/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamissa Euroopan maissa, sillä se aiheuttaa kohonnutta itsemurha-alttiutta, impulsiivisuutta ja tunteiden katoamista. Minulla on lääkkeestä omakohtainen kauhukokemus ja suosittelen todellakin varomaan sen käyttämistä. Sain sitä ystävän kuoleman jälkeiseen masennukseen ja muutuin kuin eri ihmiseksi. Seroxatin sijasta Sertralin, ehdottomasti!!!!!!

tuo olisi totta, se olisi poistettu täältäkin.

Sitäpaitsi kaikissa mielialalääkkeissä voi lääkkeen aloituksen yhteydessä muutama viikko olla noita oireita.

Itselläni nuo "sivuoireet" kestivät lähes kaksi vuotta, joten en myöskään suosittele Seroxatia kun parempia ja uudempiakin vaihtoehtoja on.

Vierailija
5/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkejätti GlaxoSmithKline joutuu uuteen Seroxat-oikeudenkäyntiin 2006, kertoo CNN. Yhdysvaltain lääkelaitoksen johto on jäänyt kiinni "rysän päältä" salaillessaan lääkkeiden aiheuttaneita nuorten itsemurhia ja veljeillessään sopimattomalla tavalla lääketeollisuuden kanssa. Viraston johtaja Leslie Crawford erosi yllättäen ja syytä ilmoittamatta syyskuussa. Ero aiheutti ihmetystä johtavissa lääkäri- ja sanomalehdissä ympäri maailman. Crawfordin eron jälkeen FDA julkaisi uuden varoituksen ADHD:n hoitoon käytetyn Stratteran aiheuttamasta itsemurhavaarasta. Ylen Teema-kanava on näyttänyt hiljattain kahteen kertaan TV-dokumentin "Sairauden kauppiaat", josta käy ilmi lääketeollisuuden surkea moraali. Mielialalääkkeitä pyritään kaupittelemaan jopa näennäisesti riippumattomien lääkäreiden ja potilasyhdistysten sekä internetin keskustelupalstojen kautta sellaisillekin ihmisille, jotka eivät niitä tarvitse.

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sertralin on hyvä lääke, aluksi on pahoinvointia jne. mutta sivuoireet on lieviä verrattuna monee muuhun vastaavaan lääkkeeseen. Itse käytin kyseistä lääkettä(Zoloft) -90 luvulla useamman kuukauden tai ehkä yli vuodenkin ja toisen kerran pari vuotta sitten. Nyt yritän käyttää Aurorix -nimistä lääkettä koska ongelmani on masennuksen lisäksi sosiaaliset pelot. Sertralin on myös siinä mielessä hyvä lääke kun se ei lihota, jos ei ole tarkkana niin saattaa laihtua jopa liikaa. Käyttäisin sitä edelleen jos kyseinen lääke ei aiheuttaisi minulle hiusten lähtöä (huom! se ei tiettävästi kaikille aiheuta hiusten lähtöä, mutta minulle se oli niin suuri ongelma että luovuin Sertraliinista).

Vierailija
7/7 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut täällä ja rakastan sitä ne eivät vaadi lääkärin reseptiä - Zoloft

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi