Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salo/Laurin koulu - tietoa homeongelmasta ?

Vierailija
12.02.2012 |

Lapseni menee ensi sykyllä yläasteelle Laurin kouluun Saloon, josta on uutisoitu pahoja homeongelmia. Onko kellään ihan faktatietoa? Siksi kyselen kun tyttö on astmaattinen ja koulun homeet ei varmaankaan vähennä tätä nytkin päällä olevaa infektiokierrettä tulevinakaan talvina....

Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yhdeksäs luokkalainen Laurin koulussa ja suosittelisin ehdottomasti, että tyttäresi menisi johonkin toiseen Salon yläkouluista, kuin Lauriin. Vaikka Hermanniin. Vaihtaisin itsekin koulua, mutta enää siinä ei ole järkeä, kun koulua on jäljellä vain pari kuukautta. Siinä koulussa ei ole todellakaan terveellistä olla, saati sitten opiskella.

Vierailija
2/4 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin itse ko yläasteelta päälle viisvuotta sitten. Eikö ne vieläkään ole hoitaneet sitä hometta pois? kalliin remontinkin tekivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä remonttia voida saada valmiiksi elokuuhun mennessä, koska kunnollista kartoitusta konsulttien avulla ei olla vielä edes tehty ja mitään remonttia ei olla vielä edes aloittamassa. SSS on muutenkin faktat ihan pielessä, kun puhuvat kosteusvaurioista, vaikka kyseessä on vakava homeongelma. Vai kosteusko ihmisiä sairastuttaa? Tähän mennessä ainakin 4 henkilökunnasta on niin vakavasti sairaita, etteivät he voi mennä koko koulurakennukseen sisälle. Oppilailla on todettu astmaa ja ihottumaa ja muita sairauksia. Sairastuneita on lukematon määrä. Tarkkaa määrää ei tiedetä koska oppilaiden terveyskartoitusta ei suostuta tekemään jostain syystä. Ja vielä ne haluavat pitää tuollaisen koulun auki, jotta vielä lisää ihmisiä sairastuisi!!

Vierailija
4/4 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainkin osassa koulua aloitetaan remontti heti, ja sen pitäisi valmistua syksyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi