Te joiden mies pettänyt työkaverin kanssa -
millaisessa duunissa miehenne on? mikä koulutus?
Kommentit (9)
sihteerien työnkuvaan ilmeisesti kuuluu toimistohommien lisäksi pomon sängyn lämmittäminen.
Miksiköhän niin monet sihteerit sortuu tuohon? Onko niillä koulutuksessa jokin pomon paneminen -kurssi kahvinkeittokurssin lisäksi?
Ok, muutama täysijärkinenkin sihteeri on joskus tullut vastaan. Mutta enemmistö on tainnut käydä koulunsa "sihteeriopistossa", niin usein noita tapauksia kuulee.
No mut miettikää miten paljon työyhteisössä ja työkavereiden kanssa vietetään aikaa. Jos on kemiat osuakseen kohdalleen niin eihän se mitenkään ihmeellistä ole että alkaa homma sykkiä. No, jotkut ymmärtää pitää sen vaan ystävyytenä, mutta mun pointti on se että näin elämän on tarkoitus toimiakin. Kun paljon on tekemisissä niin homma yhteisymmärrys voi olla hyväkin. Ei se automaattisesti tarkoita että se kotoinen suhde ja kumppanuus huono olisi, näin sen vaan kuuluu ollakin. Täytyy vaan pitää pää kylmänä ja muistaa se millä on oikeesti merkitystä.
Täyspäinen ja onnellinen ihminen ihastuu ja kiinnostuu varmasti joskus. Turha sitä on murehtia etukäteen ja oikein jälkikäteenkään. Itsekunkin kannattaa muistaa millä oikeasti on merkitystä elämässä.
Kuulostat katkeralta, miten se sihteeri on "syyllinen", kyllä se pettäjä on miehesi ja itse vastuussa teoistaan.
Eikö sun kannattaisi syyllistää pomoja? Ei kukaan voi tulla vaan sinua panemaan, kyllä sinä sen mahdollistat jos petät.
Aivan kuten jokaisessa parisuhteessa, kolmas osapuoli ei liity suhteeseen eikä ole vastuussa mitä siinä liitossa osapuolet tekee.
Tai siis kai toimihenkilö on kai oikea ilmaisu.
Kuulostat katkeralta, miten se sihteeri on "syyllinen", kyllä se pettäjä on miehesi ja itse vastuussa teoistaan.
Eikö sun kannattaisi syyllistää pomoja? Ei kukaan voi tulla vaan sinua panemaan, kyllä sinä sen mahdollistat jos petät.Aivan kuten jokaisessa parisuhteessa, kolmas osapuoli ei liity suhteeseen eikä ole vastuussa mitä siinä liitossa osapuolet tekee.
Totta helvetissä olen katkera, mitäs luulisit?
Ja tietenkin mieheni on ihan yhtä syyllinen, mutta se joka sotkeentuu toisten avioliittoon on ihan tasan tarkkaan yhtä syyllinen kuin mieheni.
Ja näitä sihteeritarinoita nauraa kaikki miespuoliset pomot keskenään (sen enempää ottamatta kantaa miesten keskenkasvuisuuteen), sihteerit on niille huoria jo lähtökohtaisesti. Maine on ansaittu.
sihteerien työnkuvaan ilmeisesti kuuluu toimistohommien lisäksi pomon sängyn lämmittäminen.
Miksiköhän niin monet sihteerit sortuu tuohon? Onko niillä koulutuksessa jokin pomon paneminen -kurssi kahvinkeittokurssin lisäksi?
Ok, muutama täysijärkinenkin sihteeri on joskus tullut vastaan. Mutta enemmistö on tainnut käydä koulunsa "sihteeriopistossa", niin usein noita tapauksia kuulee.
Eikö sen miehen kolutukseen sitten täytyis kuulua vaimon pettäminen ja alaisten vokottelu?
Eikö sen miehen kolutukseen sitten täytyis kuulua vaimon pettäminen ja alaisten vokottelu?
En nyt kuitenkaan jaksa alkaa vääntämään tätä keskustelua, näitä on jo niin monta täällä palstalla
Piristykseksi kaikille sihteereille
lähihoitaja. Muutti sit yhteen uuden naisensa kanssa... Eipä siinä, olen itse onnellisesti naimisissa jo omalla tahollani, eikä tätä onnea olisi voinut kohdalleni osua ilman miehen pettämistä.