Onko tämä mielestäsi asiallista esimieheltä?
Pomo ilmaisi, että koska en ole ns. vaikea ihminen, niin mahdanko osata ajatella ollenkaan.
Saamari, että tuntuu pahalta. Olen väliportaan johtotehtävissä ja paskaa tuntuu satavan ylhäältä ja alhaalta. Olen erittäin hyvä ihmissuhdeosaaja ja tulen alaisteni kanssa toimeen erittäin hyvin, mutta pomon mielestä en tarpeeksi jämäkkä.
Varmaan hänellä on perusteensa sanoa noin, mutta aika ikävästi ilmaistu mielestäni.
Kommentit (4)
oikeasti paskaa ei tietenkään sada, mutta vaatimuksia tietenkin.
Olet oikeassa, ilmaisin epäselvästi enkä ihan tätä tarkoittanut.
ap
mutta paskaakin on kahdenlaista: ihmissuhteista tulevaa ja ihan asiapaskaa. Varmaan alapuolelta tulee sitä asiapaskaa, jonka kommunikointi ylöspäin ei taas miellytä pomoja, vaan pomot odottavat, että ap hiljentää alaisten ongelmat tavalla tai toisella.
kertoo vaan väleistänne. Minulla on ollut sellaisia pomoja, jotka ovat voineet sanoa jotain tuollaista "luonneanalyysiä" ja olen voinut kuunnellakin (ja ottaa huumorilla), koska meillä on ollut hyvä luottamus eikä joku kommentti ole sitä voinut horjuttaa.
Puhukaa asiat halki, kuuntele pomosi näkemys, edellytä, että kertoo myös konkreettisia keinoja siihen, kuinka toimia, jos mielestäsi et nyt toimi kuten pitäisi.
kanssa toimeen hyvin, jos sitä paskaa sataa sieltä alhaaltakin?
Johdonmukaisuus ei ilmeisesti ole parhaita puoliasi.