Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko Eevertti Luttinen

Vierailija
12.02.2012 |

Kotoisin Sorvakylästä - Kyrvän solasta

Tuntee huonoa omatuntoa, kun varasti Arvon penaalin- pervon anaalin

Auton hajottua pyöräilee ja surauttaa töihin - töräyttää suihin

Sorvankylässä talvellakin niin liukasta, että pitäisi laittaa puluille kannukset - kaluille punnukset

jne..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman noita sananmuunnoksiakin, tosi siisti hahmo! Sen eleet, ilmeet, ääni.. Jotenkin niin hirrrveen symppis :). Marja Tyrni ja Harjakainen tuntuvat ihan tylsiltä Uskoon verrattuna.

Vierailija
2/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua sitten kiehtoo noi alapääjutut.

Mee hoitoon jos vielä huolivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkanaan on pikkanen kappeli- kakkanen pippeli.

Ei anna pennuille jaffaa- jannuille peffaa.

Hän on tuskainen pappi- paskainen tuppi mutta myös hekottava pappi- pakottava heppi.

Lempiruokaansa on viron pottu- poron vittu.

Valitettavasti luulen, että nuo menee ohi valtaosalta.

Vierailija
4/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkanaan on pikkanen kappeli- kakkanen pippeli.

Ei anna pennuille jaffaa- jannuille peffaa.

Hän on tuskainen pappi- paskainen tuppi mutta myös hekottava pappi- pakottava heppi.

Lempiruokaansa on viron pottu- poron vittu.

Saahan Usko tulla sinuun?

Vierailija
5/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman typerää ja lapsellista.

Eikö voi vain kuunnella sen juttuja, etsimättä kaksimielisyyksiä?

Vierailija
6/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luulin, että jokainen kääntää nuo ihan automaattisesti, paitsi pikkulapset. Ei edes meidän 9-vuotias käännä.

Vierailija
7/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman typerää ja lapsellista.

Eikö voi vain kuunnella sen juttuja, etsimättä kaksimielisyyksiä?

Mutta vajaaälyiset ei edes osaa kääntää sanoja mielessään...

Vierailija
8/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luulin, että jokainen kääntää nuo ihan automaattisesti, paitsi pikkulapset. Ei edes meidän 9-vuotias käännä.

jengi ei osaa eikä älyä. Harvoin on niin, että kaksimielisesti ajattelevat ovat fiksumpia, mutta nyt niin on. ;)

Vierailija
9/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli tajunnut tuon viittauksen?

Me naurettiin eilen miehen kanssa kilpaa sohvalla, kun yritettiin bongailla noita kaksimielisyyksiä, ja täytyy myöntää että mies vei voiton sekä nopeudellaan että kekseliäisyydellään, mä en esim. tajunnu sitä "piha on liukas" - juttua.

Vierailija
10/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on kaikki läpikäyty jo 12-vuotiaana.

Ehkä hahmo onkin murrosikäisille suunnattu, he ovat innokkaimpia teksitiviestiäänestäjiä?

Vierailija
11/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ne taitaa olla vaikeita, kun pitää oikein jankata ja kääntää, vitsi niissä on just se että tajutaan sanamuunnos ja hekotellaan sitä sanomatta sitä ääneen.

Vierailija
12/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli tajunnut tuon viittauksen?

Me naurettiin eilen miehen kanssa kilpaa sohvalla, kun yritettiin bongailla noita kaksimielisyyksiä, ja täytyy myöntää että mies vei voiton sekä nopeudellaan että kekseliäisyydellään, mä en esim. tajunnu sitä "piha on liukas" - juttua.

Liha on piukas. Kiitos! =)

Vierailija
13/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ne taitaa olla vaikeita, kun pitää oikein jankata ja kääntää, vitsi niissä on just se että tajutaan sanamuunnos ja hekotellaan sitä sanomatta sitä ääneen.

Mun käly ei tajunnut lainkaan. Kumpikaan työkavereistani ei tajunnut lainkaan. Toinen heistä ei tajunnut vaikka selitin. Että ei tosiaan ole kaikille itsestäänselviä. Tietysti hauskuus voisi joidenkin mielestä olla juuri siinä, että "hähhähhää: mä tajusin ja sä et." =)

Vierailija
14/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin valtaosa huomaa nuo automaattisesti, vaikka ei edes yritä huomata. Saa olla aika pieni lapsi jos ei noita tajua.

Vierailija
15/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käly ei tajunnut lainkaan. Kumpikaan työkavereistani ei tajunnut lainkaan. Toinen heistä ei tajunnut vaikka selitin. Että ei tosiaan ole kaikille itsestäänselviä. Tietysti hauskuus voisi joidenkin mielestä olla juuri siinä, että "hähhähhää: mä tajusin ja sä et." =)

Miten joku aikuinen VOI olla ymmärtämättä automaattisesti suurinta osaa noista? Eikä todellakaan ole minulla tuota häh-häh-hää -fiilistä, koska luulen todellakin että lähes kaikki ne tajuavat.

T: Virpi Vattulainen

Vierailija
17/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ikäryhmässä voikin olla että monella menee ohi. Nuoremmissa tuskin ei, koska nuo oli koulupihan peruskauraa jo 70-80-luvulla.

Vierailija
18/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku ei ymmärrä välittömästi niitä juttuja.

Todellakin vaikuttaa heikkolahjaiselta porukalta.

Vierailija
19/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole lahjakas näissä sananmuutoksissa eli siansaksassa: Isäni 40-luvulla syntynyt yritti kerran opettaa mutta kun ei mene kaaliin niin ei mene =D

Kiitos näistä tiedoista. Niin pervo en ole että olisin näitä kaikkia kaksmielisyyksiä hoksannut =D

Vierailija
20/23 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ei noita hokaa. siis koko sananmuunnosjuttua. samoin joku on värisokea ja toinen ei osa piirtää...

kaikkien aivot ei pysty kaikkeen.

itse tajuan noi, esim. nuoteista en mitään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme