Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas meni kesken!

Vierailija
12.02.2012 |

Suututtaa, raivostuttaa, surettaa, tunnen epätoivoa... Miksi taas?!

Huomenna se vasta varmistuu, mutta eilen alkoi tuhruvuoto ja vatsakipuja on ollut parina päivänä, aivan samat oireet kuin kolmessa aiemmassakin keskenmenneessä raskaudessa. Rv 7+3 olisi tänään, jos kaikki olisi hyvin.

Tämä raskausyritys on ollut suuri salaisuus, joten kukaan ei tiedä yrityksestä, eikä kenellekään voi tuntoja purkaa. Mies ei osaa asiasta puhua, enkä halua häntä asialla edes kuormittaa, vaikka yhdessä lasta ollaan toivottukin.

Tekisi mieli vain painua jonnekin, missä saa olla ihan yksin, ilman että kukaan vaatii tai edes puhuu mulle :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua jostain ihan helposti korjattavasta syystä.

Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin.. Oletteko olleet jo tutkimuksissa? kolmen jälkeen saa lähetteen.

meillä 6 keskenmenoa takana- onneksi lapsiakin. voimia sinulle ja miehellesi. kamala mylly se on. älä tee sitä virhettä että laitat itsesi liian tiukoille ja apinan raivolla eteenpäin, kuten minä tein. se suru tulee kyllä pakolla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
4/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso lohdutushalaus. Toivoa ei kannata koskaan menettää -- meillä sängyssä tuolla tuhisee 12. raskauteni, ihana ja täydellinen pieni tyttö, kohta puolivuotias. Monta kertaa lyötiin hanskoja tiskiin ja itkettiin epätoivoa, mutta niin vaan elämä yllättää. Sydämestäni toivon, että se teidän yllätys on jo nurkan takana tulossa...

T: kymmenennen keskenmenon hoidon "tarkistusultrasta" kotiin raskausuutisen kera...

Vierailija
5/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun jälleen kerran olin raskaana, en enää uskaltanut luottaa tämänkään raskauden jatkuvuuteen, joten menin alkuraskauden ultraan yksityiselle. Yllätys oli valtava, kun kohdussa näkyikin 2 pientä kaveria, joilla oli jo vahvat sykkeet. Nyt kaverit ovat jo 2-vuotiaita.

Mä olen ajatellut, että nuo meidän tytöt tappeli jossain pilven reunalla, että kumpi pääsee äidin ja isän luokse ensin. Sitten sitä tappelua ei enää jaksettu kuunnella ja saimme heidät molemmat kerralla luoksemme :)

Tsemppiä siis teille! Elämä voi yllättää ihanasti. Toivon sitä tosissaan teille:)

Vierailija
6/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. sanoja ei ole. nuo samat tunteet on minullakin pinnassa. keskenmenosta nyt 3 vk, edellinen oli vuosi sitten. itse olen kaivannut että ois joku jolla samat kokemukset, että voisi jakaa tunteita.koska nuo tunteet tullut myös mulle että en haluu ketään nähdä, asiasta puhua, koska ihmsten kommentit on satuttaneet niin! sitten sitä haluaa vaan pitää asian itsellään, vaikka toisaalta tukea kaipaa.

Vierailija
7/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaksosista toinen. Toinen selvisi.

En tahdo herättää turhaa epätoivoa, mutta monesti menee kaksosista toinen (varsinkin päälle 3-kymppisen munasoluja lähtee usein 2 kerralla) tai verta voi vuotaa muutenkin ja kaikki silti hyvin.

Jos sinulla olisi vaikka yksi henkilö jolle kertoa yrityksestä? Ehkä se helpottaa?

Netissä pyörii erilaisia keskemenon kokeneiden ryhmiä, niissä varmasti on samaistujia ja uutta lasta yrittäviä!

Miehen osa menetyksissä on kurja, kyllä hänelläkin on tunteet ja toiveet jotka päättyvät keskenmenoon. Et sinä häntä kuormita, yhteinen menetys tuo on.

Vierailija
8/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kaksosista toinen. Toinen selvisi.

En tahdo herättää turhaa epätoivoa, mutta monesti menee kaksosista toinen (varsinkin päälle 3-kymppisen munasoluja lähtee usein 2 kerralla) tai verta voi vuotaa muutenkin ja kaikki silti hyvin.

Jos sinulla olisi vaikka yksi henkilö jolle kertoa yrityksestä? Ehkä se helpottaa?

Netissä pyörii erilaisia keskemenon kokeneiden ryhmiä, niissä varmasti on samaistujia ja uutta lasta yrittäviä!

Miehen osa menetyksissä on kurja, kyllä hänelläkin on tunteet ja toiveet jotka päättyvät keskenmenoon. Et sinä häntä kuormita, yhteinen menetys tuo on.

Vierailija
9/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyytymistekijäongelmaa (helppo hoitaa lääkkeellä), tai esim. kilpirauhasongelmaa (aiheuttaa keskenmenoja, myös helppo hoitaa lääkkeellä).

Tsemppiä!

Vierailija
10/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lähipiiri antanut surulle tilaa? mulle ihmiset alkoi puhua heti vaan töihin menosta, elämän jatkumisesta jne. kenties tarkoittivat hyvää, mutta....tuntuu et surua ei kestetä tai ei ymmärretä keskenmenon kokeneiden surua.

km x 2 rv 15 ja 19.....

Vierailija
11/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla km jälkeen tutkittiin ja löytyi hyytymistekijähäiriö( apc resistenssi), tulin taas raskaaksi, aloitettiin lääkitys, mutta jälleen päätyi keskenmenoon rv 13 :( mutta lekuri sanoi et toivoa vielä on. haluan myös itse uskoa niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme