Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS NYT MENI SAATANA HERMOT TUON VITUN PAYPALIN KANSSA!!!!!!!!!!

Vierailija
14.11.2005 |

KUKA HELVETTI ON SANONUT, ETTÄ SITÄ ON HELPPO KÄYTTÄÄ????????? JA PASKAN MARJAT. JUU, REKISTÖRÖITYMINEN OLI PEACE OF CAKE, MUTTA MUU ONKIN SITTEN TOINEN TARINA. YRITÄN LIITTÄÄ VISA ELECTRONIANI TILIINI JA KOKO AJAN TULEE VIESTI, ETTÄ TÄTÄ KORTTIA EI VOI LIITTÄÄ TOISEEN TILIIN JA OTA YHTEYTTÄ TÄNNE JA PLAA, PLAA, PLAA, PLAA. JUU, OLEN OTTANUT YHTEYTTÄ KOLMESTI KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ JA EI MITÄÄN VASTAUSTA. OLEN YRITTÄNYT SEKÄ NORDEAN (JOKA MYÖS PITÄISI NYT TOIMIA) ETTÄ SAMPON VISA ELECTRONIA. VITUN KUSIPÄÄ JENKIT.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA NÄIN PIKKU ESIMERKKINÄ.

JA EN OLE OSTAMASSA MITÄÄN VITUN VERHOJA. TARKOITUS OLISI TILATA PARI DVD:TÄ ULKOMAISESTA NETTILIIKKEESTÄ, JOKA HYVÄKSYY PAYPALIN MAKSUTAVAKSI.

Vierailija
22/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista ja hyvää yötä!

*kikattaa maha kippurassa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ SE VITUN VISA ELECTRON TOIMII PAYPALISSA, SANOTTE MITÄ SANOTTE. KATTOKAAS, KUN KAIKKI EIVÄT TARVI MITÄÄN VITUN FIINIÄ VISAA TAI MASTER CARDIA. MEILLÄ EI KATSOKAAS OSTETA MITÄÄN LUOTOLLA.

Vierailija
24/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KYLLÄ SE VITUN VISA ELECTRON TOIMII PAYPALISSA, SANOTTE MITÄ SANOTTE. KATTOKAAS, KUN KAIKKI EIVÄT TARVI MITÄÄN VITUN FIINIÄ VISAA TAI MASTER CARDIA. MEILLÄ EI KATSOKAAS OSTETA MITÄÄN LUOTOLLA.

Mutta ei taideta ostaa visa elektronillakaan, kun et saa sitä toimimaan =) Hah hah...

Vierailija
25/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkilafka voisi saman tien sen ostoksesi tililtä velottaa. Hanki kuule ihan oikea luottokortti ja lopeta tollanen pelleily.

Vierailija
26/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sit niiltä muilta miks niillä käy JOS kerran käy!! Mistä näitä tampiota tänne sikiää ja tämäkin onneton on jonkun raukan äiti=(

Vai oisko neidillä kenties luottotiedoissa merkintä, mikä sinänsä selittää myös sen miksi ei oo oikeaa luottokorttia!

Vierailija
27/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysy sit niiltä muilta miks niillä käy JOS kerran käy!! Mistä näitä tampiota tänne sikiää ja tämäkin onneton on jonkun raukan äiti=(

Vai oisko neidillä kenties luottotiedoissa merkintä, mikä sinänsä selittää myös sen miksi ei oo oikeaa luottokorttia!

JA ITSE OLET VITUN ÄLYKÄÄPIÖ.

Vierailija
28/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ilkeälle en kyllä sitä kerro vaan saat itse pohtia ja miettiä. Sä olet niin inhottava, huono käytöksinen ja ennen kaikkea TÖRKEÄ, joten saat pärjätä omillas.

Vierailija
29/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN KUULEPPAS LAITTANUT IHAN OIKEAT TIEDOT (SIIS KORTIN) SINNE, ETTÄ EI SE SIITÄ JOHDU VITUN PAHVIAIVO.

Vierailija
30/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

OLEN KUULEPPAS LAITTANUT IHAN OIKEAT TIEDOT (SIIS KORTIN) SINNE, ETTÄ EI SE SIITÄ JOHDU VITUN PAHVIAIVO.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi