Putous ei kyllä enää sovi lapsille,
menee jutut aina vaan enemmän ja enemmän navan alle :(.
Harmi!
Kommentit (63)
Siihenkö sitten alapääjutut sopivat vai?
etenkin opiskelijoiden sketsisarja. Nauran hahmoille sillä saan keskittyä ohjelman katsomiseen ilman että tarvitsisi huolehtia lapsen reaktioista, lapsi on vasta vauva.
Osa ystävistäni (keski-ikäisiä alakoululaisten äitejä) tuntuu lähes tosikoilta kritisoidessaan Putous-huumoria. Tämä ihmetytti minua aluksi, mutta sitten mietin tilannetta heidän kannaltaan.
Osaan kuvitella että tilanne olisi toinen jos minulla itselläni olisi alakouluikäisiä lapsia katsomassa ohjelmaa. Katselukokemuksesta saattaisi tulla stressaava koska joutuisin jännittämään asiattomuuksien päästelyä ja sen vuoksi ärsyyntyisin samoista jutuista joille nyt pystyn nauramaan vedet silmissä. Pidän Leena Hefnerin hahmosta, koska näyttelijä vetää roolinsa tosi hyvin. Uskolla meni tänään pervotykitykset melkein jo överiksi.
viihdeohjelma ei pärjää enää millään muulla kuin pimppijutuilla...tai ettei koomikko osaa viihdyttää ilman...se on niin noloa ja säälittävää!
ei ole suunnattu millekään nuorille aikuisille joita kai sitten tuollaiset alapääjutut jaksavat viikosta toiseen naurattaa...
Putouksen kai tarkoitus olla PERHEOHJELMA?
ei ole suunnattu millekään nuorille aikuisille joita kai sitten tuollaiset alapääjutut jaksavat viikosta toiseen naurattaa...
varsinkin teekkarihuumori.
putouksessa on tosi kaksimielistä juttua. Olin vaan että Aha. Meillä ei sitä katsota.
vaikka sitä ei sellaisena erikseen mainostetakaan? Jopa lähetysaika kertoo sen! HALOO!
Missä näin mainostetaan?
Putouksen kai tarkoitus olla PERHEOHJELMA?
Ja tässä pätkä jotka eivät jaksa linkkiin mennä:
Putous on viihteen edelläkävijä. Se näyttää, mihin kilpailijoiden tulee pyrkiä. Putous tarjoaa riemukasta ajonautintoa koko perheelle! Putouksen esiintyjäkaarti on nimekäs ja varsin kokenut. Se ei tarkoita sitä, että näyttelijät olisivat vanhoja - mukana on nuoriakin. Tai ainakin nuorehkon näköisiä
"Mikään lauantai-illan viihdesarja ei ole kerännyt samanlaisia katsojamääriä vuosikausiin. Suorana lähetyksenä tuleva Putous on osoittautunut todelliseksi koko kansan ja koko perheen suosikiksi."...
siis koko perheen! Tarkoittaa siis sitä että pitäisi ottaa kaikki kohderyhmät huomioon eikä viljellä koko ajan ala-arvoista pimppihuumoria.
sitä paitsi kuka jaksaa sellaiselle nauraa koko ajan ja jatkuvasti?
Älkää kattoko lasten kanssa, jos ahdistaa! Kyllä formaatti on ollut tiedossa jo monta vuotta: puhuihan jo Marja Tyrni härskejä toissa kaudella.
Eikä ne pienet edes osaa kääntää sananmuunnoksia eikä tajua suurinta osaa vitseistä.
Ja osoittaa minusta melkoista mielenköyhyyttä vanhemmalta, jos aikuiselle sanan "orgasmi" suomentaminen lapselle tuottaa ongelmia. Senhän voi selittää olevan aikuisten "hyvä olo" tai "mukava tunne". Ei sitä tartte lähteä juurta jaksain selittämään.
jotka ihan selkeästi suunnattu pienemmille katsojille niin eikö se tarkoita sitä, että ohjelma on perheohjelma? Ei mikään teekkareiden pieru/pimppi/pippelihuumoriohjelma!
mitään muuta ei enää keksitä kuin noita seksijuttuja...vain luuserit jaksavat nauraa viikosta toiseen samoille pimppivitseille.
rajoittaa sitä alaosastojuttua ja edes yrittää naurattaa muullakin tavalla...esim pastori on kyllä niin tylsä hahmo samoine vitseineen että hohhhoijaa!
Eikö se munamieskin viljellyt kaksimielisyyksiä.
Ainahan näitä viihdeohjelmia on lapset katsoneet. Itse lapsena katsoin spede-showta ja mitä niitä nyt oli.
Joten nunnukha nunnukha lailai lailai, vaan.
Ei ole minusta sopiva ohjelma lapsille, eikä se meille aikuisillekaan mitään anna...
Eikö se munamieskin viljellyt kaksimielisyyksiä.
Ainahan näitä viihdeohjelmia on lapset katsoneet. Itse lapsena katsoin spede-showta ja mitä niitä nyt oli.
Joten nunnukha nunnukha lailai lailai, vaan.
Ei ole minusta sopiva ohjelma lapsille, eikä se meille aikuisillekaan mitään anna...
Olen sen verran "huonon huumorin ystävä" että minua naurattaa.
Meitä on moneksi.Ja hyvä niin. :)
Pistäkää TV kiinni jos ette kestä. Kai teiltä kaukosäädin löytyy?
Eikös se ole vanhempien vastuulla mitä kersat telkusta tuijottaa? On ainakin tähän saakka ollut, joten turha itkeä ja vinkua.
Taidatte muuten olla niitä mammoja joiden miehet ei saa pimperoa tarpeeksi. Tai juuri koskaan. Ainakaan teiltä.