Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mullapa onkin maailman ihanin mies!

Vierailija
11.02.2012 |

sain tänään ihanan vaaleanpunaisen miniruukkuruusun ja kortin jossa hellyyttävä vanha pari tanssahtelee, siinä olemme kuulemma me kun vanhenemme yhdessä.

Mitähän hyvää olen elämässäni tehnyt kun olen saanut miehen jolle olen aina ykkönen kaikessa, huolehtii kaikesta, jotta meillä on kaikki hyvin, jonka kanssa tunnen joka päivä olevani prinsessa..Mieheni on lisäksi maailman komein ja haluan häntä koko ajan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu märkänä päivästä toiseen

Vierailija
2/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt vaan olis kaks epätoivoista löytänyt toisensa?

tod näk miehesi pettää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varakaskin vielä..kukkia ei kyllä tuo..koska kertoo sen olevan yleistä pettäjille..mutta hieroo jalkapohjia ja suukottelee paljon...

Vierailija
4/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on minunkin mies varakas, mutta sillä ei ole mitään väliä. Saan harvoin kukkia mutta ihania pikku-juttuja kuten tuo tänään. Meillä myös mies hieroo ja silittelee mut joka ilta uneen. Ihana tunne kun tuntee toisen kainalossa olevansa turvassa kaikelta pahalta maailmassa.

Vierailija
5/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jokunen vuosi menny,niin riitelette armottamasti,ja mies on mitä paskin..

Vierailija
6/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös onnellisia ja onnellisina pysyviä pareja.

Onnea, AP, hyvän parin löytäminen on hieno juttu!

Vierailija
7/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yhdessä 15 vuotta. En pysty käsittämään miten olen tässä niin onnistunut...

Vierailija
8/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös nykyään vähintään maailman toiseksi ihanin, enkä pysty käsittämään mistä syystä se on mulle niiiin ihana..

t. (ex-)yh jonka lapsen isä petti ja jätti jo raskausaikana, mistä syystä luulin etten enää ikinä voi luottaa miehiin!

Vierailija
9/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin, mutta kun olen jo 46 niin en mene tekemään tuollaista aloitusta aiheesta av:lle, joka kuulostaa samanlaiselta kuin kuusivuotiaitten pikkutyttöjen puhe esikoulun pihamaalla ;)

Vierailija
10/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta häntä ja tee hänellekin rakkauden tekoja. Onnea!

Ps. Oma liittoni on kriisissä ja on ihana kuulla, että rakkautta on olemassa!

Vierailija
11/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin, mutta kun olen jo 46 niin en mene tekemään tuollaista aloitusta aiheesta av:lle, joka kuulostaa samanlaiselta kuin kuusivuotiaitten pikkutyttöjen puhe esikoulun pihamaalla ;)

t. 38-vuotias, joka nauttii toisten hehkutuksista

Vierailija
12/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii siks toi kukan

Vierailija
13/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kel onni on, se onnen kätkeköön. Jotenkin kornia toi tekstisi...mutta ei kai se multa ole pois....ehkä kuitenkin parempi, että vuodatat täällä anynyyminä etkä esim FB:ssä...ethän???

Vierailija
14/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin iloiseksi puolestasi! Ja kiitos kun jaoit tämän ilosi, uskon nyt että ehkäpä minäkin jonain päivänä tunnen samoin!

Vierailija
15/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa sulla! Antaa uskoa aitoon molemminpuoliseen rakkauteen. Sit kun vielä meille vanhoillepiioille kertoisit, missä noit miehes kavereita voi selvinpäin tavata.. Wink wink :)

Vierailija
16/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varakaskin vielä..kukkia ei kyllä tuo..koska kertoo sen olevan yleistä pettäjille..mutta hieroo jalkapohjia ja suukottelee paljon...

että VARASKIN vielä :DDDD

Vierailija
17/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä korkeintaan maailman toisiks ihanin mies kun se maailman IHANIN köllöttelee tuossa sohvalla.

Vierailija
18/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos jotain häiritsi hehkutukseni.

Minuakin häiritsee, kun täällä hehkutetaan vain salarakkaita, ajattelin hehkuttaa sitten omaa onneani.

Mitä pahaa siinä on jos tuntee olevansa parisuhteessaan maailman onnellisin nainen ja tekevänsä miehensäkin maailman onnellisimmaksi?

Minulla tulee aina tippa linssiin, kun katselen vanhuksia lenkkeilemässä samanlaiset tuulipuvut päällä käsikädessä tai kun näen parin josta hohkaa onnellisuus. Synnytyslaitoksellakin tihrustin myös muiden onnellisten parien puolesta.

Minäkin olin tavatessamme pienen vauvan yh, olin ajatellut elää kaksin lapsen kanssa, kunnes tapasin prinssini, joka tuli ja vei jalat alta.

Tätä onnea on jatkunut ja toivottavasti jatkuu elämän loppuun saakka. Onnemme on täydentynyt yhteiselläkin lapsella. Olemme normaalia arkea rakastavia, mutta otamme aika usein myös omaa aikaa ja käymme mm. viikonloppulomilla kahdestaan.

Itseasiassa, olimme muutama viikko sitten yksissä juhlissa ja yhdessä huvittuneina seurasimme kahta tuttua varattua naista, jotka olivat kuin hyeenat kiinni mieheni kavereissa - ei millään pahalla, mutta kamalaa katsottavaa, kaikkea se kahden promillen humala teettää :D Näille naisille naurettiin seuraavana aamuna aamupalalla sankoin joukoin. Nämäkin naiset varmaan pitävät itseään "vastustamattomina" ja ihan varmasti kokevat itsensä jonkun "salarakkaaksi" :)

Tulen aina liputtamaan aitojen suhteiden puolesta, salasuhteessa ei ole mitään aitoa, joten sallikaa minun hehkuttaa onneani :)

Vierailija
19/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!