Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset tosiaan tiedä kuka polttarit järjestää?

Vierailija
11.02.2012 |

Mulla oli viime kesänä häät. Tosi moni naisvieras kyseli, että millaiset polttarit sulla oli.

Oli vastattava, että ei ollut polttareita ollenkaan. Sitten alkoi päivittely, että ai minkä takia ei ollut?

Siis mitä tuohon on sanottava? Eihän se morsian niistä polttareista päätä. Olisi tehnyt mieli sanoa, että kysy kavereiltani, nehän sen päätöksen on tehnyt, että polttareita ei tule. Ei se morsian sitä päätä, tiedoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kaasoa?

Mutta ei siis tosiaan morsiammen juttu järjestää, vaikka nykyisin taitaa olla paljon morsiammia, jotka haluavat suunnitella itse omat polttarinsakin, että tulee varmasti mieleiset. ;0)

Vierailija
2/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne kaverit sen järkkää, yleensä kuuluu kaason hommiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen pyytää? Mulla ei ollut kaason kanssa niistä mitään puhetta. Oletin jotenkin lapsellisesti, että kaaso ja kaverit ne polttarit järjestää yllätyksenä.

Jotenkin ajattelin, että polttarit on aina yllätys. Olin kai sitten väärässä. Olikin yllätys, että polttareita ei ollut.

Kaasolle ei tullut häistä omia kustannuksia eli ostettiin hänelle puku, kengät, kustannettiin kampaus ja meikki. Eli ei voinut siitäkään johtua, että häneltä olisi mennyt omaa rahaa häihin muuten. Ei mennyt kuin lahjaan.

ap

Vierailija
4/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yllätys pitäisi olla ja kaason johdolla.

T. 2

Vierailija
5/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian antaa kaasolle nimilistan yhteystietoineen kenet haluaa polttareihinsa.

Minä en noin tehnyt 90-luvulla, mutta sen jälkeen avioituneet kaverit ja sukulaiset ovat järjestäen tehneet noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi