Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähtynyt sf mitta. Kokemuksia?

Vierailija
11.02.2012 |

Odotan kolmatta lastani nyt rv36+2. Sf mitta on pysähtynyt 33 senttiin viikoilla 28. Sain nyt jo kolmatta kertaa vaatiessani vihdoin ja viimein ajan ultraan ensi tiistaille, mutta huoli on kyllä koko ajan ahdistavan kova.

Aiemmat pojat (tämäkin poika) ovat olleet erittäin suurikokoisia syntyessään viikkoihinsa nähden (rv41+2 4530g ja rv35+3 2980g) ja sf mitta ollut molemmissa aiemmissakin raskauksissa reilusti keskikäyrien yläpuolella (niinkuin tämäkin aluksi).

Vauva ei ole vielä laskeutunut eikä muuttanut asentoaan viimeisten mittauksien välillä (pää alaspäin oikealla puolella vatsaa köllii). Liikkuu normaalisti ja lapsivettä on runsaasti. Minulle ei maalaisjärki nyt kerro mistä luonnollisesta syystä tälläinen kasvun pysähtyminen voisi johtua. Pelottaa että vauva ei saa tarpeeksi ravintoa ja kituu koko ajan tietämättäni vatsassa. Syön itse hyvin ja monipuolisesti, olen normaalipainoinen ja pituinen, enkä tupakoi, eikä minulla ole mitään perussairauksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraa. Siellä asiat selviää. Ei kai nuo raskaudet kuitenkaan ole toistensa kaltaisia aina. Voihan olla, että ennen tuota viikkoa 28 on tullut mittavirhe, minkä vuoksi viikolla 28 on kasvu näyttänyt pysähtyneen. Ja loppuviikoilla minullakin oli kauan sama mitta, eikä sitä kukaan oikein selittänyt ja pitänyt pahana.

Toivottavasti kaikki on kunnossa, ja onnittelut sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi