Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastenhuoneen sisustus

Vierailija
11.02.2012 |

olen sisustamassa tytölle huonetta, olen melko tumpelo näissä jutuissa eikä yhtään raksuta mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.

tyttö on vasta reilu 1v. jos hommaan sellaisen lasten pöydän ja tuolit niin tuleekohan käyttöä? entä millaiset istuimet (elikkä tarkoitan jotain pehmeitä palleja tms.:) kannattaa ostaa?

mitäs muuta? toivon huoneesta "pehmoista, viihtyisää ja toimivaa".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut Googlen kuvahaualla erilaisia lastenhuone hakusanoja.

Josko sieltä löytyisi kiva, juuri sellainen, joka näyttäisi hyvältä teidän lapsosellenne:)

Vierailija
2/6 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin sellaiset selkänojalliset tuolit kuin jakkarat.

Jätä paljon tyhjää lattiatilaa, hommaa paljon säilytystilaa ja sisusta niin, että tekstiileillä teet huoneesta nyt taaperon huoneen, mutta uusilla tekstiileillä saat siitä sitten isommankin lapsen huoneen. Muutos on salamannopea, eikä tapetteja yms. kannata uusia joka käänteessä. Sama juttu kalusteiden kanssa, osta kerralla kunnollista ja pitiäikäistä.

Yksi iso kunnon nojatuoli, jossa itsekin tykkäät istua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin lapsilleni satuaiheista tavaraa www.pomenia.com ilta. Tykkäsivät paljon ja omaakin silmää miellytti. Paljon eri vaihtoehtoja.

Vierailija
4/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhupöytä kannattaa hankkia. Jätä lattialle leikki tilaa. Pyöräilijät sängyn alusta ati kot on näppäriä, lapsi saa ne helposti itse esiin ja ne taas saa pois silmistä ja helppo siirtää imuroidessa.

Vierailija
5/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hankin lapsilleni satuaiheista tavaraa www.pomenia.com ilta. Tykkäsivät paljon ja omaakin silmää miellytti. Paljon eri vaihtoehtoja.

Aika läpinäkyvä mainos. Olisit nyt edes vähän tuoreemman aloituksen etsinyt "kommentoitavaksi".

Vierailija
6/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika läpinäkyvä mainos. Olisit nyt edes vähän tuoreemman aloituksen etsinyt "kommentoitavaksi".

Bisneksiä pyörittävien aikuisten maailmassa on todellakin liikaa tavaraa, lapset jäävät lopulta törkyvuoren alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi