Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen hankkii luottokortin?

Vierailija
11.02.2012 |

Mihin käytätte luottokorttia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

§§

Vierailija
2/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentojen ja hotellien varaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan henkilöstöruokalassa koska visaa on nopeampi käyttää siellä kuin muita maksutapoja.

Vierailija
5/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan vaan mukavuus syistä. Ei koskaan tarte miettiä onko rahaa vai ei. Huoletonta elämää.

Vierailija
6/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottu muuta kuin korttia, jossa on sekä pankki- että luottopuoli. En yleensä tarvii korttia muuhun kuin rahan nostamiseen automaatilta ja pankkikortilla maksamiseen.

Ainut hyöty on, että sitten, kun joskus menen ulkomaille, voin nostaa automaatista rahaa Visalla. Näin hoitovapaalla olevana noita ulkomaanreissuja ei kuitenkaan ole ihan just näköpiirissä.

Vierailija
7/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja rahaa on vähän. Siksi siirrän itselleni aina viikon rahat toiselta tililtä korttitilille, jotta ei tule käytettyä yli varojen. Näinollen tuolla korttitilillä on aina vain vähän rahaa. Kuitenkin minulla on budjetoituna tietty summa eri jutuille, esim. nyt vaikka talvitakin ostoon. Sitten olen kaupassa ja näen juuri sopivan takin, mutta tilillä on vain se parikymppiä. Visa pelastaa, voin ostaa takin saman tien ja kotona vain sitten maksaa sen summan pois visalta.

Keväällä voi myös jo vaikka ostaa kesävaatteita visalla, kun tietää että kesätyöpalkat alkaa pian juosta.

Ja myös nettikaupoissa se visa on hyvä olla, tosin electron toimii myös niissä yleensä.

Mm. tällaisia syitä.

Vierailija
8/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin voi ulkomailla nostaa ihan sieltä pankkitilin puolelta (debit-puolelta) rahaa automaatista ja se kannattaakin koska luotolta kun nostaa niin menee aika suolainen nostoprovisio. Luottoa kannattaa käyttää maksamiseen, ei käteisnostoihin.

t.Pankkitäti :)

Vierailija
9/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt olen niin köyhä, ettei ole varaa luottokortin vuosimaksuun.

Vierailija
10/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt olen niin köyhä, ettei ole varaa luottokortin vuosimaksuun.

on Stockmann Master Card, siitä ei mene vuosimaksua!

Vierailija
11/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moneen muuhun asiaan.

Esim. USAssa erittäin vaikea toimia, jos ei ole luottokorttia. Se on osoitus, että on maksukykyinen.

Jos joskus maksan jotain luottopuolella, niin maksan sen luottokunnalle aina pois ennenkuin menee korkoa. Eli en siis osta luotolla, ellei minulla ole saman verran rahaa tililläkin.

Vierailija
12/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin, että jos on toimeentulotukiasiakas - voi ostaa vaikka lennot, mutta tilitiedoissa ei näy, kenelle se on maksettu. Kun siellähän näkyy vain luottokunta. Tai sitten jos summa on iso, voi maksaa sen luotolla ja maksaa luoton pois jonkun toisen tililtä. Omalle tilille kun ei voi laittaa rahaa maksua varten.

Näin sossu ei tiedä, jos poistun maasta pitkäksi aikaa, tai jos maksan kalliimman matkan, mihin minulla virallisesti on varaa.

Vierailija
13/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lentojen vsaraamiseen.

Ja autoa on paha vuokrata ilman.

Johonkin erikoisempaan autoon olen tarvinnut kahta kansainvälistä korttia.

Vierailija
14/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostaa kato luotolla kaikkea turhaa roskaa niin voi sitten kato selittää että ukon pitää maksaa laskut kun ei akkakaan tuhlaa, vaan maksaa pois lainamaksuja. eli luottokorttimaksuja. näin meillä.

Vierailija
15/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty koskaan. Mutta totta on, että usassa pitää olla luottokortti, muuten ei saa edes hotellihuonetta varattua. Luottokorttinumero on annettava pantiksi hotellille. Ja nettikaupassa on ihan lyömätön.

Vierailija
16/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin vaativat luottokorttin. Mä ihmettelen pikemminkin, miten pärjää ilman. Meillä on miehen kanssa molemmilla Visat ja Masterit. Tai mulla on kaksi Masteria. Toinen on suomalainen ja suomalaiseen pankkiin.

Me emme asu Suomessa.

Vierailija
17/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennot, hotellit, auton vuokraus, ulkomaanmatkat (esim USA-> lähes kaikki ostot luottokortilla), nettikaupat. En pärjäisi ilman luottokorttia.

Vierailija
18/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussiliput Singaporesta Malesian puolelle.

Olisi tuo reissaaminen jokseenkin hankalaa ilman luottokortteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi