Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se on tyhmä

Vierailija
08.04.2026 |

Voi jumakavita että se on TY-HY-MÄ! Eikö se voisi lopultakin kuolla pois, kun se on niin TYHMÄ ja vaarallinene? Niin tyhmä, että nimeä mainitsemattakin kaikki tietävät, kenestä puhutaan.

Onko se:

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä palstavájákkía pahasti pännii kun on taas tänäänkin saanut pari kertaa nenälleen!

Polvistu, niin kusen naamallesi. Kaupan päälliseksi pilkallinen nauru luuseripaskalle!

Vierailija
2/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä palstavájákkía pahasti pännii kun on taas tänäänkin saanut pari kertaa nenälleen!

Polvistu, niin kusen naamallesi. Kaupan päälliseksi pilkallinen nauru luuseripaskalle!

Kas, ainakin tuon vastauksen perusteella saattaa olla yksi ihminen maailmassa, joka ei tuota tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää jos kukaan ei sano suoraan päin naamaa,en osaa lukea ajatuksia,enkä  muutoinkaan halua tämän v....u digi-yhteiskuntaan kanssa olla tekemisissä!Vihaan ihmisiä,en tule ikinä mukaan!

Vierailija
4/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei nyky-ajasta ole niin kauhean into pimeänä!PASKAA!,Vihaan suomalaisia tai ihmisiä ylipäätään,en  tule koskaan mukaan!!!!!!

Vierailija
5/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lukenut Lucky Lukea.

Vierailija
6/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin sanaa 'periaatteellinen'.

Vierailija
7/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan etsitte minua netistä!Ette koskaan tule minua löytämään  yhtään mistään,ettekä varsinkaan mistään v..Suomesta!Vihaan teitä kaikkia enkä v..u koskaan,en KOSKAAn tule mukaan!

Vierailija
8/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:somesta

Vierailija
9/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa ikinä anteeksi miten minua kohtelitte!Kuolkaa kaikki pois ja palakaa helvetissä ja  pysykää siellä!!!!

Vierailija
10/10 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohduttaa ajatus siitä että kusipäät ja käärmeiden sikiöt joudutte maksamaan elämiseni,minun työkyvyttömyyseläkkeeni!Ja kaiken sen lisäksi  minulla on useita  kymmeniätuhansia  osakkeissa perintöä kun olen saanut,ynnä mieheni on hyväpalkkaisessa töissä ja hänkin käy osakekauppa!Siitäs saitte paskapäät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan