Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miekenkiintoisia miesnäkökulmia uulin eilen..

Vierailija
11.02.2012 |

Olin eilen iltaa istumassa isossa miesporukassa (harrastuksen kautta) ja kaikenlaista puhuttiin. pääosin vitsinvääntöä, mutta jokunen vakavakin keskustelu politiikasta ja VAIMOISTA.

Todella kauniisti teistä puhuttiin. Oikeasti. Mutta se miksi kirjoitan tähän on se, että kaikki eronneet miehet (4 kpl) katuivat eroaan, vaikka heillä oli uusi ihmissuhde! JOKAINEN oli sitä mieltä, että olisi pitänyt yrittää enemmän ja JOKAINEN oli todella pahoillaan jouduttuaan etäisäksi. Ja erikoisen piirteen huomasin... Kaksi näistä miehistä puhui exästä vaimonaan ja korjaili koko ajan "siis entinen vaimo" ja molemmilla uusi vaimo, josta ei puhuttu sanallakaan.

Joo eli mielenkiintoinen havainto ja osui siksi, että minä olen uusi vaimoke..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä, nyt on hieman helpompi ymmärtää miksi uudet vaimot voivat olla ihmeen mustasukkaisia ex-vaimolle. Koska kyllähän sen vaistoaa, jos toinen on vielä menneessä kiinni :(

Tsemppiä sinulle, jos nyt mietit onko teilläkin näin!

Vierailija
2/2 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa välillä kuin pientä kaniinia. Sitä kohtaan on ollut niin kauheasti kaikkia hienoja tunteita, ja me ollaan vuoden jälkeen vielä tykkäys asteella. Tunteita ei voi kiristää, mutta tää taitaa olla pikku hiljaa tässä. Ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän