Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka köyhä täytyy olla mieleltään, kun harrastaa provoilua?

Vierailija
11.02.2012 |

Esim. tulee ketjuihin haastamaan riitaa. Miten kukaan voi olla tunne-elämältään niin vammanen, että saa siitä jotakin tyydytystä. Usein vielä hyökätään heikkojen, esim. masentuneiden tai traumatisoituneiden kimppuun. Olis niin kiva nähdä sen säälittävän provoilevan urpon säälittävä pärstä siellä näytön takana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ei taida itsereflektio olla provoilijoiden vahvimpia alueita. Ellei peräti ihan sokea piste olisi siinä.

Vierailija
2/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähinnä provoilen niille, jotka kirjoittavat tosi mustavalkoisia ajatuksia.

He jotka kirjoittavat masentumisesta, otan kyllä vakavasti.

Ja esim. itsemurha-aloituksia en edes avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo viikon kipeänä ja sängynpohjalla, vitutus on niin suurta että se on johonkin purettava ja voimat riittää vain tietokoneeseen.

Vierailija
4/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta esim tuo millaista elämä on ruuhkasuomen ulkopuolella -kirjoittaja on hyvä provoilija, ensin närkästyin ja sitten hetken kuluttua tajusin sehän vedättää aika hyvin.

Vierailija
5/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo viikon kipeänä ja sängynpohjalla, vitutus on niin suurta että se on johonkin purettava ja voimat riittää vain tietokoneeseen.

Aaaaaaw, no sitten... Kyllähän masentuneiden dissaaminen sitten on ymmärrettävää.

No joo, enhän mä tiedä oletko sä sen osaston provoilija. Ne mua ehkä eniten kiinnostaa, tosin niiltä sitä kykyä itsereflektioon ei varmasti kyllä löydy sen vertaa että pystyisivät tähän vastaamaan (paitsi provoilemalla tietysti).

Melko paljon mua kiinnostaa myös ne, jotka kekkaavat jonkin feikki-identiteetin ja alkavat sillä kirjoitella täällä ihan omasta päästään juttuja. Ei ihan tervepäisen hommaa mun mielestä.

Kerran esim. joku alkoi epäillä, että mä olen jonkun ketjun ap ja vastailen itse itselleni. Tämä tyyppi jatkoi "kyllä mä tiedän, oon mä itsekin esiintynyt täällä milloin toisena naisena ja milloin minäkin, että älä yritä kieltää asiaa". Tuohon ei kyllä oikein osaa sanoa enää mitään muuta kuin että ÖÖÖ. Ensin ollaan itse niin vinksahtaneita että esiinnytään täällä milloin kenäkin, ja sitten aletaan pitää sitä ihan normaalina toimintana, mikä taas synnyttää paranoidisuuden muita kirjoittajia kohtaan. Kun kuvitellaan, että kaikilla muillakin on yhtä häiriintynyt mielenlaatu.

Vierailija
6/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstoilla käyminen on minulta järjen köyhyyttä. Lukea nyt toisten veemäisiä kirjoituksia:D

Vierailija
7/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus olen keksinyt tänne kaikenlaisia höpö-tarinoita. Se on oikeastaan aika viihdyttävää, etenkin jos ihmiset innostuvat kommentoimaan. Parhaimmillaan olen saanut satoja vastauksia.

Vierailija
8/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. yritin kerran kipeänä ja tylsistyneenä aloittaa jotain keksittyä juttua tänne,mutta lopetin ennen kuin se ehti kunnolla alkaa.. olis pitänyt vastailla provosoivasti ja typerästi muiden järkeviin kommentteihin, enkä vain pystynyt siihen. tuntui niin naurettavan kakaramaiselta touhulta. teininä provoilu oli kyllä suurta hupia, kai se oli just sitä mielen köyhyyttä.

Vierailija
9/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. yritin kerran kipeänä ja tylsistyneenä aloittaa jotain keksittyä juttua tänne,mutta lopetin ennen kuin se ehti kunnolla alkaa.. olis pitänyt vastailla provosoivasti ja typerästi muiden järkeviin kommentteihin, enkä vain pystynyt siihen. tuntui niin naurettavan kakaramaiselta touhulta. teininä provoilu oli kyllä suurta hupia, kai se oli just sitä mielen köyhyyttä.

Vierailija
10/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tulee ketjuihin haastamaan riitaa. Miten kukaan voi olla tunne-elämältään niin vammanen, että saa siitä jotakin tyydytystä. Usein vielä hyökätään heikkojen, esim. masentuneiden tai traumatisoituneiden kimppuun. Olis niin kiva nähdä sen säälittävän provoilevan urpon säälittävä pärstä siellä näytön takana.

LÄSKIPÄIKSI HAUKKUJAT HETI TURPA NÄYTTÖÖN

Vierailija
11/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näinhän se on, ja pisteet sulle kun huomasit ettei siinä ole järkeä :D Juuri sellainen keksittyjen juttujen sepittely on mun mielestä nimenomaan todella lapsellista, ja on vaikea ymmärtää millainen aikuinen ihminen saa jotain kiksejä siitä.

Sitten taas ne aggressiiviset provoilijat, jotka bongaa heikon ja masentuneen ja alkavat hyökkiä hänen kimppuunsa, ovat jo niin sairaita ja kusipäisiä etten edes halua sanoa mitä niille tekis mieli tehdä.

Vierailija
12/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näinhän se on, ja pisteet sulle kun huomasit ettei siinä ole järkeä :D Juuri sellainen keksittyjen juttujen sepittely on mun mielestä nimenomaan todella lapsellista, ja on vaikea ymmärtää millainen aikuinen ihminen saa jotain kiksejä siitä.

Sitten taas ne aggressiiviset provoilijat, jotka bongaa heikon ja masentuneen ja alkavat hyökkiä hänen kimppuunsa, ovat jo niin sairaita ja kusipäisiä etten edes halua sanoa mitä niille tekis mieli tehdä.

Olette varmaan nähneet, että tämä palsta on "aivovapaa" ?

Vierailija
13/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaw, no sitten... Kyllähän masentuneiden dissaaminen sitten on ymmärrettävää.

No joo, enhän mä tiedä oletko sä sen osaston provoilija. Ne mua ehkä eniten kiinnostaa, tosin niiltä sitä kykyä itsereflektioon ei varmasti kyllä löydy sen vertaa että pystyisivät tähän vastaamaan (paitsi provoilemalla tietysti).

Melko paljon mua kiinnostaa myös ne, jotka kekkaavat jonkin feikki-identiteetin ja alkavat sillä kirjoitella täällä ihan omasta päästään juttuja. Ei ihan tervepäisen hommaa mun mielestä.

Kerran esim. joku alkoi epäillä, että mä olen jonkun ketjun ap ja vastailen itse itselleni. Tämä tyyppi jatkoi "kyllä mä tiedän, oon mä itsekin esiintynyt täällä milloin toisena naisena ja milloin minäkin, että älä yritä kieltää asiaa". Tuohon ei kyllä oikein osaa sanoa enää mitään muuta kuin että ÖÖÖ. Ensin ollaan itse niin vinksahtaneita että esiinnytään täällä milloin kenäkin, ja sitten aletaan pitää sitä ihan normaalina toimintana, mikä taas synnyttää paranoidisuuden muita kirjoittajia kohtaan. Kun kuvitellaan, että kaikilla muillakin on yhtä häiriintynyt mielenlaatu.

en ikinä provoilisi masentuneelle tai muuten sellaiselle ihmiselle joka vaikuttaa olevan reunalla jotenkin. Jos kirjoitan provoilevasti jollekin niin se johtuu siitä että alkuperäinen viesti ärsyttää esim ylimielisyydellään tai muuten ollaan jotenkin dorkia. Mielestäni erotan aika hyvin milloin joku on kirjoittanut ahdistuneena tai pahalla mielellä ja silloin vastaan aina kiltisti. Pystyn kyllä siihen. Ja tietysti provoilijoille vastaan samalla mitalla :)

Vierailija
14/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan nähneet, että tämä palsta on "aivovapaa" ?

Sitä välillä mietin itsekin. Yksi syy on se, että täällä on todella paljon keskustelua monista asioista. Tämä on myös loistopalsta, jos haluaa saada nopeasti tietoa jostakin asiasta. Että ei tämä nyt pelkkää paskaa ole. Toisinaan se paskan määrä vaan tahtoo ylittää sietokyvyn ja mietin, pitäiskö lakata käymästä täällä kokonaan. Voimakkain negatiivinen vaikutus tällä palstalla on se, että tulee aito huoli ja ahdistus tämän kansan tulevaisuudesta, jos nykyisyyden äidit ovat niin urpoja ja kusipäisiä miltä täällä vaikuttaa.

Mutta sitten on tietysti myös ne fiksut, hauskat ja empaattiset ihmiset, jotka täällä kirjoittelee.

Vierailija
15/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan vain asiaa ja ei tarvitse lukea suodatellen läpi. Kiitos hyvien modejen ja rekisteröitymispakon.

Esim. Hiekkis on sellainen:)

Vierailija
16/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan vain asiaa ja ei tarvitse lukea suodatellen läpi. Kiitos hyvien modejen ja rekisteröitymispakon.

Joo no mulla ei ole lapsia eikä ehkä tulekaan, joten en mä ehkä mihinkään varsinaiselle äitipalstalle koe kiinnostusta hakeutua :)

Vierailija
17/17 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mulla ei ole lapsia eikä ehkä tulekaan, joten en mä ehkä mihinkään varsinaiselle äitipalstalle koe kiinnostusta hakeutua :)

joka on myös hyvin modettu ja järkevä. Tämä se ei ole, tämänkin sivun aloitukset katsoessa sen huomaa hyvin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan