Erikoinen toimittaja Susanne Päivärinta
Todella hyökkäävä,keskeyttää usein haastateltavan,ylimielinen.On eri asia olla napakka kuin tuollainen epäammatillinen käytös. Seiskaan kuuluisi.
Kommentit (92)
Eilen A-Studiossa Susannella oli seksikkäät nahkahousut päällä....uuh...................
Se voisi esittää mulle vaikka kuinka tiukkoja kysymyksiä mutta: panisin! Todella hot kroppa
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset kainalot, olen nähnyt!
Missä olet nähnyt?
Juteltiin miehen kanssa Susanne Päivärinnasta ja googletin hänen nimensä äsken ja päädyin tälle keskustelusivustolle. Minulla on sellainen utuinen muistikuva, että Päivärinta olisi joskus lempattu ruudusta ulos. Pitääkö paikkansa? Syynä saattoi olla törkeä käytös jossain vaalitentissä tms.
Hyvä, kun irtisanoutui, mielestäni tosi hyökkäävä ja epäammattimainen haastateltaviaan kohtaan. Ja 'avoin ero-kirje', jossa haukkui esimiehensä ja kehui Stillerin (toinen pilkkaaja, omahyväinen tv-kasvo) ja joitain muita kollegoitaan. Toivottavasti emme nää häntä missään enää!
Kyseinen toimittaja on järkyttävä, koska sinuttelee kaikkia. Pahinta oli katsoa kun sinutteli presidentti Tarja Halosta. Hei haloo, ei mitään tilannetajua!
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen toimittaja on järkyttävä, koska sinuttelee kaikkia. Pahinta oli katsoa kun sinutteli presidentti Tarja Halosta. Hei haloo, ei mitään tilannetajua!
No se on varmaan ollut Halosen toive.
Tuskin hän ketään sinuttelee, ellei siitä ole sovittu ennen haastattelua. Ei monikaan halua itseään teititeltävän ko tilanteessa.
En jaksa katsoa tuollaista päällepäsmäröintiä. Ei mitään tapoja. Haluaa vain tuoda itseään esille, liian iso ego?
Tulee myötähäpeä ja vaivautunut olo hänen käytöksestään, en voi sille mitään. Nätti nainen kyllä ja ottanut asioista selvää, mutta haastateltavia pitäisi kunnioittaa.