Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen toimittaja Susanne Päivärinta

Vierailija
31.08.2012 |

Todella hyökkäävä,keskeyttää usein haastateltavan,ylimielinen.On eri asia olla napakka kuin tuollainen epäammatillinen käytös. Seiskaan kuuluisi.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa tuollaista päällepäsmäröintiä. Ei mitään tapoja. Haluaa vain tuoda itseään esille, liian iso ego?

Tulee myötähäpeä ja vaivautunut olo hänen käytöksestään, en voi sille mitään. Nätti nainen kyllä ja ottanut asioista selvää, mutta haastateltavia pitäisi kunnioittaa.

Vierailija
82/92 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen A-Studiossa Susannella oli seksikkäät nahkahousut päällä....uuh...................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi esittää mulle vaikka kuinka tiukkoja kysymyksiä mutta: panisin! Todella hot kroppa

Vierailija
84/92 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset kainalot, olen nähnyt!

Vierailija
85/92 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaiset kainalot, olen nähnyt!

Missä olet nähnyt?

Vierailija
86/92 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin miehen kanssa Susanne Päivärinnasta ja googletin hänen nimensä äsken ja päädyin tälle keskustelusivustolle. Minulla on sellainen utuinen muistikuva, että Päivärinta olisi joskus lempattu ruudusta ulos. Pitääkö paikkansa? Syynä saattoi olla törkeä käytös jossain vaalitentissä tms.

Vierailija
87/92 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/92 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/92 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun irtisanoutui, mielestäni tosi hyökkäävä ja epäammattimainen haastateltaviaan kohtaan. Ja 'avoin ero-kirje', jossa haukkui esimiehensä ja kehui Stillerin (toinen pilkkaaja, omahyväinen tv-kasvo) ja joitain muita kollegoitaan.  Toivottavasti emme nää häntä missään enää! 

Vierailija
90/92 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen toimittaja on järkyttävä, koska sinuttelee kaikkia. Pahinta oli katsoa kun sinutteli presidentti Tarja Halosta. Hei haloo, ei mitään tilannetajua!

Vierailija
91/92 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen toimittaja on järkyttävä, koska sinuttelee kaikkia. Pahinta oli katsoa kun sinutteli presidentti Tarja Halosta. Hei haloo, ei mitään tilannetajua!

No se on varmaan ollut Halosen toive.

Vierailija
92/92 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän ketään sinuttelee, ellei siitä ole sovittu ennen haastattelua. Ei monikaan halua itseään teititeltävän ko tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä