Erikoinen toimittaja Susanne Päivärinta
Todella hyökkäävä,keskeyttää usein haastateltavan,ylimielinen.On eri asia olla napakka kuin tuollainen epäammatillinen käytös. Seiskaan kuuluisi.
Kommentit (92)
Jäkättävä ämmä, joka ei anna suunvuoroa.Älykkäitä naisiakin löytyisi.Taitaa kanava vaihtua.
Okei, okei.Olisiko jo kuultu...
Jäkättävä ämmä, joka ei anna suunvuoroa.Älykkäitä naisiakin löytyisi.Taitaa kanava vaihtua.
Okei, okei.Olisiko jo kuultu...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:51"]
Paivarinnan esiintyminen Soini haastattelussa kavisi hyvin toimittajakoulun kurssille casena : miten EI tulisi kayttaytya . Vihan , omien asenteiden ja agressiivisuuden paljastaminen haastateltavaa kohtaan noin avoimesti on uskomatonta . Lahin esimerkki loytyy ehka FOX kanavalta , O'Reilly , mutta han sentaan hallitsee ainakin faktat !!
Hakekaa ammattilaiset kehiin kiitos.
[/quote]
Vai O'Reilly hallitsee faktat :D :D :D
Jos Päivärinta olisi mies, pitäisitte häntä jämäkkänä ja haastavana, mutta nainen saa samoilla maneereilla hullun ämmän maineen.
Olipaha viihdettä. Nauratti kovasti päivärinnan jankkaus.
Olipaha viihdettä. Nauratti kovasti päivärinnan jankkaus.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 12:44"]Mulle toi aggressiivinen tyyli aiheuttaa niin vaivautuneen tunteen, etten voi katsella. Aivan kuin olisi tullut sukulaisten synttäreille, jossa joku on yksin kännissä ja alkaa yhtäkkiä haastaa riitaa. Ei siinäkään toivo muuta kuin että pääsisi kiusallisesta tilanteesta pois. Onneksi kanavaa voi vaihtaa heti.
Olen varma, että on olemassa joku sellainenkin taktiikka, joka on tiukka mutta joka ei muistuta kännistä riitaa haastavaa synttärivierasta. Ei mateleva perseennuolija ja alkkistyyli ole ainoat vaihtoehdot. Ei voi olla.
[/quote]
Tässä oli hyvin kiteytetty se mitä tunteita ko. toimittaja minussakin herättää. Kolmen lapsen äitinä saa jatkuvasti seurata lasten kinastelua, en jaksa katsoa samaa jänkkäämistä enää telkkarista.
Missä Susanne on nykyään kun ei ole pitkään aikaan näkynyt? Aivan loistava toimittaja, joka ei
anna haastateltaviensa jaaritella tyhjänpäiväisyyksiä. Nopeasti takaisin ruutuun, että taso nousisoi!
Mape
Guzenina se on täysi tyhjäpää. Osaamaton, faktoja ymmärtämätön, narsistista vibaa täynnä koko nainen. En voi ymmärtää miten ja millä perusteella joku haluaa tällaista kouluttamatonta musiikkijuontajaa äänestää. Kuunnelkaa joskus mitä MGR sanoo (ei mitään), mitä se osaa (ei yhtään mitään). Mutta omaa naamaansa rakastaa tuoda esille. Paha yhdistelmä. Ja tuhoisa Suomelle tuollainen politiikko.
Todella inhottava toimittaja, ylimielinen kuvaa häntä hyvin. Vaikea saada haastateltavasta mitään irti, jos ei anna suunvuoroa. Tyhmää, että YLE pitää näin huonoa toimittajaa palkkalistoilla. YLEltä on tottunut katsomaan laadukkaita ajankohtaisohjelmia, mutta hänen haastatteluja ei viitsisi katsoa. Vaikuttaa olevan kamala ihminen siviilissäkin.
Olen samaa mieltä.Ei ole toimittajana oikeassa ammatissa.Keskeyttää kyllä osaa,mutta ei kuunnella haastateltavan vastauksia.Joutaisi hyllylle jäähtymään.
No mutta, kaivataan Suomessa vähän tällaistakin tyyliä. Montako aggressiivista poliitikkojen "grillaajaa" teille tulee Suomesta mieleen?
Ulkomaillahan niitä on enemmänkin. Paljon huonompiakin toimittajia ja ylimielisempiä kuin Päivärinta.
Päivis on paras! Pelottava ja paras.
Soinille pisteet tuosta haastattelusta. toimittaja oli hyökkäävä tyyliin "minä itse". Melkein säälin Soinia, joka kyllä hyvin piti puolensa ollen samalla kohtelias.
Kyllä Soiniakin saa vähän ravistella. Ohjelma-aika on kuitenkin rajattu, eikä sitä tarvitse kuluttaa jaaritteluun. Vastaisi esitettyihin kysymyksiin!!
Päivärinta aiheuttaa Petteri Jussilalle sydärin.
Onko joku uskaltanut laittaa Soinin koville? Halleluja, harmi että jäi näkemättä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:42"]
Soinille pisteet tuosta haastattelusta. toimittaja oli hyökkäävä tyyliin "minä itse". Melkein säälin Soinia, joka kyllä hyvin piti puolensa ollen samalla kohtelias.
[/quote]
Kohtelias? Soini on aina ylimielinen ja itseriittoinen, kuten tälläkin kertaa.
^