Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääko miehesi sinut koskaan keskellä yötä sikeästä unesta seksin vuoksi?

Vierailija
10.02.2012 |

Annatko vai raivostutko?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annan, joskus raivostun.

Vierailija
2/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että olen todella raivoissani jos minut herätetään noinkin "turhanpäiväisen" asian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua seksiä muutenkaan.

Vierailija
4/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nukun Lappeenrannassa ja mies Espoossa

Vierailija
5/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kyllä satunnaisesti herätän hänet, koska tiedän, että hän tykkää.

Vierailija
6/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos herättäisi, siirtyisin vierashuoneeseen ja antaisin miehen heräillä vauvan takia aamuyöstä.

Vierailija
7/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta se on ihanaa. Ja mieskin tietää, että saa herättää. Tosin silloin hän joutuu enemmän hommiin, mutta tietää myös sen ;)

Ja aika usein minäkin herätän hänet moiset touhut mielessä. Eikä olla kumpikaan raivostuttu.

Vierailija
8/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän hoitaa homman, joskus olen mukana

Vierailija
9/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kuinka hän minut herättää.Jos hyökkää suoraan jalkoväliin niin en tykkää mutta jos herättää silittämällä niin lämpenen kyllä.Itse herätän miehen pari kertaa viikossa seksiä harrastamaan ja hän tykkää siitä.

Vierailija
10/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vain nukun ja hän hoitaa homman

Vierailija
11/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko vai raivostutko?

Säikähdin siitä ja joka ilta seuraan, että nukkuu ennen minua!

Vierailija
12/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei varsinaisesti herätä, vaan alkaa kuin unissaan varovasti hieroa kalullaan mua haarovälistä. Joskus teeskentelen nukkuvaa ja ihan pikkuisen myötään miehen liikkeisiin, niin siitäkö se innostuu yhä rohkeammin tökkimään ja alkaa ujuttaa kaluaan varovasti housujen haarapalaa syrjään vetämällä pimpan huulille. Yleensä alkaa jo itseäkin siinävälissä homma pikkuisen himottamaan ja annan homman jatkua ja miehen tyydyttää tarpeensa.

Vierailija
13/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä tosi iloinen jos herättäisi, mutta enpä muista että tuota olisi tapahtunut kuin kerran tai pari viimeisen viiden vuoden aikana. Mies haluaa itse nukkua yönsä rauhassa...

Vierailija
14/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin seurustelun alkuaikoina kyllä herätti, eikä haitannut ollenkaan :)

Nyt muutama yö sitten heräsin itse ja ehdotin pikaista kun niin himotti. Ei tarvinnut kahta kertaa ehdottaa eikä kumpaakaan suuremmin lämmitellä, kun oli eka kerta vauvan syntymän jälkeen ja vauva sentään jo 3kk vanha. Oli himoja kertynyt ja useamman viikon jo suunniteltu. Ollaan hitaita :)

Vierailija
15/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan aviomiehistäni eikä kukaan poikaystävistäni ole ikinä tehnyt niin.

Vierailija
16/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään pilata toisen unirauhaa.

Vierailija
17/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin älyttömän herkkäuninen, että herään aina heti, jos vieressäni liikahdellaan. Sen takia kukaan mies ei ole koskaan pystynyt herättämään minua :)

Vierailija
18/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus olen herännyt kun nuolee/hieroo minua. Olen sanonut, että saa panna vaikka nukunkn, koska mies osaa hoitaa hommat. Eli hoitaa piparin märäksi ja sitten vasta rupeaa hommiin. Jos kuiviltaan tökkisi, niin se olisi ehdoton ei.

Itse nukun niin sikeästi, että useimmiten en herää. Jos nukun, niin se on lyyt toimitus jossa mies "tyhjentää itsensä", mutta jos herään, niin kestää sen verran, että itsekkin saan.

Semmoinen puoliksi hereillä, puoliksi unessa eli "uniseksi" on ihan parasta.

Vierailija
19/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä, jos olisi edessä työaamu.

Mutta siis herättää, mutta harvoin, ja annan, koska joka kerta se on niin mahtavaa :)

Vierailija
20/26 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus olen herännyt kun nuolee/hieroo minua. Olen sanonut, että saa panna vaikka nukunkn, koska mies osaa hoitaa hommat. Eli hoitaa piparin märäksi ja sitten vasta rupeaa hommiin. Jos kuiviltaan tökkisi, niin se olisi ehdoton ei

Miten voi olla mahdollista, ettet herää tuohon? =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi