Herättääko miehesi sinut koskaan keskellä yötä sikeästä unesta seksin vuoksi?
Kommentit (26)
saisi herättää useamminkin, minä aina ehdin nukahtaa, vaikka haluttaisikin..pikku nokosten jälkeen jaksaa paremmin :D
Niin, ja siis miksi ihmeessä raivostuisin?
Eipä ole koskaan mies herättänyt minua yöllä harrastamaan seksiä. Eikä kyllä ex-avomieskään muistaakseni koskaan niin tehnyt.
En ollut edes ajatellut että jotkut tällaista tekevät.
Itse herään pari kertaa viikossa siihen, että mies pitää mua sylissään ja tunnen ku kalu alkaa heräillä housuissa mun takapuolta vasten. Se jaksaa kiihottaa mua vielä 20 vuoden jälkeenkin. Toisinaan taas itse alan hyväillä miehen reisiä ja jalkoväliä ja mies syttyy sekunnissa. Yöseksi ei kauhean kauan kestä ja sitten sitä nukkuukin kahta paremmin sylikkäin sen jälkeen.
Usein meillä on ensin iltaseksiä, sitten yöseksiä ja viikonloppuisin vielä aamuseksiä päälle. Näin siis pari kertaa viikossa. Lähes joka päivä rakastellaan jossakin vaiheessa.
Itse herään pari kertaa viikossa siihen, että mies pitää mua sylissään ja tunnen ku kalu alkaa heräillä housuissa mun takapuolta vasten. Se jaksaa kiihottaa mua vielä 20 vuoden jälkeenkin. Toisinaan taas itse alan hyväillä miehen reisiä ja jalkoväliä ja mies syttyy sekunnissa. Yöseksi ei kauhean kauan kestä ja sitten sitä nukkuukin kahta paremmin sylikkäin sen jälkeen.
Usein meillä on ensin iltaseksiä, sitten yöseksiä ja viikonloppuisin vielä aamuseksiä päälle. Näin siis pari kertaa viikossa. Lähes joka päivä rakastellaan jossakin vaiheessa.
Olisipa minullakin luottamussuhde mieheeni noin hyvässä kunnossa.
Mä oon yleensä sellanen etten herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä, mutta jos lapsi/lapset alakerrassa (meillä kaksikerroksen asunto) yskäisee/käy vessassa/niistää, niin kuulen sen heti :D