Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette luontaistuotteiden käytöstä raskausaikana?

14.11.2005 |

Sanoin neuvolassa tänään saaneeni apua HelokkiMax-kapseleista ihooni (paha atopia). Täti sanoi että ei osaa sanoa mitään tuotteesta, mutta yleisesti kuulemma luontaistuotteita ei suositella raskausaikana (ilmeisesti niiden vähäisen tutkimisen takia). Oletteko käyttäneet jotain luont.tuotteita? Täytyy tässä miettiä jatkanko vai en niiden syöntiä. Luulen jatkavani ainakin jossain määrin, jos nyt en ihan päivittäin sitten ottaisikaan.

Alma 26+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt sellaisia luontaistuotteita, joista olen apteekista varmistanut, että niitä voi käyttää raskauden aikana. Itse asiassa sen vuoksi uskallan käyttää, koska raskaus alkoi Keski-Euroopassa, ja sain sieltä myös ohjeet raskauden ajaksi, eikä niissä varoiteltu luontaistuotteista yhtä paljon kuin Suomessa. Olen käyttänyt yhdenlaista juomaa estämään virtsatietulehduksia, ja lisäksi kumina-fenkoli-anis-korianteri-teetä. Vaikea juttu, mutta itse luotan yhtä paljon niihin toisiin ohjeisiin kuin Suomenkin.

Jaipur 19+0

2/2 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös paha atooppinen ihottuma käsissä ja olen nyt jonkin aikaa käyttänyt jättihelokki gla+e:tä sekä sinkkiä sen hoitoon. Sanoin siitä neuvolassa ja ei meidän terkka ainakaan sanonut että ei sais syödä. Itse en uskoisi niistä olevan haittaa vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla