Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä asulla viettelette miehenne ?

Vierailija
10.02.2012 |

Moi !

Jos haluatte viettää eroottisen illan miehenne kanssa,millaiseen asuun pukeudutte ? Minun mieheni syttyy kun laitan tämän ohuen,kivan pikkuhepeneen ylleni.

http://aijaa.com/006609542266

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle näyttää,kyllä kelpaisi minullekkin. :)

Vierailija
2/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän miehelle tuntuu riittävän, että jos mä pelkät pikkarit jalassa ja T-paita päällä pikkuisen pyllistän, niin sehän on jo heti heppi ojossa kimpussa.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,sekin toimii meillä.Mutta joskus pitää miestä härnätä ja kiusoitella. :)

Vierailija
4/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle kosketus on tärkeintä. Sääli, sillä pukeutuisin tosi mielelläni hepeniin, hänessä ne menevät kuitenkin täysin hukkaan. Ainut, minkä hän huomaa, on ihan suora alastomuus.

Vierailija
5/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi.On kiva joskus pukeutua ja olla oikein naisellinen...Miehenkin iloksi.

Vierailija
6/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö muut tohdi näyttää asuvalintojaan ? :)

Vierailija
7/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla myrkynvihreä flanellipyjama ja villasukat eli miestä ei tarvitse vietellä, hymy ja silmiin katsominen riittää.

Vierailija
8/15 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kamalaa olisi jos pitäisi aina "pukeutua" seksikkäästi kun juuri nyt halutaan viettää eroottinen ilta :D

Vierailija
9/15 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika kuuma, kun mieheni edelleen kymmenen vuoden jälkeen syttyy aina:)

Vierailija
10/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi pitäisi,jos joskus nainen yllätää hänet pukeutumalla kauniiksi ja vietteleväksi.Hän ei vain ehkä sisimmässään toivoisi sellaista,mutta ei vain henno kertoa toiveitaan. :)

Vierailija
11/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies tykkää kovasti kun olen laittautunut töihin, hametta ja korkeita korkoja sekä tummasankaiset lasit... alla tietty aina sävy sävyyn pientä ja pitsistä. Johan hyrrää:D

meillä ei nuo seksikaupan hepenet oikein hetkauta, liian teennäistä

Vierailija
12/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi AV-mamma ihmetellä miks mies löytää salarakkaan tai ihastuu työkaveriin.

Vierailija
13/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi pitäisi,jos joskus nainen yllätää hänet pukeutumalla kauniiksi ja vietteleväksi.Hän ei vain ehkä sisimmässään toivoisi sellaista,mutta ei vain henno kertoa toiveitaan. :)

Me osaamme puhua, olemme olleet yhdessä kauan ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Olemme puhuneet jokaisesta seksiin liittyvästä toiveesta, fantasiasta ja niihin liittyvistä motiiveista, stereotypioista ja estoista. Minun miestäni kiehtoo liike ja kosketus ja täydellinen henkinen yhteys.

Vierailija
14/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mies syttyy flanelli asusta. Ei tarvi AV-mamma ihmetellä miks mies löytää salarakkaan tai ihastuu työkaveriin.

Mieheni syttyy huolimatta siitä, mitä minulla on päällä. Pelkkä hymy ja silmiin katsominen riittää.

Ja jos hän haluaa salarakkaan, hän kertoo siitä minulle. Olemme myös toistemme parhaat ystävät.

Vierailija
15/15 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä vietellä millään, vaikka haluaisin. Olen valmis ostamaan jotain hepeneitä, mutta ei halua. Harmi, kun minulle se olisi tärkeää.

t:mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä