Ketä inhosit yli kaiken BB 2005 sarjassa?
(Lyön nyt itsen kanssa vetoa munkkipossusta että 3 kärjessä Minna, Iina ja Hanna)
Kommentit (49)
Näin ihan sisäpiirin tietona teillekin:)
Terhi ja Kathy sai mut voimaan pahoin naispuolisista, miehistä taas Perttu (siis... miten perttu pysty voittamaan) ja Timo.
mika. ei tainut perustaa perillisistään?
ANTTI A. yök MIKA YÖK YÖK laura pausini
Iina ja Tiina oli ärsyttäviä, Mikasta taas tykkäsin.
Ihana kun se huomenna alkaa =) Jännä nähdä kenestä sitten tulee suosikki ja kenestä inhokki!
Tiina oli heti alusta asti tosi ärsyttävä, tosi lapsellinen ja minä-minä-minä-tyyppi.
Just sellainen tyypillinen " kuvittelen olevani hyvännäköinen ja saan kaikki naiset" -tyyppi. Oikeasti ihan oksu.
se nainen vasta olikin sekaisin. Muistatteko sen teipin räpläyksen :D Ja joka asiasta itkemisen, hah haa!
Vierailija:
Just sellainen tyypillinen " kuvittelen olevani hyvännäköinen ja saan kaikki naiset" -tyyppi. Oikeasti ihan oksu.
onko ne Timo ja Hanna viela yhdessa?
Vierailija:
onko ne Timo ja Hanna viela yhdessa?
Jossain lehdessä oli, ettei Timo ja Hanna enään seurustele, vaan ovat hyviä ystäviä. Sille joka asiaa kyseli jossain viestissä :)
niinolikin se minna se teippihemmo! tosi kumma tapa.
itseäni ärsytti se HAnna. sen silmätkin olivat kierot
stella80:
Jossain lehdessä oli, ettei Timo ja Hanna enään seurustele, vaan ovat hyviä ystäviä. Sille joka asiaa kyseli jossain viestissä :)
Mun mielestä ne oli enempi vähempi persiistä jokainen ;D!
Se Lintsi oli siedettävimmästä päästä.
stella80:
stella80:
Kathy ihan jees.