Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dieetille synnytyksen jälkeen! HELP.

Vierailija
10.02.2012 |

Eli tilanne on se, että haluaisin hieman laihduttaa/KIINTEYTTÄÄ itseäni kesäkuntoon. Synnytin vajaa 5 kuukautta sitten, ja osittain imetän vielä...painoa on pudonnutkin jo jonkin verran nyt synnytyksen jälkeen. Tällä hetkellä olen 173/55. Kiloja en niinkään soisi putoavan, mutta senttejä saisi lähteä vyötäröltä ja peffasta + lihasta enemmän!

Neuvoja kehiin, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on hieman alhainen, mutta se ei suinkaan kerro koko totuutta! Lihasmassani on lähes olematon ja se on asia, johon lähinnä kaipaisin muutosta.

Vierailija
2/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta jotain kiinnostaisi auttaa/keskustella aiheesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä suurin osa vain vähän ylipainoisia

Vierailija
4/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wsim pilates. Ja jos imetät, et saakaan rajoittaa kaloreita.

Vierailija
5/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä liikuntaa olisi aiheellisempaa lisätä, kuin alkaa karsimaan ruokavaliota... Runsaasti hyvää rasvaa sisältävää, proteiinipitoista TÄYTTÄVÄÄ ruokaa päivässä. Siihen yhdistettynä aerobista ja lihaskuntotreeniä muutaman kerran viikossa.

Vierailija
6/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan jo ehdotettua Pilatesta. Keskivartalo on varmaan monella se suurin ongelma ja Pilates vahvistaa ja venyttää tehokkaasti. Mä olen normaalipainoinen 173/65 kolmen ihan pienen äiti, jolla ei ole kilo-ongelmia mut maha oli venynyt niin että olisi voinut välillä luulla taas olevan puolessa välissä seuraavaa raskautta.. Mä käyn ohjatusti, ja tuntuu että todella tietävät mitä puhuvat. Ei ole sohimista sinne tänne vaan vaatii keskittymistä.

Tietty mistä kukin pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän