Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vannoin aina täällä pettämisketjuissa että mun mies ei petä

Vierailija
10.02.2012 |

Olin ihan vuorenvarma asiasta ja en voinut ymmärtää että joku ei sitä uskonut. Mies on aina ollut kunnollinen ja en edes tiennyt hänellä olevan pettämismahdollisuuksia.

No, väärässä olin. Kuukausi sitten jäi äijä kiinni suhteesta työkaverin kanssa.

Tapaus romahdutti mun uskon ja luottamuksen ihmisiin täysin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 99.9% varma ettei mieheni petä mutta vannoahan en voi.

Vierailija
2/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusuhteita, harva aikuinen enää baareissa juoksee ja jonkun yhden illan hoidon luokse haksahtaa. Työpaikallahan vietetään päivästä niin merkittävä osa, että väkisinkin työkavereita kohtaan tuntee jotain, positiivisia tai negatiivisia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskonut että mieheni ikinä siihen pystyisi. Kukaan lähipiiristäkään ei olisi uskonut.

Niinpä vain kävi. Työpaikalla tietenkin.

Maailmamme oli helvettiä vuosikaudet. Teimme kaikkemme selvitäksemme. Puhuimme, puhuimme, puhuimme. Nyt tilanne on tasaantumassa, tapahtuneesta on 5v aikaa. Olen edelleen sisältä ruvella. Pintapuolisesti ihan ok.

Luottamus ei palaa ikinä.

Vierailija
4/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olisitte olleet yhdessäkään. Mun suhteisiin kuuluu ehdoton rakkaus ja luottamus. Jos mä alkaisin epäilemään, niin ei suhteestakaan tulis mitään. Tiedänhän mä, että mies voi mua pettää, mutta en vain ajattele niin oikeasti.

Esim. enhän mä pelkää auton alle jäämistä, mutta voinhan mä sinne joskus joutua. Elämässä ei voi pelätä koko ajan pahinta, vaan pitää mennä positiivisena eteenpäin.

Voimia sulle!

Vierailija
5/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon edelleen ettei mieheni petä, sillä ei ole jäännyt kiinni..mutta onhan se vaan tosiasia että niin moni pettää, miksi ei mieheni?!

Meillä kun vielä todella haastavaa koko elämä.

Kyllähän se mies päivällä ja aamulla viestejä saa mikä minusta ei ole ainakaan työmiesten tapa kommunikoida miehelleni, kyllä ne soittaa jos jotain on, joten kuka niitä lähettää?? En tiedä, mutta tällä hetkellä lapsen sairaus vie voimat ja en jaksa ajatella mitään muuta.

Vierailija
6/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et olis luottanut miehees, niin tuskin te olisitte olleet yhdessäkään. Mun suhteisiin kuuluu ehdoton rakkaus ja luottamus. Jos mä alkaisin epäilemään, niin ei suhteestakaan tulis mitään. Tiedänhän mä, että mies voi mua pettää, mutta en vain ajattele niin oikeasti.

Esim. enhän mä pelkää auton alle jäämistä, mutta voinhan mä sinne joskus joutua. Elämässä ei voi pelätä koko ajan pahinta, vaan pitää mennä positiivisena eteenpäin.

Voimia sulle!

Luottamusta on pakko löytyä tai suhde ei voi onnistua. Jos toinen pettää luottamuksen, se on sitten sen valinta. Ei sitä voi koko ajan elää pettämisen pelossa, kuten ei voi 24/7 pelätä kuolemaakaan.

Vierailija
7/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kannattaisi täällä paljon hehkuttaa. kyllä ne pettää... jokainen

Vierailija
8/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuksia on kyllä ollut.

En ole pettänyt, enkä petä.

Vierailija
9/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisen kohdalla on silti mahdollista käydä noin. Tsemppiä ap:lle!!!

Vierailija
10/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai parikin. Väittävät, ettei mies varmana petä, kun on säännöllistä seksiä kotona...ihan kuin se olisi pelastus! Valitettavan moni pettää siitä huolimatta: miehillä on ihmeellinen tarve valloittaa vaikka kaikki olisi jo käsissä. Biologiaa varmaan...

Nuorempana olin kovin ehdoton pettämisen suhteen. Enää en ole. Jos pettää, niin pettää. Sitten katsotaan faktat ja mietitään, miten tästä eteenpäin. Jos mies on rakastanut ja jättää, niin en voi sitä estää. JOs taas haluaa minut pettämisestä huolimatta, niin sitten teen tilanteesta analyysin ja teen päätöksen. Vielä en tiedä, mikä se olisi.

Kurjaltahan se mahdollisuus tuntuu. Itseni tunnen ja tiedän, että mulla menee raja flirttailun ja pettämisen välillä. En edes sinkkuna mennyt miesten matkaan vaikka kovasti annoin niin ymmärtää. En vain saa mitään irti kahden tuntemattoman välisestä seksistä...enkä usko, että rakastuisinkaan. Ainakaan tässä elämänvaiheessa...

Vierailija
11/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, 10 v yhdessä enkä ole kertaakaan pettänyt. Uskon vakaasti, että jos minä en petä koskaan, en voi olla ainutlaatuinen ja ainoa laatuani koko maailmassa. En vain voi.

Vierailija
12/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ole niin ehdotonta. jos pettää niin sitten katsotaan tilannekohtaisesti. itsekin olen pettänyt ja mies antoi anteeksi. hyvin on jatkunut liitto siitä huolimatta 10v

Vierailija
13/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan vuorenvarma asiasta ja en voinut ymmärtää että joku ei sitä uskonut. Mies on aina ollut kunnollinen ja en edes tiennyt hänellä olevan pettämismahdollisuuksia.

No, väärässä olin. Kuukausi sitten jäi äijä kiinni suhteesta työkaverin kanssa.

Tapaus romahdutti mun uskon ja luottamuksen ihmisiin täysin.

tilaisuus ja he ovat varmoja etteivät jää kiinni. Ihminen on ihminen, ei sitä vaan ole tarkoitettu yksiavioiseksi. Yksiavioisuus on vastoin ihmisen biologista koodistoa, lisääntyminen mahdollisimman tehokkaasti on ihmisen geeniperimään kirjoitettu eikä siitä pääse eroon. Se on vahvempi kuin moraalikoodisto.

Vierailija
14/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vannoa, ettei mieheni koskaan pettäisi, mutta pidän todennäköisenä, ettei hän petä. Kaikki eivät todellakaan petä. Itse en aio pettää. Kuka sen tietää, kestääkö suhde ikuisesti, mutta sen tiedän, että en halua pettää.

Mullakin olisi ollut ns. varmoja tilaisuuksia, mutta en vain halua. En pystyisi. Tunteita muita miehiä kohtaan on joskus ollut, mutta jos omiin ajatuksiin ja tunteisiin ei aina voikaan vaikuttaa, tekemisiinsä voi. Voi tehdä ja jättää tekemättä.

Vierailija
15/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vannoa, ettei mieheni koskaan pettäisi, mutta pidän todennäköisenä, ettei hän petä. Kaikki eivät todellakaan petä. Itse en aio pettää. Kuka sen tietää, kestääkö suhde ikuisesti, mutta sen tiedän, että en halua pettää. Mullakin olisi ollut ns. varmoja tilaisuuksia, mutta en vain halua. En pystyisi. Tunteita muita miehiä kohtaan on joskus ollut, mutta jos omiin ajatuksiin ja tunteisiin ei aina voikaan vaikuttaa, tekemisiinsä voi. Voi tehdä ja jättää tekemättä.

Vierailija
16/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes sinkkuaikoina harrastanut lainkaan yhden illan juttuja. Vaikka ulkonäköni on se, että voisin toimia jopa mallin töissä. Mulla on niin korkea moraali ja parisuhdekäsitykset yms. että mua lähinnä huvittaa sinkkujen yhden yön seksijutut ja hämmästelen pettäjiä. Tunnen olevani kaiken tällaisen yläpuolella. Ehkä olen sitten vain niin paljon parempi ihminen ;)

Vierailija
17/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurata tätä ja tuota "mistä löysit salarakkaasi" ketjua... Pettäminen taitaa vaan olla tosi trendikästä tällä hetkellä.

Vierailija
18/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai aio anteeksi pettäjämiehellesi ja jatkaa? Sen tiedät että asia toistuu- ihan varmasti.Koskaan et voi enää luottaa.

Jos aiot jatkaa, niin esitänkin että teet itse saman, käyt vieraissa ja kerrot sen sitten miehellesi, niin ehkä hän sitten ymmärtää miltä se voi tuntua.Ja toinen ehdotukseni on, että ihan pokkana ehdotat avointa suhdetta, että kumpikin voi käydä vapaasti vieraissa kun nyt sille tielle on lähdetty.Katsopa mitä paskaäijä siihen sanoo.

Itse en missään tapauksessa antaisi anteeksi, en edes yrittäisi. Jos jonkun kännisekoilun voisikin, mutta en selvinpäin tehtyä ja varsinkin kun kyseessä on jatkunut juttu.

Jos ihmistä ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi ja vieraissa sängyissä laukkaaminen on biologiaa, niin sitten ei SAA alkaa parisuhteeseen ja luvata toiselle uskollisuutta, se pitää heti suhteen alkupuolella tehdä rehellisesti selväksi ja sanoa että ota tai jätä- mutta kuksin kyllä muitakin kuin sinua. Ja sitten miehille jotka käy vieraissa että olet kai valmis hyväksymään sen naiseltasikin kun itsellesikin hyväksyt?

Vierailija
19/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain junttilandiassa on ihan luvallistakin että petetään ristiin rastiin. Olen kyllä kuullut tällaisista piireistä. Mutta on aivan älytöntä esittää, että kukaan mies tai ihminen ei kykenisi uskollisuuteen.

Itsestäni voin sanoa, että en ole pettänyt yli 15 vuoden suhteessa, enkä usko että miehenikään on. Jos on, niin siinäpähän on, toivoisin tosin kuulevani jos näin on käynyt että voin vaihtaa miestä.

Vierailija
20/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurata tätä ja tuota "mistä löysit salarakkaasi" ketjua... Pettäminen taitaa vaan olla tosi trendikästä tällä hetkellä.

Se on vain asia, josta ei voi puhua kuin nimettömänä netissä, joten pettäjillä on varmasti valtava tarve purkaa sydäntään jossain ja täällähän se näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä