Kenenkään 45 + avioliitto ei ole enää voimissaan
Tapasin tänään vanhan lukioystäväni ja surukseni tulin siihen tulokseen, että tässä iässä on enää eronneita tai ihmisiä kulissiliitoissa.
Olen aina harrastanut paljon, joten tunnen paljon ihmisiä. Sinne meni viimeinen tuttavapariskunta, jonka avioliittoon uskoin.
nimim. erosta jo 15 vuotta
Kommentit (26)
Ikää 47, aviossa 18 vuotta ja rakastetaan enemmän koko ajan. Mieheni on mulle kaikki, elämäni ja rakkauteni, ihana ihminen. Hän rakastaa mua yli kaiken. Me viihdytään yhdessä eikä voitais kuvitellakaan eroa.
Tapasin tänään vanhan lukioystäväni ja surukseni tulin siihen tulokseen, että tässä iässä on enää eronneita tai ihmisiä kulissiliitoissa. Olen aina harrastanut paljon, joten tunnen paljon ihmisiä. Sinne meni viimeinen tuttavapariskunta, jonka avioliittoon uskoin. nimim. erosta jo 15 vuotta
45+ vuotta ja taytyy sanoa etta ei olla enaa ihan samoissa voimissa kuin nuorempana.
Kaverini miestä työpaikkakiusataan ja se jäi vuodeksi sairaslomalle. Siinä se avioliitto tuli paljon tärkeämmäksi ja vakaammaksi, kun toinen tuki toista.
Mieheni isä kuoli ja hän huomasi ,että perhe on se tärkein maailmassa.
Kaverini (48-v.) odottaa adoptiolasta ulkomailta. Niillä totta vie on ihanaa rakkauselämää sitä lasta toivoessa ja odottaessa.
Ratkaisu parisuhteille olisi se, että yli viiskymppisillekin annettaisiin adoptiolapsia tai keinohedelmöityksiä lahjamunasoluilla.
pidä paikkaansa täällä yks toimii kiaikinpuolin
Voi olla niin että hehkein rakastuminen ja seksihurjastelu ei ole voimissaan mutta avioliitto usein voi hyvin. Toveruutta, lämpöä, leikkisyyttä löytyy, samoin yhteisiä päämääriä.
No, olenkin vasta 43 ja mieheni 50 että ehkä tuo kaameus on kohta tulossa. Meillä avioliitto (15 v. takana) on nyt parhaimmillaan, kaikki ok joka suhteessa.
ja edelleen ollaan. Ilmeisesti ei siis kannata avioitua. :)
Terv. 45+
Täälläkin ikää 42v. ja avioliittoa takana kohta 20 vuotta. Yritän nauttia näistä viimeisistä kolmesta vuodesta ennen kulissiavioliittoon tai avioerotilanteeseen siirtymistä. Kiitos tiedosta!
sukulaisistani ja työtovereistani aivan erilainen kuva. En tunne kovinkaan montaa eronnutta ihmistä läheisesti.
Olen aina harrastanut paljon, joten tunnen paljon ihmisiä. Sinne meni viimeinen tuttavapariskunta, jonka avioliittoon uskoin.nimim. erosta jo 15 vuotta
Olemme kumpikin toisella kierroksella ja 45 vuoden iässä oltiin oltu vasta muutama vuosi yhdessä. Erittäin onnellisia oltiin. Nyt on ollut pari rankempaa vuotta takana ja eroajatuksiakin, mutta onni on löytymässä jälleen. Viimeksi eilen mieheni sanoi, etten ole koskaan näyttänyt yhtä kauniilta!
Omat vanhempani ovat elävä esimerkki erittäin onnellisesta ja toimivasta avioliitosta. Olen heidän kanssaan samassa työpaikassa, joten seuraan päivittäin sitä suhteen lämpöä ja heidän välistä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta. Näkyy kaikessa käyttäytymisessä. Ikää molemmilla yli 50v ja naimisiin menivät äidin ollessa 18-vuotias (minä synnyin vuotta aiemmin).
olen mieheni kanssa ystävä- seksi katosi lasten synnyttä
t. 25 v naimissa
meidän ystäväpiirissä (50 ja alle) kaikki avioliitot on onnellisia, perheet tekee paljon asioita yhdessä, aina puhutaan puolisosta kauniisti ja kannustavasti ja hellyyttä osoitettaan julkisestikin (ei mitään lällyilyä mutta katseista, kosketuksesta ja esim halauksista sen huomaa). Muiden sänkyhommista en tietty tiedä mutta itsellä vielä 16 vuoden jälkeen erittäin villiä menoa:D Ehkä olen vain onnellinen poikkeus mieheni kanssa??
Olemme 40 ja 41. Avioliittomme on parantunut kymmenen vuoden takaisesta tilanteesta, vaikka aina on ollut enemmän hyvää kuin hankalaa. Miksi tulisi kauhea kuoppa neljän vuoden kuluttua?
olen 40+. Kaikki liitot on vielä "koossa", avoparit on osaksi kyllä eronneet.
ja nää joiden häissä oon ollu on pääasiassa koulukavereita.
monella on isot asunnot ja rouvilla omat huoneet. Se taitaa olla ainoa tapa elää koko ikä yhdessä. Minullakin on oma huone ja oma telkkari ja oma tietokone sekä tärkeimpänä omat ystävät.
kuulostaa hyvältä tulevaisuuden näkymältä. Nyt kolme ipanaa kokoajan jotain kinuamassa ja vinkumassa. Sitten 45-vuotiaana haluan oman huoneen, oman telkkarin ja oman läppärin. Mies voi olla mukana kuvioissa tai sitten ei, se ei mun onnellisuutta määrää. YES! Tätä kuvaa ajatellen jaksan näitä elämän ruuhkavuosia. ja tämä ei ollut sarkastinen vitsi.
Me ollaan oltu yli 20 v yhdessä, ikää 50v. Seksi on hyvää, haluan edelleen miestäni ja hän nähtävästi minua. Ehkei ihan samaan kyetä kuin nuorena, mutta aikaa ja mahdollisuutta kuuteen rakastelukertaan päivässä ei enää ole. Olemme myös hyviä ystäviä ja viihdymme toistemme kanssa.
Me ollaan oltu yli 20 v yhdessä, ikää 50v. Seksi on hyvää, haluan edelleen miestäni ja hän nähtävästi minua. Ehkei ihan samaan kyetä kuin nuorena, mutta aikaa ja mahdollisuutta kuuteen rakastelukertaan päivässä ei enää ole. Olemme myös hyviä ystäviä ja viihdymme toistemme kanssa.
monella on isot asunnot ja rouvilla omat huoneet. Se taitaa olla ainoa tapa elää koko ikä yhdessä. Minullakin on oma huone ja oma telkkari ja oma tietokone sekä tärkeimpänä omat ystävät.