Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teiltä on puuttunut hampurilaisaterioistanne? Minulta puuttui tänään pihvi.

Vierailija
09.02.2012 |

Kun menin siitä sanomaan, niin purilaisen tekijä piti asiaa mahdottomana.

Onko teillä ollut puutteita hampurilaisaterioissanne.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kolaa, sain fantaa.

Vierailija
22/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmimmin sinua uskotaan, jos menet heti kun huomaat virheen, näyttämään itse, että pihvi puuttui. Jos siis syöt rauhassa sen hampparisi ilman pihviä ja muut ruokasi ja käyt sen jälkeen sanomassa, on se henkilökunnalle hankalampi tilanne (näin yleisohjeena). Idea on kuitenkin se, että virheellinen tuote palautetaan ja saat uuden tilalle, eikä niin että syöt ne kuoret siitä hampparista josta se pihvi puuttuu ja sitten käyt valittamassa, että saisit vielä lisää syötävää.:) Ymmärrätkö idean?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin niiden lihan olevan Puolasta. Heti sitten kävi Hesessä näin. (Hesen lihat ovat Suomesta).

ap

salaatit on ulkomailta, mäkin suomesta

hesen pihvit jauhosta yms skeidasta, mäkkärin 100% lihaa.

Vierailija
24/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihviä ei ole puuttunut, mutta on puuttunut lastenateriasta lelu, juomia ja ranskiksia on jäänyt uupumaan, raivostuttavimpana on pidetty sitä kun gluteenittomassa ateriassa on tavallinen hampurilainen, tämä sattunut moneen kertaan

Vierailija
25/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan otteeseen asioita:

-lasten juomat

-lasten jäätelöt

-lasten lelut

-nugettien dipit

-yksi lastenhamppari tai ranskalaiset

Näitä siis useampaan otteeseen, kiva kotona avata kassit ja todeta että mitähän tälle kertaa puuttuu. Ja eniten tietenkin toivoo ettei ainakaan ne lelut/jäätelöt, niistä tulee suurin parku.:(

Saa tuulettaa aina JOS on kaikki tilattu pakattuna mukaan!

Vierailija
26/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ei KOSKAAN osata pyydettäessä laittaa isoja ranskiksia. Tilaan vielä aina mukaan joten totuus valkenee vasta kotona. Sama paikka on jättänyt myös hampurilaisen pakkaamatta. Sen onneksi huomasin. Ketsuppia saa joskus oikein ruinata ja mausteita ei ole ihan takuulla.

Vierailija
27/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan otteeseen asioita:

-lasten juomat

-lasten jäätelöt

-lasten lelut

-nugettien dipit

-yksi lastenhamppari tai ranskalaiset

Näitä siis useampaan otteeseen, kiva kotona avata kassit ja todeta että mitähän tälle kertaa puuttuu. Ja eniten tietenkin toivoo ettei ainakaan ne lelut/jäätelöt, niistä tulee suurin parku.:(

Saa tuulettaa aina JOS on kaikki tilattu pakattuna mukaan!

Vierailija
28/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ennen sulkemisaikaa menin mäkkäriin ja ostin mukaan 4 euron juustoa. Kaikista puuttui sipulit ja kurkut. Entinen opiskelukaverini, joka oli väliaikaisesti työssä mäkkärissä sanoi että eivät välttämättä avaa enää myöhään illalla uusia paketteja jos joku hampurilaisten tarveaineista pääsee loppumaan.

Sitten monesti olen ostanut ison kahvin ja kuppi on ollut puolillaan tai täynnä pelkkää vaahtoa + pieni liraus kahvia. Ne automaattiset kahvikoneen eivät todellakaan toimi aina, joten kannattaa jo kassalla katsoa et kuppi on oikeasti täynnä.

Vierailija
29/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin niiden lihan olevan Puolasta. Heti sitten kävi Hesessä näin. (Hesen lihat ovat Suomesta).

ap

salaatit on ulkomailta, mäkin suomesta

hesen pihvit jauhosta yms skeidasta, mäkkärin 100% lihaa.

Äläpä puhu roskaa. Hesen pihvit ovat 100% lihaa nekin, jos uskoo netistä löytyviä tuoteselosteita.

Vierailija
30/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

skidinä olimme ystäväni kanssa mäkkärissä ja tilattiin lastenateriat. Kysyttiin syödäänkö paikan päällä ja reippaina tyttöinä vastattiin myöntävästi. Lelulaatikot ja ranskikset annettiin vanhaan tapaan jo valmiiksi ja niiden kanssa mentiin tarjottiminemme pöytään odottamaan hampurilaisiamme. Odoteltiin 10 minuuttia, sitten 20 minuuttia ja lopulta puoli tuntia.

Pysäytin ohi pyyhkivän työntekijän ja ihmettelin aterioidemme kohtaloa. Nainen kävi kysymässä tiskin takaa ja palasi hetken päästä pöytäämme, avasi lelulaatikot ja taikoi niistä hampurilaisemme. Kyllä ihmetytti notta miksi ne oli pitänyt sinne tunkea! Maha kurnien niitä odotettiin silmät nälästä suurina. Työntekijänkin mielestä juttu oli niin merkillinen että hän tarjosi ilmaiset pirtelöt lapsiparoille. :)

Vierailija
31/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistaa itse kotona niin ei puutu mitään ja tulee pitemmässä juoksussa paljon edullisemmaksi.

Vierailija
32/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistaa itse kotona niin ei puutu mitään ja tulee pitemmässä juoksussa paljon edullisemmaksi.

rentona nojailla tiskiin ja katsella kun joku laittaa kerrankin ruokaa sinulle ja skideille, olkoonkin tyhjäkaloripaskaa. Hilut kouraan ja jalat kotona sohvapöydälle. Kun kokkaan, laitan jotain maittavampaa kuin hampurilaisia.

Vierailija
33/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä vasta syötyäsi?!? En minäkään vuorovastaavana uskoisi, jos mulle tultaisiin väittämään, että pihvi puuttuu. Kai nyt jokainen järkevä ihminen valittaa heti vian huomattuaan. Vai?

Minulle tuli vuorovastaava sanomaan, että hän on ne pihvit itse paistanut ja on täysin mahdotonta, että toinen pihvi voi puuttua. Olin aivan äimän käkenä noin huonosta palautteen vastaanottamisesta. (Itse kun kumminkin tiesin, että joka tapauksessa se vaan sieltä puuttui.) ap

Vierailija
34/43 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hamppari on jo mahassa.

etkä vasta syötyäsi?!? En minäkään vuorovastaavana uskoisi, jos mulle tultaisiin väittämään, että pihvi puuttuu. Kai nyt jokainen järkevä ihminen valittaa heti vian huomattuaan. Vai?

Vierailija
35/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampparin sämpylä oli aivan kostunut, haukkasin mojovasti ja suuhun tuli aivan järkyttävä maku ja haistin voimakkaan pesuaineen. Menin kassalle järkyttyneenä hampurilaiseni kanssa ja kassa intti vastaan, että ei siinä voi olla mitään pesuainetta/liuotinainetta. Käskin haistamaan ja haistoi saman, mutta silti ihme vähättely ja piti inttää, että minähän en tälläistä syö ja haluan uuden. Pari minuuttia tuosta limakalvot alkoi kirvellä aivan tajuttomasti ja tuli käsittämättömän pahaolo, lähdin äkkiä paniikissa kotiin. Myöhemmin nousi rakkuloita nieluun ja suuhun, viikon päästä ihmeellisiä veripaiseita. Ja juu, kävin

monesti lääkärissä, mutta minä kun annoin sen samputin hampparin sinne kassalle, vaikea oli lääkärinkään arvuutella mitä mönjää suuhuni olin saanut ja koin turhaksi mennä kyselemään mitäköhän mahdollista pesuainetta hampparini sisälsi kun jo silloin väittivät ettei siinä mitään ole.

Tuli mieleen kun silloin oli ilta, lähes sulkemisaika, että olivat aloittaneet pintojen puhdistuksen ja hampparin tekijä iskenyt hampparin pöydälle johon isketty pesuainetta, mutta ei pyyhitty pois.

Vierailija
36/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alla oleva pesuainejuttu.

Mulla pahin on ollut, kun Hesen kebabsalaattia ei oltu osattu tehdä. Ilmeisesti sen verran harvoin tilataan, että se on aika usein mitä sattuu. Parhaimmillaan tosi hyvä, mutta riski aina tilata, koska jos sattuu joku kokematon myyjä niin siinä voi olla mitä vaan. Kerran oli muutama lihasuikale ja salaattia vähän ripoteltu päälle, ei mitään muuta :D (majoa, sipulia, tomaattia jne.). Aina on kyllä korjattu virhe / korvattu.

Hampparin sämpylä oli aivan kostunut, haukkasin mojovasti ja suuhun tuli aivan järkyttävä maku ja haistin voimakkaan pesuaineen. Menin kassalle järkyttyneenä hampurilaiseni kanssa ja kassa intti vastaan, että ei siinä voi olla mitään pesuainetta/liuotinainetta. Käskin haistamaan ja haistoi saman, mutta silti ihme vähättely ja piti inttää, että minähän en tälläistä syö ja haluan uuden. Pari minuuttia tuosta limakalvot alkoi kirvellä aivan tajuttomasti ja tuli käsittämättömän pahaolo, lähdin äkkiä paniikissa kotiin. Myöhemmin nousi rakkuloita nieluun ja suuhun, viikon päästä ihmeellisiä veripaiseita. Ja juu, kävin monesti lääkärissä, mutta minä kun annoin sen samputin hampparin sinne kassalle, vaikea oli lääkärinkään arvuutella mitä mönjää suuhuni olin saanut ja koin turhaksi mennä kyselemään mitäköhän mahdollista pesuainetta hampparini sisälsi kun jo silloin väittivät ettei siinä mitään ole. Tuli mieleen kun silloin oli ilta, lähes sulkemisaika, että olivat aloittaneet pintojen puhdistuksen ja hampparin tekijä iskenyt hampparin pöydälle johon isketty pesuainetta, mutta ei pyyhitty pois.

Vierailija
37/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah...

Vierailija
38/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötte tuommoista paskaa? Kysynpä vaan...

Vierailija
39/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia/paperia/pilliä isompaa, mutta Hesestä haettaessa AINA puuttuu jotain. Yleensä majoneesi, kerran on puuttunut yksi juoma ja kerran ranskalaiset. Kyseessä on vielä Hesburger, jossa käy todella vähän asiakkaita ja on paljon työntekijöitä, eli kiireenkään piikkiin sitä ei voi laittaa. Nykyään kun haen sieltä, niin tarkistan ne pussit siinä kassalla jo, että on varmasti kaikki mukana. Olen siis varmasti todella pidetty henkilö siellä! :D ärsyttää van maksaa jostain ja sitten kun pääsee kotiin, niin huomaa, että jotain puuttuu...

Vierailija
40/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötte tuommoista paskaa? Kysynpä vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme