Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teiltä on puuttunut hampurilaisaterioistanne? Minulta puuttui tänään pihvi.

Vierailija
09.02.2012 |

Kun menin siitä sanomaan, niin purilaisen tekijä piti asiaa mahdottomana.

Onko teillä ollut puutteita hampurilaisaterioissanne.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mc Donaldsissa ravistelumausteet, jotka kuuluisivat ateriaan. Lisäksi ketsupit puuttuvat usein, vaikka niitä on tilatessa pyytänyt. Kerran on puuttunut pihvikin.

Nämä siis mukaan otetuissa. Aika kypsää.

Vierailija
2/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihapitsastani puuttui kerran jauheliha.

Söinkin jonkin aikaa sitä, ihmettelin vain, miten on niin kumman makuista. Sitten hoksasin. Uskoivat kyllä, kun pitseriaan soitin ja sain mmyöhemmin ilmaisen pitsan tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans mäkkärissä puuttunut usein ne ravistelumausteet, viimeks puuttui se päällimmäinen sämpylän puolikas ja kerran puuttui koko hampurilainen :D

Vierailija
4/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein, mutta meitä onkn monta.

Ja tilataan erilaisia juttuja. Ei siis 5xbic mac.

Usein puuttuu yhdet ranskalaiset tai yksi juoma tms.

Ana on uskottu mitä puuttuu.

Vierailija
5/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin siis aterian mukaani. Oli nälkä ja kiire päästä kotiin syömään. Tilaus, maksu ja pussi kouraan ja menoksi.

Ja kyllä kotona vitutti kun tajusi, että koko hampparia ei oo.

Kiva soittaa ja valittaa. Ja mä olin koko päivän töissä aatellut, et jakha täältä pääsen nin mäkkäriin.

Vierailija
6/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vuorovastaava sanomaan, että hän on ne pihvit itse paistanut ja on täysin mahdotonta, että toinen pihvi voi puuttua.

Olin aivan äimän käkenä noin huonosta palautteen vastaanottamisesta. (Itse kun kumminkin tiesin, että joka tapauksessa se vaan sieltä puuttui.)

ap

Vierailija
7/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppikin jää usein, vaikka sitä on pyytänyt. Eihän se muuten haittaa, mutta jos ostaa mukaan ja huomaa kotona.

Eikä aina jaksa nähdä vaivaa ja täyttää Macin palautelomaketta, vaikka sillä sen ilmaisen aterian saakin.

Vierailija
8/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun syön hampurilaisravintolassa pieneen nälkään sen lastenaterian, niin en saa sen mukaan sitä lelua joka kuuluisi sen mukaan :-(

Vierailija
9/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te kuvittelette. Siellä on hösäävää pienipalkkaista nuorta työvoimaa.

Vierailija
10/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorovastaavan asenteesta. Hänelle ei ilmeisesti koskaan elämässään ollut vielä sattunut minkäänlaista virhettä. Ei ollenkaan osannut uskoa, että nyt oli sattunut.

ap

Vierailija
11/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin niiden lihan olevan Puolasta. Heti sitten kävi Hesessä näin. (Hesen lihat ovat Suomesta).

ap

Vierailija
12/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ketsupit puuttuvat usein.

Vierailija
13/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin siitä sanomaan, niin purilaisen tekijä piti asiaa mahdottomana.

Onko teillä ollut puutteita hampurilaisaterioissanne.

että siitä puuttuu se pihvi, vai vetelitkö sen naamasi ja sitten menit urpona inttämään että pihvi puuttui??? Siis jos huomaa virheen on siitä valitettava heti kun huomaa (paikan päällä), turha jälkeenpäin mennä itkemään. Eri asia just noi mukaan otetut ateriat, tosin niistäkin itse heti tarkistan että kaikki maksetut/tilatut jutut on saatu ja oikein. Kerran nälkäisenä tilasin KANA elmaco-aterian ja kotona huomasin että lihahampparihan se sielä nököttää ja nälässä sain olla kun oli pelkät ranskalaiset syötävänä...

Vierailija
14/43 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja eli juomia, ranskalaisia, hamppareitakin, mutta kaikista vakavimpia juttuja on olleet ne kun olemme saaneet allergisille hamppareita väärillä lisukkeilla tai sämpylöillä. Silloin on kiukuttanut ja masentanutkin; kerran kärsittiin sitten viikko ripulointia kun lapsi erehtyi haukkaamaan väärää hampparia, onneksi ei tullut anafylaksia. Nyttemmin käyn läpi kaikki perheemme hampparit tarkkaan ennen kuin annan kenenkään syödä niitä.

Vierailija
15/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja eli juomia, ranskalaisia, hamppareitakin, mutta kaikista vakavimpia juttuja on olleet ne kun olemme saaneet allergisille hamppareita väärillä lisukkeilla tai sämpylöillä. Silloin on kiukuttanut ja masentanutkin; kerran kärsittiin sitten viikko ripulointia kun lapsi erehtyi haukkaamaan väärää hampparia, onneksi ei tullut anafylaksia. Nyttemmin käyn läpi kaikki perheemme hampparit tarkkaan ennen kuin annan kenenkään syödä niitä.

Aika monelle tulis viimeistään tuossa kohtaa mieleen, ettei niitä paskahamppariaterioita kerta kaikkiaan ole pakko syödä.

Vierailija
16/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöhommiin opastetaan tyyliin kerran ja sit kun tulee ne ekat kiireelliset vuorot niin on ihan kusessa.

mä unohdin kerran yhdestä hampparista pohjan..

:)

aika huono asenne hesen vuoropääliköllä.

Vierailija
17/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi juoma ja hampurilainen kokonaan, 2 hampurilaisessa ei ollut välissä muuta kuin pihvi. BicMac aterioita ostin 5. koko perheelle, että ärsyttää!!

Vierailija
18/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskikset ainakin unohtunut.

Vierailija
19/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kaksi pirtelöä, kun tilattiin vaan yksi. Kerran ylimääräiset ranskalaiset. Ja tänään oli takuulla tupla määrä sipulia. :)

Vierailija
20/43 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä. Menin näyttämään tavallista hampurilaista kassalle ja sain uuden. Olisivat tarjonneet kahvinkin, mutta en tarvinnut sitä kahvia.:)

Laita ap kirjallinen palaute kyseiseen paikkaan, palautteen lukee vielä ravintolapäällikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän