Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en muista mitään varattuja aikoja ja sekoilen kalenterin kanssa - kohtalotovereita?

Vierailija
09.02.2012 |

Mä en oo suoriutunut suunnilleen mihinkään tapaamiseen tai ajanvaraukseen ajallaan viimeisen kuukauden aikana, koko ajan joku käsittämätön kalenterisekoilu meneillään. Unohdin tyystin lapsen neuvolan jokin aika sitten, vaihdoin ajan, menin sitten neuvolaan väärään aikaan, nyt muistin että se uusi aika on huomenna ja äkkiä soittamaan ettei päästä kun lapsi on kipeä - vain kuullakseni että se aika on kahden viikon päästä.. Että voi nolottaa. Pian on varmaan sossut ovella katsomassa että mikä sekomutsi täällä sekoilee. Töissä sama juttu, jatkuvasti jotain käsittämätöntä säätöä nimenomaan kalenterimerkintöjen kanssa. Milloin on merkinnät väärässä kuukaudessa, milloin muuten vaan ihan keturallaan.

Palasin töihin jokin aika sitten eikä mun aivokapasiteetti näköjään riitä kaikkeen. Huhhuh, hävettää. Onko muita, jotka eivät saa pidettyä päätään kasassa? :p Ennen olin ihan "normaali"...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tollainen A5 kokoinen kalenteri, ihan perinteinen kirja, johon kirjaan kaiken. Muuten sekoaisin.

Vierailija
2/2 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pakko hankkia ihan perinteinen paperikalenteri ja kuskata sitä kaikkialle. Todnäk kirjoittaisin siihenkin tosin väärälle kuukaudelle merkinnät..

ap

mulla on tollainen A5 kokoinen kalenteri, ihan perinteinen kirja, johon kirjaan kaiken. Muuten sekoaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla