Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä teidän 6-8 vuotiaat puuhaa arkisin ja viikonloppuisin?
09.02.2012 |
miten paljon on harrastuksia, miten paljon ulkoilevat, entä kaverit? miten aika tietokoneella tai muissa peleissä? tuleeko riittävästi liikuntaa, mitä teette yhdessä perheen kesken?
miten paljon tulee yöunta? vieläkö leikkivät leluilla?
kerro lapsistasi! olen huolissani esim. siitä, ettei nuoret enää liiku tai ole sisukkaita, on ongelmia ja ylipainoa... miten siis kasvattaa, ettei ongelmia tulisi, miten arkea elää.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Arkisin ip-kerhossa 2-4h. Vapaa-ajalla arkisin on useimmiten ulkona kavereiden kanssa. Toisinaan pelailee konsolilla tai tietokoneella. Leikkii autoilla tai rakentelee legoilla. Välillä käydään yhdessä kirjastossa.
Viikonloppuisin touhuilee samaan tapaan, kuin arkisin jos ei ole mitään kyläilyjä sun muuta. Nyt talvella käydään myös luistelemassa.
Talvella ei ole varsinaisia harrastuksia. Kesällä BMX-racing. Poika ei ole erityisen liikunnallinen ja vasta etsiskelee omia mielenkiinnon kohteita.
Kuitenkin ihan sopusuhtainen poika. Nukkuu vaihdellen 9-11h.