Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HaluMies saisi siirron Dubaihin, mutta PELKÄÄN kuollakseni hämähäkkejä

Vierailija
09.02.2012 |

Menin tietenkin googlettamaan Spiders in Dubai ja voi apua! Törmääkö tuollaisiin hirviöihin siellä?

En voi kuvitellakkaan että muuttaisin jos tuollainen joskus jossain kotona olisi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tietenkin googlettamaan Spiders in Dubai ja voi apua! Törmääkö tuollaisiin hirviöihin siellä? En voi kuvitellakkaan että muuttaisin jos tuollainen joskus jossain kotona olisi.

Mun salarakkaalleni on tarjottu töitä Dubaista 0_0

Kyllä nyt HaluMiehellä rakastajatar pitää olla, en mä nyt kaikkea jaksa :D ap

toden totta, siitä miehestä kyllä riittää useammallekin naaraalle

voi ottaa mukaan ja syöttää hämähäkeille. Niin ne jättävät ap:n rauhaan, kun on paljon muuta maukasta murkinaa :)

:)

Vierailija
2/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä otsikko :DD

Eli pelkkä mies vain :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaluMiehen perässä ihan mihin vaan!

Vierailija
4/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaluMiehen perässä ihan mihin vaan!

ap

Vierailija
5/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin hämähäkit otti se kulttuuri päähän, jossa kaupan infotiskillä oleva mies katsoo kattoon kun hunnuton länsimaalainen nainen yrittää kysyä jotain. Siellä naiset on pelkkiä objekteja ja vielä niin, että heillä ei ole muuta arvoakaan. Lasten kanssa en siellä asuisi hetkeäkään. Asuin tosin Sarjahin puolella siinä Dubain rajalla.

Vierailija
6/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lasten kanssa?

Onko samanlaista kuitenkaan Dubaissa, jossa paljon länsimaalaisia?

ap

Vierailija
7/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut siis vakavasti ottaen mun tuttuja on asunut siellä ja nimenomaan lasten kanssa, kun miehet on olleet duunissa siellä. Jonkinmoinen suomalaisyhteisökin siis löytyy, jos seuraa kaipaa. Hämyreistä en osaa sanoa, asumisen taso on Dubaissa kuitenkin todella korkea länsimaisilla, joten en usko että ihan ensimmäiseksi aamulla mikään hirviöhämyri kömpii päällä, paljon todennäköisemmin se HaluMies :DDD

Vierailija
8/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lasten kanssa?

ap

Siis vähän kuin Espoo ja Helsinki ja Dubaissa me aina käytiin kaupoilla jne.

Vierailija
9/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut siis vakavasti ottaen mun tuttuja on asunut siellä ja nimenomaan lasten kanssa, kun miehet on olleet duunissa siellä. Jonkinmoinen suomalaisyhteisökin siis löytyy, jos seuraa kaipaa. Hämyreistä en osaa sanoa, asumisen taso on Dubaissa kuitenkin todella korkea länsimaisilla, joten en usko että ihan ensimmäiseksi aamulla mikään hirviöhämyri kömpii päällä, paljon todennäköisemmin se HaluMies :DDD

:D :D

Vierailija
10/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lasten kanssa?

ap

Siis vähän kuin Espoo ja Helsinki ja Dubaissa me aina käytiin kaupoilla jne.

Edes tuo ihmisten käytös ei haittaa mua (siiihen törmäsin esim. jo Englannissa!), vaan pelkästään nuo käden kokoiset hämähäkit!!

ap

Vierailija
11/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo pupun kokonen ja näköinen silloin :)

Vierailija
12/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo pupun kokonen ja näköinen silloin :)

Voi olla, en tiedä. Olen nähnyt tarantellan lasin läpi eikä se vaikuttanut mitenkään, mutta tavallinen iso house spider sai aikaan paniikkikohtauksen..

ap

Vierailija
13/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tietenkin googlettamaan Spiders in Dubai ja voi apua! Törmääkö tuollaisiin hirviöihin siellä?

En voi kuvitellakkaan että muuttaisin jos tuollainen joskus jossain kotona olisi.

Vierailija
14/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvahaulla hain ja se kameli oli aika kiva, muuta kivaa siellä ei sitten ollutkaan. Aivan kamalia otuksia! Näitkö ap ne valtavat "kamelihämähäkit" tai sen kamalan hämähäkinpureman siinä peukalossa? Yäk!

Vierailija
15/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt HaluMiehellä rakastajatar pitää olla, en mä nyt kaikkea jaksa :D

ap

Vierailija
16/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvahaulla hain ja se kameli oli aika kiva, muuta kivaa siellä ei sitten ollutkaan. Aivan kamalia otuksia! Näitkö ap ne valtavat "kamelihämähäkit" tai sen kamalan hämähäkinpureman siinä peukalossa? Yäk!

nuo kamelihämähäkit. Yhdessä kuvassa joku sotilas pitää käsissään noita kamelihämähäkejä. Ovatko ne todellisia?!

ap

Vierailija
17/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kamelihämähäkit. Yhdessä kuvassa joku sotilas pitää käsissään noita kamelihämähäkejä. Ovatko ne todellisia?!

ap

Mutta ei niitä varmaan siellä kaupungissa ole, ehkä ne tykkää elellä siellä aavikolla.

Vierailija
18/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt HaluMiehellä rakastajatar pitää olla, en mä nyt kaikkea jaksa :D

ap

Vierailija
19/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kamelihämähäkit. Yhdessä kuvassa joku sotilas pitää käsissään noita kamelihämähäkejä. Ovatko ne todellisia?! ap

Mutta ei niitä varmaan siellä kaupungissa ole, ehkä ne tykkää elellä siellä aavikolla.

Vierailija
20/20 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tietenkin googlettamaan Spiders in Dubai ja voi apua! Törmääkö tuollaisiin hirviöihin siellä? En voi kuvitellakkaan että muuttaisin jos tuollainen joskus jossain kotona olisi.

Kyllä nyt HaluMiehellä rakastajatar pitää olla, en mä nyt kaikkea jaksa :D ap

voi ottaa mukaan ja syöttää hämähäkeille. Niin ne jättävät ap:n rauhaan, kun on paljon muuta maukasta murkinaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme