Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli elämäntilanteesi 10 vuotta sitten?

Vierailija
09.02.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastarakastuneita, muuttamassa juuri yhteen. Olin huoleton nuori aikuinen, elämä oli ruusuilla tanssia, opinnot ja työssäkäyntikin tuntui sellaiselta leikiltä, kaikki oli kivaa ja uutta :) Oli oikein mukavaa aikaa, ja nytkin on, mutta kovin erilaista

Vierailija
22/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli maisterin paperit ja kohtalaisesti työkokemusta. Ihan kivasti oli asiat. Juuri tässä vaiheessa, tammikuussa, minulla oli kovasti pahoinvointia, ja muistan sen vetäneen mielialan välillä aika matalaksi, vaikka raskaana oleminen kokonaisuudessaan oli hieno kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 3 kuukauden ajan, kunnes yllätysvauva ilmoitti tulostaan ja piti valmistua ja aikuistua aika nopeasti.

Vierailija
24/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppusin rippikoulua. Muutoin koulussa. Kavereiden kanssa aikaa vietin.

Vierailija
25/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4kk ikäisen esikoiseni äiti, olimme saaneet myöntävän päätöksen pankilta asuntolainaan liittyen ja pian sen jälk alkoikin oman kodin valmistus.

Äitini oli juuri kertonut sairastavansa syöpää.

Vierailija
26/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet 1v4kk naimisisa:)

-13-

Vierailija
27/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni miehen kanssa, suunniteltiin häitä. Oli oikein mukava elämänvaihe, asuttiin nätissä pikku asunnossa kahdestaan, ulkoiltiin ja kokkailtiin paljon yhdessä vapaa-ajalla.

Kohta siis 10v. hääpäivä edessä!

Vierailija
28/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa aikaa. Olin juuri mennyt mieheni kanssa naimisiin. Tasan 10 v sitten oltiin tähän aikaan häämatkalla. Olin kauan toivonut yhteistä lasta (mulla oli ex liitosta 1 lapsi), ja kauan kaipaamani vauva potki häämatkallamme ekat potkunsa.

Oltiin vuotta aiemmin ostettu eka oma koti.

Väsynyt olin odotuksesta ja työstressistä, mutta elämä oli tosi onnellista.

Olin (ja olen yhäkin) tosi rakastunut ja elämäni suorastaan kukoisti.

Vierailija
29/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut työkuvioissa jo nykyisen aviomieheni, loin tosin autuaan tietämätön siitä, että hän jo katseli minua sillä silmällä.

Muutama kuukausi tästä eteenpäin jo sain tietää asiasta mieheltä itseltään. Elokuussa tulisi 10 vuotta siitä, kun laitoimme exäni kanssa oman eromme vireille.

Vierailija
30/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että en tee ikinä yhtään lasta, mutta vuoden loppuun mennessä olin (suunnitellusti) raskaan. Ihan kivaa aikaa, mutta onnellisempi tai ainakin elämääni tyytyväisempi taidan olla nyt. Elämä on ihanan helppoa, rauhallista ja vakiintunutta, myrskyisienkin vuosien jälkeen.

Vierailija
31/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opinnot oli kesken, masensi.

Onneks nyt on asiat hyvin, 3 lasta, oma koti ja itseasiassa sama mies kenen kanssa aluksi oli erittäin hankalaa :)Ja lapset siis tälle samalle miehelle.

Vierailija
32/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopusta syntymästä liian aikaisin. Ehdittiin sitten miehen kanssa vihille ystävänpäivänä ja kuopus syntyi viikkoa myöhemmin 33+3 :D

Ihanaa uusperheen arkea elettiin.

Vierailija
33/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistossa, asuin soluasunnossa, seurustelin ihanan miehen kanssa ja harrastin rakastamaani lajia. Elämä oli ihanaa. :)

Vierailija
34/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin lukiota, hengailin kavereiden kanssa ja olin mielestäni niin fiksu ja sivistynyt ja aikuinen että! :)

Vierailija
35/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa harrastava nuori nainen. Nyttemmin on ote herpaantunut.

Vierailija
36/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin äitiyslomalla ja kotona kahden alle kolmevuotiaan kanssa. Vuokralla asuin lasten kanssa kolmestaan.

Vierailija
37/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa harrastava nuori nainen. Nyttemmin on ote herpaantunut.

Mä olin 20 kg kevyempi 10 vuotta sitten.

Vierailija
38/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuimme rivitalokolmiossa pikkukaupungissa.

Vierailija
39/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakodista nuorisokotiin avohuollon tukitoimenpiteenä (luoja mikä sanahirviö :D).

(Ja ei, meillä ei ollut kotona mitään häikkää. Minä olin häiriö koska minut oli tavattu humalassa kaksi kertaa -.- )

Vierailija
40/48 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöriitoja joista ei ole välit vieläkään korjaantuneet entiselleen sisarusten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä