Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa(vaunuasiaa!)

Vierailija
09.02.2012 |

Heippa ihmiset! Kertokaa mulle mitä mun pitäs tehdä, kannattaako tässä vaiheessa enää ostaa vaunuja? POika elokuussa 2v. ja meidän vaunut hajosi (käytettynä ostetut) joihin ei enää saa varaosia. Matkarattaat meillä on, mutta ei ne -20 pakkasilla kovin näppärät tai lämpöiset ole. Ei ole autoa eli kävellen mennään.

Eli mitenkä teen ostanko toiset käytetyt (epäilen että vielä tarvitaan pitkään vaunuja vaikka poika kävelee jo)

vai mennääkö pulkalla?

Olen myös katsellut jos ostaisinkin, ja ihastuin emmaljungan nitro city malliin, myyjä on ostanut ne v. 2010 alussa ja olleet kahdella lapsella, kaupan päälle tulisi seisomalauta, duopussi ja jalkapeite..mutta hinta 450euroa! Onko liikaa pyydetty vai maksaisiko kiltisti? (suunnitteilla toinen lapsi, että senkin mukaan..)

Auttakaa te jo pidempää äitinä olleet!

ps. anteeksi sekalainen teksti ja kirjoitusvirheet, täytyy ehtiä linja-autoon!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttänyt kaksi vuotta elokuussa? Jos on jo reiulu 2v. niin en uusia rattaita enää ostaisi. Pulkalla menee kun on lunta ja sitten pääsee niillä matkarattailla.

Jos taas toinen lapsi suunnitteilla lähiaikoina niin sittenhän vio ostaa ne uudet rattaatkin. Tosin lapsissa on on paljon eroja.

Vaikka av-mammojen nico-petterit kävelevätkin jo 1v. vanhoina 10km lenkkejä niin käytännössähän se ei noin mene.

Meillä toinen lapsista oli tois laiska kävelijä. Matkan teosta ei tahtonut tulla mitään kun lapsi vain vinkuin vänisi ja heittäytyi maahan makaamaan, kun EI jaksa kävellä.

Hermot meni kaikilla ja paljon helpommalla pääsi kun sen lapsen antoi oll kyydissä (seisomalauta tai pulkka) vielä 4-5v. tarvittaessa.

Toinen lapsi taas on ollut aina paljon reippaampi käveliä ja 3 vuotiaana meni helposit jo muutama kilsa. Oppi ajamaan myös pyörällä ilma apurenkaita tuolloin 3v. ja sillä ajeli sitten vieläkin pidempiä matjoa mielellään.

Tuo "laiska" käveliä lapsi oppi ajamaan pyörälläkin vasta 6 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla