Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin. Yli kymmenen vuotta palstailleet: KOKOONTUMISAJOT! ov

Vierailija
08.02.2012 |

Täällä tuntuu olevan muitakin, jotka on palstalla notkuneet jo toistakymmentä vuotta =)

Mitä muistat alkuajoista?

Oma ensimmäinen aloitukseni silloiselle "Äitien palstalle" oli aika lailla sanatarkasti näin: "Apua kaaokseen?" Olin juuri saanut toisen lapseni ja elämä oli niin vaikeaa kahden lapsen kanssa..=))

Muutamat nimimerkit muistan myös ja viesteistä äidin joka laittoi lapsensa nukkumaan jo klo 16.00 iltapäivällä..Hänen kanssaan taidettiin tapella kerran jos toisenkin..=)

Nostalgiaa kehiin! Mitä sinä muistat?

t. taisin olla silloin nimimerkillä Ti-Ti

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla vuodesta 1998... Muistan monia nikkejä joita tuolla muissa ketjuissa onkin mainittu. Itse kirjoittelin nikillä mutta mulla oli "palstapersoona" eli faktat kohdillaan mutta olin tahallani provosoiva ja ärsyttävä.

Vierailija
2/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä palstauudistuksia jonkin verran... Mä en muista ensimmäistä aloitustani, mutta aikanaan palstailin nimimerkillä Pörtsi. Joka oli kaverini kissan nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ,että joskus kävin täälläkin.

Vierailija
4/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t mame2002 (muistaakseni?)

Vierailija
5/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vertailtiin Jonathaneja ja Reimateccejä jotka oli kuuminta hottia!

Vierailija
6/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöllä muistelen erityisesti Jemikon imetysneuvoja. Niistä olikin paljon apua :)

Vierailija
7/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nimimerkillä Mila-Marie ja muistan laittaneeni viestin, kun tapetoin yksin asuntoa.

Vierailija
8/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sellaisen kuin Eva, joka asui siellä mistä olin kotoisin. Ja SyysQ oli ja mitähän muita, hiivatti kun ei muisti pelaa.

Just äsken mietin, että hittolainen, olen kauan palstaillut ja silti vain yksi ketju on AV:n legendaarisimmissa, shame on me!

Vierailija
9/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstit tarkastettiin ennen julkaisua. Niin ja sillä palstalla suurin osa kirjoittajista oli äitejä.

Vierailija
10/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin odotin ainokaista elävää lastani ison menetyksen jälkeen.

Mulla ei koskaan ole ollut nimimerkkiä.

Vierailija
11/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin palstan odottaessani toiseksi nuorinta lastani kesällä 2000. En ollut silloin kovin aktiivinen, mutta kirjoittelin nimimerkillä Kaiseri. Muistan ainakin nimimerkin Pandora´s Box, vaikken yhtään muista millainen hän oli. Sittemmin pidin monen vuoden tauon, kunnes löysin av:n...

Vierailija
12/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kymmenen vuotta siis. Mulla on ollut monta nikkiä, enkä edes enää muista niitä, koska nykyään palstailen nimettömänä. Fiksuja kommentteja ongelmiini sian aikoinaan "Aunelta".

Vierailija
13/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten muista koskaan käyttäneeni nimimerkkiä. Se oli juuri parasta tässä palstassa. En muista kenenkään muunkaan nimimerkkejä, koska yleensä nimimerkeillä kirjoitettiin aika tylsiä juttuja.

Vierailija
14/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken mietin, että hittolainen, olen kauan palstaillut ja silti vain yksi ketju on AV:n legendaarisimmissa, shame on me!

Vierailija
15/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin palstan talvella 2001/2002, kun odotin esikoistani ja kaipasin vertaisryhmää - kaverit ja sukulaiset saivat lapsia vasta muutama vuosi myöhemmin.

Mistään ei saanut kestovaippoja eikä äitiysvaatteita, vaikka asun ihan isohkossa kaupungissa. Äitiysfarkut kävin ostamassa Helsingistä ja palstan kautta onnistuin jäljittämään toisen niistä ehkä kahdesta verkkokaupasta, jotka myivät kestoja.

Silloin tästä oli hyötyä, nyt tää on enemmän tosi-tv:tä hyvässä ja pahassa. Minulla ei ollut nikkiä, mutta muistan että Hevimutsi oli hauska.

Vierailija
16/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kirjoituksistani on jäljellä. Löysin nimimerkillä kirjoitetut juttuni "elämänkatsomus"-palstalta. Saatoin kirjoittaa nimimerkillä myös muualla.

Vierailija
17/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli Poupee, asuin muka keski-Euroopassa ja olin rikas kuin mikä. Aina haaveilla voi. :) Ulkomailla asumisesta oli kokemusta, joten hyvin meni jutut läpi. Yleisn oli tunnus, joka oli myös huutiksessa myöhemmin, joten en nyt mainitse sitä. Ja tulin palstalle tyttöämme odottaessa v. 2000.

Epäilen, että tunsin silloin Vihreän ajatuksen tai haamun tai mikä se olikaan. Hän asui myös ulkomailla. Hän kaatui kerran ja löi päänsä ihan samaan aikaan kuin tuttuni ja sattui kertomaan saman jutun suullisesti mulle. En tietenkään itse sanonut olevani täällä. ;)

Minä avasin kerran ketjun, että olin syönyt Cream Crackereita, aivastanut ja näppiksen väliin oli mennyt muruja. Tarvitsin teidän apua. Sain paljon ystävällisiä apuja, mutta mukamas näppis meni aina vaan huonommaksi ja nappulat muka irtoili. Sain paljon sympatiaa. Norsu auttoi, että imuroi kärsälläsi, niin hän tekisi.

Sitten avasin ketjun, että olen täällä Ruotsissa ja koska Ruotsissa on jääkiekkopeli alkanut tuntia aikaisemmin (kello kuudelta) kuin Suomessa (alkoi seitsemältä) aikaeron vuoksi, niin se myös olisi päättynyt jo (peli siis jatkui vikaa erää silloin) ja että kertoisin oikean lopputuloksen. Joillakin meni yli hilseen, että miten se on mahdollista.

Myös usein toin juhliin jotain syötävää ja juotavaa ja virtuaalisesti aloin sössöttää humalaisuutta, kun bailattiin palstalla. Se oli sellainen ketju, jossa bileet parani ketjun kasvaessa. Ainakin siihen asti, kun tuli "Pamaus" eli keskiyö.

Vierailija
18/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan löysin siinä 2000-luvun taitteessa toista lastani odottaessa.

Huikean pitkän ketjun aikaansai vuonna 2004 aloittamani avaus "kuusi alle 5-vuotiasta". Meillä oli siis kolme pientä lasta ja ihan täysin yllättäen ja yrittämättä, odotinkin kolmosia. Mies rakensi illat meille taloa, joka osoittautui ultran jälkeen auttamatta liian pieneksi. Ei pitänyt tulla edes sitä neljättä, mutta tulikin sitten kuusi =)

Kolmoset on nyt ekalla, esikoinen kolkuttelee teini-iän portteja, ainakin ovet paukkuu meillä siihen malliin...

Kaikki sujui siis lopulta hyvin, mutta silloin aikanaan tuuletin aika paljon ajatuksiani täällä ja monikkopalstalla.

Vierailija
19/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Heinähatun ja Vilttitossun äiti eli silloin meillä oli kaksi lasta, nykyisin olen neljän äiti. :0) Nimimerkki "Äiti ja mukulalauma" on jäänyt mieleeni erityisesti, oli mukava ja lämmin ihminen, viiden äiti, jolla talonpoikaisjärkeä ja tsemppejä toisille.

Vierailija
20/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku se ihme metsäneläinten kokoontuminen tyyliin "tää öttiäiskarhu tulee nyt täältä puskista kun kuulee, että muutkin on perjantai-illanvietossa täällä. Saanko liittyä mukaan ja tuonko omat juomat?"

Se ärsytti silloin hirveesti, kun aikuiset äidit leikkii virtuaalisesti jotain ihme elukoita..

Ja silloin laitettiin aina myös *halaa kovaa- juttuja..

t. ap