Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin ja viimein! Olen raskaana!

Vierailija
08.02.2012 |

Hämmentynyt mutta onnellinen olo!

Kerron tämän teille, kun en muille vielä voi,

meille tulee vauva :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa mitään vinkkejä antaa. kyllä mullakin oli epätoivoinen olo kun menkat aina vaan alkoivat..

harrastimme seksiä paljon, joka kolmas päivä kokoajan ja ovulaatioviikolla joka päivä. siltikään ei tärpännyt kuin vasta 9kk päästä.

Vinkkejä raskauden alkua odottaville: Miettikää jotain muutakin kuin raskautumista, eläkää elämäänne ja rakastakaa toisianne ja olemassa olevaa perhettänne. Yrittäkää (vaikka se vaikeaa onkin) sopeutua siihen, että elämä on välillä epäreilu, ja hyvät asiat antavat odotuttaa itseään.

Jos raskaus ei ala yli vuoden yrittämisen jälkeen, hankkiutukaa saman tien tutkimuksiin, niin asiat saattavat lähteä rullaamaan.

Itselläni on takana kohta 5 vuotta turhaa yritystä. Kertaakaan en ole ollut raskaana, vaikka takana on myös koeputkihoito. Toivon, ettei kukaan joudu tätä kokemaan, mutta toisaalta toivoisin joskus myös suhteellisuudentajua niiltä, jotka kärsimättömänä odottavat ja tekevät ison numeron muutamien kuukausien pettymyksistä.

Vierailija
22/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kone sekoilee)

Lämpimät onnittelut!

Meillä tilanne se, että yksi lapsi ennestään ja toisesta yritetty jo 10kk. Eilen alkoivat taas menkat, joten 11.kk yritystä alkaa :( Surettaa jo, että tärppääkö tässä enää koskaa.

Oliko antaa vinkkejä? ;)

osaa mitään vinkkejä antaa. kyllä mullakin oli epätoivoinen olo kun menkat aina vaan alkoivat..

harrastimme seksiä paljon, joka kolmas päivä kokoajan ja ovulaatioviikolla joka päivä. siltikään ei tärpännyt kuin vasta 9kk päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! (Paitsi tyhmille)

Yritystä on takana 9 kuukautta! Ajattelen usein että jos olisi heti tärpännyt niin synnytys olisi nyt käsillä.. :)

Kyllä, eilen plussasin, enkä näin aikasin sitä kenellekään voi kertoa, paitsi tänne tietenkin.

Kyseessä on toinen lapsi joten pahoinvointi ja muut on erittäin tuttuja. Viime raskaudesssa voin pahoin melkein puolivuotta. Ei paljoo haittaa, tämä on niin toivottu ja odotettu vauva!

Olin jo vaipua epätoivoon että ei meille enää vauvaa tulekaan, mutta nyt on onnellinen olo!!

Vierailija
24/37 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis tein raskaustestin ja negaa tuo näyttää, mutta oireet vaan jatkuu.. En sitten tiedä mitä tehdä..

Vierailija
25/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se oksentelu ja väsymys alkaa, koeta jaksaa.

t. toinen odottaja

Ja unohdat noi tollaset ikuiset valittajat! Tolle ihmistyypille raskaudet on aina ihan kamalia, synnytys on vielä kamalampaa ja ylläri pylläri se vauvakin on koko kulmakunnan kovin "tahtotapaus". Suurin osa ihmisistä osaa suhtautua asioihin ihan neutraalisti tai positiivisesti ja sitten on nämä, joilla on vielä tekemistä pettymysten hallinnassa.

Lämpöiset onnittelut!

Vierailija
26/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että raskaana olevan kuuluisi olla hirveän kipeä ja huonovointinen ja olo raskasta ja kamalaa. Itselläni oli melkein syyllinen olo siitä, että raskaus oli tosi vaivaton (pari pv oli selkä tosi kipeä, alussa vähän kuvotusta) ja voin se ajan ihan loistavasti. Oisko niin että enemmän puhutaan niistä vaivoista (ja niistä kuuluu aina tulla muistuttamaan) kuin siitä että odotus voi olla myös tosi hyvää ja onnellista aikaa? Näin ajattelen, haluamatta silti vähätellä niiden kokemusta joiden raskaus on tavalla tai toisella tosi rankka.

Vierailija
27/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kun yksi sanoi, ettei iloinnut tulevasta vauvasta parin viikon oksentelun takia. Olikohan se edes toivottu vauva? Minulla oli alussa pahoinvointia (kesti pari kuukautta, tiedän että pääsin moneen verrattuna vähällä) mutta joka yrjöllä muistin iloita siitä, että olen raskaana. Edellinen raskauteni oli lähes oireeton ja menikin sitten kesken. Siksi tervehdin jokaista vahvaakin oiretta ilolla ja kiitollsuudella.

Vierailija
28/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä on takana 9 kuukautta! Ajattelen usein että jos olisi heti tärpännyt niin synnytys olisi nyt käsillä.. :)

Kyllä, eilen plussasin, enkä näin aikasin sitä kenellekään voi kertoa, paitsi tänne tietenkin.

Kyseessä on toinen lapsi joten pahoinvointi ja muut on erittäin tuttuja. Viime raskaudesssa voin pahoin melkein puolivuotta. Ei paljoo haittaa, tämä on niin toivottu ja odotettu vauva!

Olin jo vaipua epätoivoon että ei meille enää vauvaa tulekaan, mutta nyt on onnellinen olo!!

Lämpimät onnittelut!

Vierailija
29/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut!

Vierailija
30/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti raskauteen!

Vierailija
31/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kone sekoilee)

Lämpimät onnittelut!

Vierailija
32/37 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kone sekoilee)

Lämpimät onnittelut!

Meillä tilanne se, että yksi lapsi ennestään ja toisesta yritetty jo 10kk. Eilen alkoivat taas menkat, joten 11.kk yritystä alkaa :( Surettaa jo, että tärppääkö tässä enää koskaa.

Oliko antaa vinkkejä? ;)

Vierailija
33/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toinen lapsi toiveissa. Yritystä tuli juuri 2v. täyteen. ehkä mekin joskus se toinen saadaan.

Vierailija
34/37 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin tuota raskaus juttua..

Mulla on menossa kolmas ja viimeinen vuosi ton ehkäisykapselin kanssa.

Uus pitäs laittaa heinäkuuhun mennessä, mutta nyt ollu jo pitkään outoja oireita...

Mieletön väsymys, rinnat kipeenä, välillä kaon kauheesti et oksentais, mut mitään ei kuitenkaan tule(?) pahaa oloo on pitkin päivää, aina jano ja sitä myöden siis useimmin vessa hätä, maha toimii muutenkin erilailla kuin ennen, paino noussut jonku verra ja nyt uusimpana on semmone et tuntuu kun joku tökkis mun mahaa sisältä päin.

Voinko siis olla raskaana vaikka onkin tuo kapseli?

Vierailija
35/37 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yritystä takana jo 3 kk yli vuosi, ennenkuin tulin raskaaksi kesällä 2010 ja vauva syntyi maaliskuussa viime vuonna. Esikoinen on jo koululainen ja matkaan mahtui mutkia ennen tätä toista onnekasta lopputulosta. Tiedän tuon tunteen, kun testi näyttää plussaa... :) Onnea vielä kerran!

Vierailija
36/37 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin tuota raskaus juttua..

Mulla on menossa kolmas ja viimeinen vuosi ton ehkäisykapselin kanssa.

Uus pitäs laittaa heinäkuuhun mennessä, mutta nyt ollu jo pitkään outoja oireita...

Mieletön väsymys, rinnat kipeenä, välillä kaon kauheesti et oksentais, mut mitään ei kuitenkaan tule(?) pahaa oloo on pitkin päivää, aina jano ja sitä myöden siis useimmin vessa hätä, maha toimii muutenkin erilailla kuin ennen, paino noussut jonku verra ja nyt uusimpana on semmone et tuntuu kun joku tökkis mun mahaa sisältä päin.

Voinko siis olla raskaana vaikka onkin tuo kapseli?

tee nyt hyvä ihminen testi ja poistata se kapseli äkkiä, jos vaikka oletkin raskaana!!

Vierailija
37/37 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yritystä takana jo 3 kk yli vuosi, ennenkuin tulin raskaaksi kesällä 2010 ja vauva syntyi maaliskuussa viime vuonna. Esikoinen on jo koululainen ja matkaan mahtui mutkia ennen tätä toista onnekasta lopputulosta. Tiedän tuon tunteen, kun testi näyttää plussaa... :) Onnea vielä kerran!

Kiitos :)